[Zatvoreno spremiste] (Ne)Radni dani

Aleksandra Pikic apikic at ffzg.hr
Mon Dec 20 09:09:34 CET 2010

Drage sve i dragi Kristijan,
Neradni dani u Knjiznici su samo: petak 24.12., cetvrtak 6.1., i petak
7.1. (mozda i 23.12 cetvrtak ali jos se ne zna).

Svi ostali dani su RADNI, sto znaci da morate sve ostalo nadoknaditi u
slucaju da necete raditi u ZS u sljedecem razdoblju.

Svi koji mislite nadoknaditi dane u prosincu i hocete da vam se isplati
demonstratura za taj mjesec, morate me obavijestiti o tome. Ako me ne
obavijestite, necu moci napisati vase ime za isplatu.

Lijepo se provodite s vasim obiteljima i na doceku, svima Sretan Bozic i
sve najbolje u Novoj 2011.

Srdacan pozdrav,
Aleksandra