[Koha] naljepnice za self check

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Fri Mar 27 14:54:08 CET 2009

Drage moje!

Još uvijek nisu plaćene naljepnice za self check. Što znači da će biti tek u
ponedjeljak, najranije. Dane su na izradu u Print Studiju u Praškoj.

Ja molim da netko ode u ponedjeljak pitati seniju je li uplata za print
STUDIO koju je tražila dorja plaćena. Ako jest, trebalo bi fotokopirati
dokaz o uplati, ako je moguće. s tim dokazom bi trebalo otići u Print Studio
u praškoj http://www.printstudio.hr/kako_do_nas.asp i podići gotove
naljepnice. dućan radi od 8-18. i svakako bi trebalo inzistirati da se
napravi R1 račun, znači s podacima fakulteta i mb: 3254852 za računovodstvo.

nažalost, ja to nisam u mogućnosti napraviti jer me idući tjedan nema.

D.