[Koha] signaturne naljepnice

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Oct 31 14:26:21 CET 2008

Nisam sigurna da cemo stvar moci zavrsiti na licu mjesta, pa predlazem
ovako:

- od mene ces dobiti dobiti u wordu kako zelimo da to izgleda.
  do sad sam ti to crtala rucicom na naljepnici, ali ovako ce
  biti preciznije
- uzet cemo programcic na testiranje, pa ce kolegica Iva koja se bavi
  signaturama istestirati kako se stvar ponasa na zivim primjerima i
  poslati ti primjedbe

Ocekujemo da stvar bude upotrebljiva do kraja sljedeceg tjedna.

Marijana