[Printrbot] mailing lista

Matija Nalis mnalis-gm at voyager.hr
Thu Dec 13 16:37:45 CET 2012

mislim da bi bilo najbolje da isprintamo sto imamo: raspberrypi,
eventualno ove dodatne djelove (ravni extruder zupcanik  i sl) a nakon
toga ga rastavimo i uslikamo lagere da to mozemo traziti da nam
posalju ispravne.

nazad ga ne moramo niti slagati (osim za vjezbu ako nas veseli :) jer
kad lageri dodju cemo ga opet morati rastaviti i sastaviti onda, a dok
se opet skupimo ce valjda i novi lageri doci...

--
The opinions above are GNU-Copylefted.