[Koha] reporti

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Nov 25 12:00:37 CET 2008

Ponavljam linkove za neke reporte, da to imate na jednom mjestu:

* http://koha.ffzg.hr:8080/xls-reports/
uvijek svjezi izvjestaji:
	00 - broj dodijeljenih signatura po danima
	01 - broj dodijeljenih signature po zbirkama
	02 - ukupan broj primjeraka u bazi

* http://mjesec.ffzg.hr/koha/signature/
izvjestaji koji se periodicki obnavljaju, najmanje jednom tjedno, ali po
potrebi i cesce

* http://koha.ffzg.hr:8080/xls-reports/naljepnice/
uvijek svjezi izvjestaj o broju isprintanih naljepnica
izvjestaj je dedupliciran - u prvoj koloni je broj koliko puta je ista
naljepnica isprintana.

Ima ih jos, ali ovi su za sad najzanimljiviji.
Bila sam spominjala da nije uvijek uputno jako cesto gledati u ove
reporte sta su uvijek svjezi, jer to moze ubiti bazu. Zato sam vam sada
ovdje izdvojila samo ove manje zahtjevne.
Svaki report kojeg periodicku stavljam na adresu mjesec takodjer ima svoj
direktan link na koha.ffzg.hr:8080, sto znaci da ako vam zatreba bas bas
friski, onda me nazovete pa vam kazem direktan URL i smijete li taj
report izvrtiti bas sad.