[Serscida-sarajevo] Kad se kreće i tko je u kojem hotelu?

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 27 09:20:45 CEST 2014

Dragi svi,

Potvrđujem informacije iz prethodnog maila:

- kreće se 28.5.2014. u 10:30 ispred Filozofskog (osim kolegice iz Splita koja ide
  direktno za Sarajevo)

- na dan dolaska večera svatko u svom hotelu, na dan konferencije ručamo i večeramo
  svi u hotelu Sarajevo, mjestu održavanja konferencije. na dan povratka, 30.5.2014.
  ručamo u hotelu Sarajevo. doručkuje svatko u svom hotelu (troškovi svih obroka su
  pokriveni)

- prijevoz od drugih hotela do hotela Sarajevo i natrag na dan
  konferencije je organiziran i trošak pokriven.

- najnovija verzija programa je na http://www.serscida.eu/

Ako ima bilo kakvih pitanja, slobodno mi se javite, mailom ili na
mobitel.

Vidimo se sutra!

Srdačno,
Marijana

--
Marijana Glavica
Filozofski fakultet u Zagrebu, Knjiznica
e-mail: mglavica at ffzg.hr
http://knjiznica.ffzg.unizg.hr/