[Serscida-sarajevo] Diseminacijska konferencija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri May 9 12:25:00 CEST 2014

Dragi sudionici diseminacijske konferencije SERSCIDA projekta!

Najprije se još jednom svima zahvaljujem što ste pristali sudjelovati.

Obavještavam vas su pripreme za konferenciju u punom jeku i šaljem
nekoliko orijentacijskih informacija.

1. Napravila sam mailing listu za sudionike i sada vam pišem na tu
mailing listu.
Adresa liste je serscida-sarajevo at mjesec.ffzg.hr
Ako želite nešto podijeliti sa svim sudionicima pišite na ovu listu.

2. Molim vas sve da potvrdite svoje sudjelovanje, što prije možete, a
najnajkasnije do utorka 13.5.2014. (to možete meni na e-mail
mglavica at ffzg.hr, ne treba na listu)

3. Za Sarajevo se iz Zagreba i obrnuto se putuje autobusom.
Polazak je planiran za srijedu 28.5.2014. oko podne ili malo ranije, a
povratak za petak 29.5.2014. isto oko podne ili malo ranije.
Bus vozi oko 8 sati.
Oko vremena polaska i dolaska se možemo dogovarati, tako da ću sljedeći
tjedan složiti tablicu u koju ćete moći upisati svoje preferencije pa
će većina odlučiti.

4. Kolegama i kolegicama iz Osjeka osigurat ćemo autobusne karte
direktno iz Osijeka. Ako netko iz Osijeka želi putovati zajedničkim
busom iz Zagreba molim da mi javi (trošak Zagreb-Osijek-Zagreb ne
pokrivamo).

5. Konferencija se održava u hotelu Sarajevo
http://www.sarajevohotel.ba/
Budući da nas sve skupa ima puno (Srbija, Slovenija, BiH, UK, Švedska,
Švicarska) smještaj nismo uspjeli osigurati u jednom hotelu, tako da će
osim u hotelu Sarajevo dio ljudi biti u hotelu Italia
http://www.hotelitalia.ba/
Gdje će tko biti još kobiniramo. Pojedinačno ću se javiti onim ljudima
za koje pretpostavljam da bi mogli/htjeli biti u dvokrevetnoj sobi s još
nekim, pa ću vas zamoliti da mi to potvrdite kako bismo mogli lakše
planirati.

6. Preliminarni okvirni program konferencije je u privitku. Moguće je
da će se još nešto mijenjati što se tiče početka i kraja a i samog
sadržaja, tako da nemojte si to još printati, nije niti prevedeno na
hrvatski (s bosanskog :).

7. Konferencija će biti simultano prevođena s engleskog na bosanski, te
sa svih lokalnih jezika (bosanski, srpski, hrvatski) na engleski.

8. Ako imate bilo kakvih pitanja i prijedloga molim javite se. Ako je
pitanje zanimljovo svim sudionicima onda na listu, ako je samo za mene,
onda meni :)

Srdačno vas pozdravljam i veselim se susretu!

Marijana Glavica

--
Marijana Glavica
Filozofski fakultet u Zagrebu, Knjiznica
e-mail: mglavica at ffzg.hr
http://knjiznica.ffzg.unizg.hr/
http://www.serscida.eu/