[Printrbot] bishop's hat - biskupska mitra za čepove na boci

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Thu Dec 13 09:51:46 CET 2012

Imam još jednog lika koji bi radio biskupske mitre za čepove na bocama
rakije za poklkon (5-6 kom, nije vinarija :-)

Jedini problem je da to treba za božić, tako da je pitanje da li će biti
nešto od toga...

Rekao sam mu da proba napraviti model (sam pao, sam se udario), ali
čisto za informaciju. Onda ću to probati izsliceati, dobiti količinu
plastike, pomnožiti sa 3-5 i javiti mu neku cijenu.

Dorijane, jesi sretniji sa 3D printerom sada?

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin