Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:obrazovanje * sociologija obrazovanja * didaktika * kurikulum
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 MAR k
Inventarni broj:7685
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2103

2
ISBN:953-6101-02-3
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 94 MAR
Inventarni broj:9670
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1490

3
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : Temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:školstvo * kurikulum
Sažetak:<Učeničko gledište>, <Sredine za učenje>, <Skriveni kurikulum>, <Kurikulum i spol>, <Uloga učenika u odlučivanju o kurikulumu>, <Ispiti>, <Nastavničko gledište>, <Ovlašćivanje nastavnika>, <Udžbenici>, <Upravljanje i školski ravnatelj>, <Ocjenjivanje nastavnika>, <Planiranje i izrada kurikuluma>, <Okviri za kurikulum>, <Situacijska analiza/procjena potreba>, <Namjere, ciljevi i zadaci>, <Odabir metode>, <Procjenjivanje, ocjenjivanje i testiranje>, <Tylerov model planiranja>, <Walkerov svjesni pristup planiranju>, <Nastavnici kao istraživači / akcijsko istraživanje>, <Izrada kurikuluma temeljena na središtu>, <Izrada kurikuluma temeljena na školi>, <Upravljanje kurikulumom>, <Novine i planiranje promjena>, <Upravljanje kurikulumom: model suradničkog upravljanja školom>, <Uspješne škole i kako škole učiniti boljima>, <Školska vijeća i upravna tijela>, <Ocjenjivanje / kritika škole>, <Provedba kurikuluma>, <Kurikulumska ideologija>, <Povijest kurikuluma>, <Školski predmeti>, <Teorija kurikuluma i rekonceptualisti>, <Sociologija znanja i kurikulum>, <Reforma kurikuluma>
UDK:371
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 371 MAR k
Inventarni broj:15186, 15188, 16358, 16359, 16360, 16361, 16763, 17934, 17935
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:285

4
ISBN:953-610102-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:engleski jezik * metodika
UDK:811.111:371.3
Signatura:AN 371.3:80 MAR K
Inventarni broj:25315
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:435

Upit: PersonalName_swish=(Marsh Colin J )

login