[Koha] casopisi i editiranje itema

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Mon May 19 13:41:11 CEST 2008

1. I am very happy
2. Ne vidim problem ili ga nisam razumio. Uzeo sam jedan naslov koji ima 5
primjeraka. editirao sam prvi, dodao signaturu i spremio. Signatura se
pojavila gore na listi primjeraka. Onda sam kliknuo na drugi, upisao
signaturu i spremio. Signatura se pojavila u za to predvidenoj koloni.
Nisam koristi browser.
Da li sam upit krivo razumio?
Lijep pozdrav.
IJ