[Printrbot] mailing lista

Matija Nalis mnalis-voyager at voyager.hr
Tue Dec 11 23:04:14 CET 2012

On Tue, Dec 11, 2012 at 03:52:29PM +0100, dsantini at data.voyager.hr wrote:
> mozes ti doc i prije i sam ju isprintat, ne vidim neki smisao u nalazenju
> bez da imamo nesto za napraviti ...

pa imamo svasta za napraviti... moramo ga rastaviti, slikati lagere i
sastaviti nazad (ako mislimo imati sansu dobiti zamjenske lagere).
mozemo probati i staklo okrenuti naopacke, mozda je druga strana
stakla ravnija.

napraviti fan mount i ventilator? ravne kotace za extruder? smisliti
nase nosace za staklo mozda ipak?  stabilizatore za Z-rodove?  onaj
guide za filament? Ima preko par stvari za napraviti jos...

--
Opinions above are GNU-copylefted.