[Koha] plan za sri, cet, pet

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Oct 30 07:59:58 CET 2008

Ja sam jucer priredila racunala na lingvistici, romanistici i talijanistici, tj. poinstalirala to sta treba na njihovim racunalima.

Lingvistika i talijanistika su migrirane.  Dorja, dogovoris se danas s njima.
Cipiranje ovaj cas nije moguce, al bit ce do oko 9, mozda i prije, javim.

Romanisti opet nisu imali srece, sad se nesto gadno strgalo u mapiranju. Hm, na testnoj bazi je radilo. Sta je tu je, idemo dalje.

Ja cu danas jos poinstalirati sta treba na komparativnoj, klasicnoj i na pedagogiji i nadam se da bi one sutra mogle krenuti (no vise puta se pokazalo da ja ne znam bas procijenit vrijeme).

Visnja, mi moramo rijesit i reporte, to cemo kad ti dodjem, a dosla bih poslije rucka.

Marijana