Rezultati pretraživanja

Na upit TitleAndResponsibility_swish=(marketing.up* ) pronađeno je 1 rezultata ...

1
ISBN:953-170-009-5
Autor(i): Kotler, Philip
Naslov:Marketing management : analysis, planning, implementation, and control = Upravljanje marketingom : analiza, planiranje, primjena i kontrola / Philip Kotler ; prevela Vlasta Andrlić
Impresum:Zagreb : Informator , 1994. .
Materijalni opis:XXXII, 929, [2] str. : graf. prikazi ; 25 cm
Nakladnička cjelina:Posebno izdanje Informatora
Napomene:Bilješka o autoru i njegova slika u bojama: str. ŠIVaĆ. - Bibliografske bilješke uz svako poglavlje. - Pojmovno kazalo.
UDK:339.138 658.8.012.4
Vrsta građe:misc
Format:Tiskana građa
Knjižnica:Knjižnica Ekonomskog instituta, http://www.eizg.hr/hr/biblioteka.htm
MFN:6394
ID007890