[web] FAQ

Zeljka Salopek zsalopek at ffzg.hr
Wed Feb 12 13:10:17 CET 2014

Bok svima!
Sjećam se da nismo skupili jako puno pitanja, ali je bilo očito da još
nije bilo jasno kako funkcionira ZS, MKP, baze podataka, e-identiteti,
bilo je još jako puno knjiga s oznakom "Provjeriti na pultu" itd. U tom je
smjeru trebala ići većina pitanja, razmišljale smo o edukaciji korisnika
itd.

Danas su korisnici navikli na novi sistem knjižnice, imamo jako dobre
upute i objašnjenja na stranicama. Ipak, neka se pitanja ponavljaju. Ta, i
ona koja sada čujem napisat ću u onaj googleov dokument. Ova u nastavku su
sugestije kolegica s pulta; pišem ih tu jer ne znam koliko su sada
aktualna ta pitanja (dobro, ovo prvo bi moglo biti aktualno). To je bio
svibanj 2010.

Pozdrav,
Željka

1. Evo jednog (po meni najčešćeg) korisničkog pitanja - hoće li se, i kada,
raditi analitika periodike da članci budu pretraživi? Naime, uglavnom je
nemoguće naći članak unutar časopisa, a korisnici manje više imaju krnje
podatke gdje im se ne poklapa broj časopisa i godina izlaženja.

2. prijedlog pitanja:

1)što su baze podataka i kako se koriste (pretrazuju)? kako mi mogu pomoći
u radu?
dodatak prvom pitanju- svakako naglasiti razliku između baza podataka i
kataloga

2) da li bazama podataka koje su linkane na str. ff mogu pristupiti i s
elektroničkim identitetom neke druge ustanove.

3) što je uopće elektronički identitet, čemu služi? zašto? možda
taksativno nabrojati čemu on sve služi na fil faksu