[Koha] opac, ISBD i indeksiranje

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jan 12 11:41:26 CET 2009

Lijep pozdrav,

1.
stavila sam header u katalog, molim bacite pogled:
http://koha.rot13.org/

2.
skuzila sam kako napraviti ISBD koji hendla ponovljiva potpolja,
vidi primjer:
http://koha.ffzg.hr:8080/cgi-bin/koha/catalogue/detail.pl?biblionumber=421
pa klik na ISBD

moram tu mijenjati druge stvari (pr. interpunkcija '. - ' izmedju polja
i jos neke sitnice, a to cete mi pliz prijaviti u hodu

takodjer, moram tu stvar uklopitu u stranicu.

bila nam je cijelo vrijeme zapravo pred nosom, u rezultatima
pretrazivanja iz modula za katalogizaciju:
http://koha.ffzg.hr:8080/cgi-bin/koha/cataloguing/addbooks.pl?q=Reference+service+davinson
kiknete na preview

3.
katalog se se sada obnavlja novim zapisima svake 2 minute (to rijesava
problem duplanja zapisa kod katalogizacije)