[Serscida-sarajevo] Zahvala i molba

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jun 2 13:37:41 CEST 2014

Drage kolegice i kolege,

zahvaljujem svima na sudjelovanju na završnoj diseminacijskoj konferenciji
projekta SERSCIDA!

Ja sam zaista zadovoljna kako je sve glatko prošlo. Nadam se da je vama svima
ovo sudjelovanje bilo korisno i poučno. Onima koji su već prije sudjelovali u
našim aktivnostima vjerujem da smo uspjeli prikazati zadovoljavajući progres,
a onima koji su bili prvi put s nama nadam se da smo uspjeli predstaviti naše
ciljeve i rezultate.

Kao što sam nekima od vas već najavila, imam sada jednu post-konferencijsku
molbu. Naime, nakon konferencije pišemo izvještaj o njenom održavanju.
Za taj izvještaj naročito nam je bitno znati kako su pozvani sudionici
doživjeli konferenciju i što im je značila za njihov budući rad.

Stoga molim svakoga od vas da do kraja ovoga tjedna (6.6.2014.) napišete
svoj kratak osvrt na konferenciju. Slobodno ga strukturirajte kako se
vama čini najbolje. Ovo su samo neke natuknice koje vam mogu pomoći u
pisanju:
- prethodno iskustvo s projektom SERSCIDA
- značenje projekta za ustanovu u kojoj radite
- osvrt na rezultate projekta predstavljene na konferenciji (što je
  dobro, što je moglo drugačije i/ili bolje)
- prijedlozi za buduće aktivnosti i viđenje vlastite uloge, odnosno
  uloge ustanove u kojoj radite, u razvoju podatkovnih usluga za
  društvene znanosti

Unaprijed se zahvaljujem na vašim izvještajima te se nadam se da ćemo se
i ubuduće družiti i surađivati.

Srdačan pozdrav,
Marijana

--
Marijana Glavica
Filozofski fakultet u Zagrebu, Knjiznica
e-mail: mglavica at ffzg.hr
http://knjiznica.ffzg.unizg.hr/
http://www.serscida.eu/