[Koha] 1. kat - antropologija, metodologija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Jun 10 11:54:28 CEST 2008

On Tue, Jun 10, 2008 at 10:15:38AM +0200, Iva Melinscak Zlodi wrote:
> Jucer smo malo razgovarali i saznali neke nove info od Ivane sa sociologije.
>
> Sazetak:
>
> RASPORED
> za skupinu 'antopologija' bilo bi bolje da stoji uz psihologiju i
> sociologiju, nego na kraju.
> Ivana predlaze da stoji nakon sociologije, jer se sadrzajno poklapa s
> posljednjom u nizu socioloskih strucnih skupina - 'socijalnom
> antropologijom'.
> Marijana, moze tako, ili ipak mislis da je vazno da je izmedju psih i soc?

nije vazno, samo mi se tako cinilo, ali Ivana i ti imate vise uvida u
stvarne podatke, slazem se s vama.

> KNJIGE ZA ANTROPOLOGIJU
> Nesto ima na sociologiji.
> Ljubica ima oko 40-50 knjiga koje je narucila, a nije obradila (potvrdio
> Afric).
> Ivana ce jos dosta narucivati ove godine, i spremna je obraditi ove
> Ljubicine, samo ih od Ljubice treba dobiti (razgovarat cu ja danas s
> njom).

i ja sam obecala ici, ali sam zapravo obecala i Ireni biti od 13 na
dalje kod nje u knjiznici, bolje da se bavim podacima.
Doriju bih isto zamolila da u nekom trenutku navrati, jer treba gledati
u migrirane podatke kako bi se isplahnule moguce greske.

> VELICINE
> Metodologija i statistika - velicina skupine: 60(PE) + 500(PSI) +
> 300(SO) = ~900

mozda sam malo i pretjerala, jer dio toga ce ici u zatvoreno spremiste,
dobar dio je posudjen, a dio su i fotokopije.
No, da bi se kvalitetno pokrilo to podrucje u buducnosti, na polici
bi trebalo biti oko 1000 naslova.

Koliko knjiga stane tamo u onaj izdvojeni dio?

Pozdrav, Marijana