|
151 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Herrington, Anne J. |
Naslov: | Basic writing : moving the voices on the margin to the center |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 489-496 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 496: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5354 |
|
152 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Lewis, Magda |
Naslov: | Interrupting patriarchy : politics, resistance, and transformation in the feminist classroom |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 467-488 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 487-488: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5353 |
|
153 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Gitlin, Andrew David |
Naslov: | Educative research, voice, and school change |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 443-466 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 465-466: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5352 |
|
154 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Mishelr, Elliot G. |
Naslov: | Validationin Inqury-Guided research |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 4, str. 415-442 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 438-442: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5351 |
|
155 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Bishop, Alan J. |
Naslov: | Mathematical power to the people |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 3, str. 357-369 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5350 |
|
156 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Ovando, Carlos J. |
Naslov: | Politics and pedagogy : the case of bilingual education |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 3, str. 341-365 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 355-356 Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5349 |
|
157 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Lucas, Tamara |
Naslov: | Promoting the Success of latino language-minority students : an exploratory study of six high schools |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 3, str. 315-340 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 339-340 Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5348 |
|
158 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Biklen, Douglas |
Naslov: | Communication unbound : autism and praxis |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 3, str. 291-314 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 313-314: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5347 |
|
159 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Brendo, Eric |
Naslov: | The cultural organization of teaching and learning |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 2, str. 247-258 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5346 |
|
160 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Brendtro, Larry |
Naslov: | Essay reviews |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 2, str. 327-246 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 246: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5345 |
|
161 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Ferdman, Bernardo M. |
Naslov: | Literacy and cultural identity |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 2, str. 181-204 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Napomena: | str. 202-204 Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5344 |
|
162 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Cambone, Joshep |
Naslov: | Teachers and teaching |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60(1990), no. 2, str. 217-239 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1990 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5343 |
|
163 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Orr, David W. |
Naslov: | The liberal arts, the campus, and the biophere |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 2, str. 205-216 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5221 |
|
164 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Ferdman, Bernardo M. |
Naslov: | Literacy and cultural identity |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 2, str. 181-204 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 202-204: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5220 |
|
165 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Lyons, Nona |
Naslov: | Dilemmas of knowing : ethical and epistemological dimensions of teachers' work and development |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 2, str. 159-180 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 178-180: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5219 |
|
166 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Vaccaro, Liliana |
Naslov: | Transference and appropriation in popular educaton interventions ; framework of analysis |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 1, str. 62-95 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 95: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5218 |
|
167 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Magendzo, Salomon |
Naslov: | Popular education in Nongovernmental organizations : education of social mobilizatioin? |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 1, str. 49-61 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 60-61: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5217 |
|
168 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Mphahlele, Es'kia |
Naslov: | Alternative institutions of education for Africans i South Africa : an exploratin of rationale, goals, and directions |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 1, str. 36-47 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5216 |
|
169 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Fasheh, Munir |
Naslov: | Community education : to reclaim and transform what has been made invisible |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 1, str. 19-35 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5215 |
|
170 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Young, Eva |
Naslov: | Mujeres unidas en accion : A popular education process |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 60 (1990), no. 1, str. 1-18 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 18: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5214 |
|
171 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | King, Mel |
Naslov: | On transformation |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 504-519 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5213 |
|
172 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | McCarty, T. L. |
Naslov: | School as community : the rough rock demonstration |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 484-503 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5212 |
|
173 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Mahshi, Khalil |
Naslov: | The Palestinian uprising education for the future |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 470-483 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 483: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5211 |
|
174 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Collins, Sheila d. |
Naslov: | So we can use our own names and write laws by which we live : Educating the new U.S. labor force |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 455-469 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 469: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5210 |
|
175 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Rofers, Eric |
Naslov: | Opening up the classroom closet : responding to the educational needs of gay and lesbian youth |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 445-453 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5209 |
|
176 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | The algebra project : Organizing in the spirit of Ella |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 423-443 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Napomena: | str. 442-443: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 5208 |
|
177 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Okakok, Leona |
Naslov: | Serving the purpose of education |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 59 (1989), no. 4, str. 405-422 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1989 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 4998 |
|
