[Koha] knjioge za rad u citaonici

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Nov 27 21:04:51 CET 2008

On Thu, Nov 27, 2008 at 12:59:04PM +0100, Zeljana Vucina wrote:
> nemam rijeci :) hvala.

imam super alat u kojem je ono sto moram napraviti za takav jedan report
svedeno na minimum, od super Dobrice, naravno.

> jos jedna molba: bih li sutra mogla ikako doci do jednog printera jer
> planiramo u ponedjeljak zapoceti s ljepljenjem naljepnica?
> z.

za sutra je Irena u planu za instalirati jedan printer (taj je trenutno
kod mene i nista ne radi)

Dorja, kak stojimo s citaonicom i pliz pokreni dostavu printera od Vive.

Pozdrav, Marijana