[Koha] casopisi i editiranje itema

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon May 19 11:28:09 CEST 2008

On Mon, May 19, 2008 at 09:52:34AM +0200, Iva Melinscak Zlodi wrote:
> Ne znam u kojoj su fazi casopisi, da li bi ona mogla poceti signirati
> svoje casopise?

sta se mene tice, ja moram ono sto sam rekla u petak, usporediti SF na
kojoj je radio praktikant i skupnu tablicu koju je poslala Irena.
Kad ja blagoslovim, to ce postati tzv. referentna lista naslova
serijskih publikacija i prema njoj cu raditi konverziju -
naslove i signature cu vaditi iz ove tablice, a sve ostale podatke
iz ISIS-a.

a sto se tice sucelja za unos signatura, tu smo napredovali.
na koha.rot13.org mozete vidjeti kako to izgleda, nutra su podaci s
pedagogije.
znaci, odemo na search, pa upisemo neki upit (npr. odgoj) i dobijemo
rezultate. u desnoj koloni ispisani su inventarni brojevi na koje kad se
klikne odma se dodje na editiranje tog inventarnog broja.
vidi se takodjer kojim inv. brojevima je vec dodijeljena signatura, tako
da se moze sto preciznije kliknuti da bas onaj item kojeg zelimo
editirati.

svaki zapis koji ima item nuzno ima inventarni broj, jer su prema tim
brojevima su generirani itemi.

jos cu napraviti par kozmetickih promjene - pr. naslov Add Items
pofarbati u crveno, a Edit Items u zeleno, te pokusati inv. broj
ispisati odmah pored, tako da bude jasnije sta radimo.

pozdrav, marijana