[Koha] otvorena mailing lista

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Mar 11 11:28:21 CET 2008

Zdravo svima,

Otvorila sam nam listu. Na njoj smo za sad Irena, Dorja, Visnja, Iva i ja.

Iva nam je poslala invitatione za wiki:
http://saturn.ffzg.hr/nova_knjiznica

Plan za ovaj tjedan objavljen je na wikiju.
Tijekom tjedna treba pisati sta god vam padne na pamet na ovaj wiki i gdje god mislite da je to zgodno, ne morate se truditi oko strukture
sadrzaja...
sve sve zapisati.
Iva i ja smo vec pocele (Iva, ja sam ti jucer, kao sto vidis malo promijenila stranicu, tj. popisala sam kategorije postavki iz Kohe 3.0.,
te dodala jos neke biljeske...), tako da dobijete

Cilj je da do kraja tjedna imamo neki sadrzaj kojeg cemo onda oblikovati u zadatke koje treba odraditi.

Vidmo se u 14 kod Visnje. Irena danas ne moze, jer je sama u knjiznici, za drugi put morat cemo se dogovoriti tako da svima pase.