[Zatvoreno spremiste] Jos malo uputa za rad na primjeru casopisa Nase teme

Aleksandra Pikic apikic at ffzg.hr
Thu Mar 31 15:28:28 CEST 2016

I jos jedna stvar vezano za označavanje višesveščanih numeracija:

- kad je u pitanju uvezanih 3 broja (mi smo tako uvezali npr. br. 1, 2 i
3) pisemo: 1-3
- kad je u pitanju trobroj (urednistvo je tako odlucilo) pisemo 1/3.
Drzite se toga i u signaturama!

P.S. Znam, pogresno su prije pisali, ali mi cemo se drzati standarda.

Pozdrav,
A.

--
Dr. sc. Aleksandra Pikić, viša knjižničarka
Voditeljica Ureda za stručne zbirke i arhivsko gradivo u zatvorenom spremištu

Aleksandra Pikić, Ph.D, Senior Librarian
Head of the Closed Stacks Collection Office
Library of the Faculty of Humanities and Social Sciences
University of Zagreb

Ivana Lučića 3
HR-10000 Zagreb
CROATIA