[Koha] signaturne naljepnice

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Oct 29 10:22:51 CET 2008

Potaknula sam i dovrsavanje posla oko naljepnica za signature, cekam da
mi se jave iz Vivainfo

Ocekujem da ce mi poslati neku noviju verziju programcica za printanje.

Iva bi se mogla s time poigrati, pa cemo poslati primjedbe.

Printere za naljepnice dat cemo manjim kjiznicama, najprije sredisnjoj i
informacijskima.

Razlog je taj sto se ocekuje da ce te manje stici naljepiti naljepnice
jos u starom prostoru i manji im je problem imati nekoliko nizova
knjiga na polici.
Veliki ionako nece stici, pa je bolje da to rade u novom prostoru da si
ne stvaraju jos jedan niz.