[Koha] dvorana rezervirana

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Thu Sep 25 10:34:49 CEST 2008

daj prvo popij kavu :)
cuj, ako idemo u racunalnu, to znaci da na tim kompovima moramo instalirati
firefox 3.0.1. i search plug in.

a da prvo samo demonstriramo i onda im ja tijekom utorka pokazem kako
pretrazivati i ostavimo im par dana da procesuiraju informacije... i onda
kazu po cemu bi htjeli pretrazivati. tako da do kraja iduceg tjedna znas na
cemu smo, ha, kaj mislis? i ja bih voljela prvo probati i poblize se
upoznati s tim

s druge strane, trebamo se dogovoriti kako printati izvjestaje i prema cemu
bi oni uopce pretrazivali. na osnovu cega cemo im demonstrirati u
ponedjeljak?

hocemo jedan brzinski sastanak u 14,00 c010? da se sve dogovorimo? donosim
kavu! :)

d.