[Printrbot] mailing lista

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Tue Dec 11 15:47:41 CET 2012

On Tue, Dec 11, 2012 at 09:04:39AM +0100, dsantini at data.voyager.hr wrote:

> da

OK, zainteresiran je prema tome slijedeći puta printamo *ponovo*
raspberry pi kutijicu (ovaj puta sa 25% fill-in-a, jel')

Jel' se nalazimo ovu subotu (15.12), mene nema one slijedeće (22.12) ?

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin