[Koha] plan za sri, cet, pet

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Oct 31 08:44:28 CET 2008

JUCER (cetvrtak):

Instalirala K2CS na komparativnoj i klasicnoj i obavila s njima zadnje
sitne provjere oko podataka.

Visnji sam ostavila laptop i dala upute kako da napravi liste s popisom
inventara.

Navecer sam malo uspjela raditi na bazi komp, klas. i ped, ali sam na
srecu, za razliku od ovih dana uspjela i zaspati :)) sto je u ovom
trenutku korisnije nego da sam stvarno i dovrsila te baze.

Romanistiku nisam niti pogledala jer s njom imam problem za kojeg ne
mogu predvidjeti koliko ce trajati rjesenje (ima uvijek vise rjesenja,
bez brige)

Sto se tice kolicine podataka, do sad je migirano:
134706 bibliografskih na koje se veze
167217 zapisa o primjercima

ostalo je jos za migrirati oko 90000 bibliografskih

---
DANAS (petak):

Dorja i ja moramo sloziti popis potrebnih racunala i raspodijeliti
padove.

Dorja bi trebala educirati talijaniste.

(ovo je vec treci petak za redom kad se radi skraceno zbog ovog ili
onog razloga)

---
PONEDJELJAK:

Ocekujem da ce biti migirani:
romanistika, komparativna, pedagogija, klasicna filologija

a onda napokon ostaju samo male baze.

rado bih rekla da ce sve biti preseljeno do srijede, ali iskustvo govori
da nece :)