178 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | Pathways to aggression in children and adolescents |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 4, str. 404-430 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 426-430: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6243 |
|
179 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | An etnography of young children with significant disabilities in inclusive early childhood settings |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 4, str. 373-403 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 401-403: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6242 |
|
180 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Butler Shay, Suellen |
Naslov: | A socially situated interpretive act |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 3, str. 307-329 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 328-329: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6241 |
|
181 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Nuthall, Graham |
Naslov: | A critical analysis of why research has failed to bridge the theory-practice gap |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 3, str. 273-306 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 301-306: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6240 |
|
182 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Haney, Walt |
Naslov: | Using drawings to document schooling and support change |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 3, str. 241-272 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 270-271: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6239 |
|
183 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | Names will never hurt me? |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 2, str. 175-208 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 206-208: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6238 |
|
184 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Suad Nasir, Na'ilah |
Naslov: | Reframing identities of resistance in an urban muslim school |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 2, str. 153-174 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 173-174: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6237 |
|
185 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | McKinley Jones Brayboy, Bryan |
Naslov: | Hiding in the ivy : american indian students and visibility in elite educational settings |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 2, str. 125-152 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 150-152: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6236 |
|
186 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Gruenewald, David A. |
Naslov: | Honoring critique, experimentation, wholeness, and the places where we live |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 4, str. 515-541 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Napomena: | str. 540-541: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6235 |
|
187 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Marsh, Herbert W. |
Naslov: | Extracurricular school activities : teh good, the bad, and the nonlinear |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 4, str. 464-514 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Napomena: | str. 509-511: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6234 |
|
188 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Giroux, Henry A. |
Naslov: | The university as a democratic public sphere |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 4, str. 425-463 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6233 |
|
189 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Willinsky, John |
Naslov: | The mising link may be ours |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 3, str. 367-392 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Napomena: | str. 388-392: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6232 |
|
190 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | Diversity and higher education : Theory and impact on educational outcomes |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 3, str. 330-366 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Napomena: | str. 363-366: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6231 |
|
191 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | O'Day, Jennifer A. |
Naslov: | Complexitiy, accountability, and school improvement |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 3, str. 293-329 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2002 |
Napomena: | str. 326-329: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6230 |
|
192 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Michael, Pressley |
Naslov: | The educational science and scientifically based instructionwe need |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 1, str. 30-61 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 56-61: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6115 |
|
193 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Naslov: | Multiple phatways to early academic achievement |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 1, str. 1-29 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 2004 |
Napomena: | str. 26-28: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6114 |
|
194 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Prendergast, Catherine |
Naslov: | The economy of literacy : How the supreme court stalled the civil rights movement |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 206-229 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 227-229: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6113 |
|
195 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Jellison Holme, Jennifer |
Naslov: | Buying homes, buying schools : School chice and the social construction of school quality |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 177-205 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 203-205: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6112 |
|
196 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Goldhaber, Dan D. |
Naslov: | Wath do we know (and need to know) about the impact of school choice reforms on disadvantaged students? |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 157-176 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 174-176: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6111 |
|
197 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Fecho, Bob |
Naslov: | Polyphonic identity and existantial literacy transactions |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 93-119 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 115: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6110 |
|
198 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Kumashiro, Kevin K. |
Naslov: | Addressing resistance to anti- opperssive change in the practices of learning, teaching, supervising, and research |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 67-92 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 91-92: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6109 |
|
199 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Kardos, Susan M. |
Naslov: | "Not bread alone" : Clandestine schooling and resistance in the warsaw ghetto during the Holocaust |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 33-66 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6108 |
|
200 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Hehir, Thomas |
Naslov: | Eliminating ableism in education |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 72(2002), no. 1, str. 1-32 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 29-32: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6107 |
|
201 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Powell, Arthur B. |
Naslov: | Dirk Jan Struik reflects on 103 years of mathemetical and political activities |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 69(1999), no. 4, str. 416-446 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1999 |
Napomena: | str. 444-446: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6106 |
|
202 |
|
ISSN: | 0017-8055 |
Autor: | Perkins, Linda M. |
Naslov: | The early history of African american women in the seven sistera colleges, 1880-1960 |
Matična publikacija: | Harvard Educational Review, vol. 67(1997), no. 4, str. 718-756 |
Impresum: | Cambrige, MA : Gutman Library, 1997 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura | PE C 453 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6085 |
|
|
<<
1 2
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(Harvard ) |