[Serscida-sarajevo] Treba li nekome pozivno pismo?

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon May 19 11:53:19 CEST 2014

Lijep pozdrav,

Treba li nekome od vas službeno pozivno pismo za diseminacijsku konferenciju
koje će služiti kao dokaz da su svi troškovi plaćeni?

Što se tiče tog pravdanja, svako slijedi proceduru u svojoj ustanovi.
Najšešće je procedura takva da u svojoj ustanovi podižete putni nalog
na kojem ne potražujete financijska sredsva.

Javljam da sam rezervirala minibus za 20 ljudi. Danas kasnije poslijepodne
ću poslati obećanu tablicu u koju ćete moći zabilježiti svoje preferirano
vrijeme polaska i povratka (oni koji putuju busom).

Srdačno,
Marijana Glavica