[Zatvoreno spremiste] Rad subotom

Aleksandra Pikic apikic at ffzg.hr
Thu Mar 27 08:21:59 CET 2014

Pavla me podsjetila da vam moram reci da necete raditi svaku subotu,
nego svaku petu subotu- obzirom koliko vas ima.
Taj tjedan kad radite u subotu, ne radite preko tjedna.
Takodjer, vase radno vrijeme subotom je od 10 do 14h. Malo krace od nas.
Osim vas, radit ce i netko iz Knjiznice, ali ne nuzno netko od nas troje.
Pocinjemo od 5.4.
Pavla molim te napisi kojim subotama ne mozes dolaziti.
Pozdrav,
Aleksandra