[Koha] stanje u ?itaonici + printeri + posudba

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Nov 28 10:29:57 CET 2008

On Thu, Nov 27, 2008 at 10:13:42PM +0100, Dorja Mucnjak wrote:
> jedno riječju, spremni smo za preseljenje! kako se nećemo seliti jop idući
> tjedan, velika je vjerojatnost da ćemo uspjeti čipirati i ove knjige koje
> nismo još uvijek obradili, a planiram ih obraditi idući tjedan (btw,
> marijana, kako stojiš s leaderom i 008?)

stojim :)
no vidila si mail na glavnu listu, vidi mi se da cemo to morati rijesiti
za sve.

ti mozes svoje katalogizirati s punm zapisom, tak da budes bolja edukatorica,
a do kraja sljedeceg tjedna ajmo sloziti mini framework (kopirati ono za
knjige i ugasiti nepotrebna polja), pa ko hoce pustiti cemo ih u divljinu...
treba samo par stvari naglasiti (npr. da je prvi korak pretrazivanje
lokalnog kataloga), mogli bi napokon smimit filmic za to :)), mislim da se
alat zove wink.
preuzimanje ne bi jos, jer za to isto treba edukacija, koja polja se
brisu, koja mijenjaju i to...

> imam jedno pitanje: kako će se sada baratati sa printerima? naime, super
> je sad kad je printer kod nas i možemo printati kad god i koliko god. ja
> bih voljela da printer ostane kod nas još tjedan dva dok sve ne iščipiramo
> i da ga onda predamo dalje. Ali sad se postavlja pitanje, što i kako s
> printanjem u novom prostoru. gdje bi ti printeri trebali stajati, koliko
> ćemo ih imati i kojim redom će se printati na katu.

printer ce ostati u sredisnjoj sve dok nekom drugom ne zatreba.

sto se tice printanja za ostale, evo nekih nasumicnih biljeski, iz toga treba
sloziti prijedlog, pa vidit jel to drzi vodu

- na svakom pultu jedan printer.
- printa se redom kojim knjige dolaze.
- printati min 1000 knjiga dnevno - dvije smjene, koliko ljudi? to morajubiti ljudi koji su na raspolaganju u periodu od recimo 2 mjeseca, ali ne da nuzno rade svaki dan.
- lokalni demosi slazu knjige na police, detektiraju greske
- za vrijeme dok se printaju naljepnice knjiznicari imaju priliku smjestiti se u svoje nove urede.

a redosljed?

seliti moramo ovako:
SRC	-> prizemlje
IZN	-> 1. kat
FIL	-> 1. kat
SLF	-> 3. kat
LIN+ 	-> 4. kat
KOM	-> 4. kat
GER	-> 5. kat
ANG	-> 5. kat

Ove zbirke moraju biti spremne za selidbu odmah poslije nove godine. Pocinju
selidbu u OP cim prostor bude spreman - police, stolovi, racunala, mreza i RFID
senzori na ulazu. To kazu da ce biti do kraja prosinca. Sto znaci da u OP moramo
poceti seliti odmah poslije NG.

e sad...

osim o printanju, treba lagano (da ne velimo pod petama je) smisliti kako
ce funkcionirati posudba za to vrijeme. od toga gdje stoje zaduznice
(mozda je vrijeme da se prestanem zavaravati da cemo to stici prije
otvorenja) do toga sta zapravo funkcionira.

Kako ce funckionirati ove knjiznice koje presele prve?
Mozemo li poceti funckionirati u novom prostoru prije nego sto se
presele sve knjiznice? Mozemo, ali tesko.
To znaci da bi morali nekako ovako:
- pripustiti ljude samo u prizemlje u ograniceno vrijeme
- posudbu iz knjiznica koje su preselile organizirati tako da se knjige
  dostavljaju u prizemlje
- rfid senozori moraju biti ukljuceni za vrijeme dok pustamo ljude u
  prizemlje, a iskljuceni za vrijeme dok selimo u OP jer ce vristati

i tako dalje...
krenulo me.
mislim da smo zreli za jedan ozbiljan razgovor u vezi toga svega.
ovo sto sam napisala je sve zbrka, to treba raspetljati