[Koha] Hrčak

Iva Melinscak Zlodi imelinsc at ffzg.hr
Fri May 30 13:02:03 CEST 2008

Zapravo ne.
Hrcak je samo platforma za objavljivanje (uz odredjenu podrsku).
Redakcije pojedinih casopisa odlucuju o tome u kojoj ce mjeri i kojom
dinamikom digitalizirati stara godista, ovisno o resursima kojima
raspolazu (i sami provode postupak digitalizacije, hrcak-tim u tome ne
sudjeluje). A ti resursi, ljudski i financijski, su vrlo raznoliki, to
znate.
Tako da tu ne postoje nikakvi planovi na koje bismo se mi mogli osloniti.
pozdrav, iva