Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISSN:1330-0113
Autor:Tišma, Sanja
Naslov:Zaštita okoliša i marketing
Matična publikacija:Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja / [glavni i odgovorni urednik Ivan Cifrić], God. 10(2001), br. 3, str. 183-193
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo : Zavod za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta, 2001
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Ovim se člankom nastoje odrediti okviri u kojima je nastao ekološki marketing, pojasniti njegov pojam i koncept, koje su njegove temeljne razlike s obzirom na tzv. klasični marketing, istražiti različitosti u pristupu glede osnovnih funkcija marketinga, a u zaključku je istaknut poticaj za intenziviranje istraživačkih aktivnosti na ovom području.
Ključne riječi:zaštita okoliša * održivi razvoj * marketing * društveni marketing * ekološki marketing * marketing u zaštiti okoliša * ekološki proizvodi
UDK:574:339.138
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:798

2
ISBN:953-6073-64-1
Autor(i):Leko-Šimić, Mirna
Naslov:Marketing hrane / Mirna Leko-Šimić
Impresum:Osijek : Ekonomski fakultet , 2002
Materijalni opis:X, 137 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku ; 99 ; Serija U
Napomena:Str. 129-134: Bibliografija, i uz tekst. - Kazalo pojmova
Ključne riječi:tržište * hrana * marketing u proizvodnji hrane * ekonomska sociologija
UDK:(075.8):316.334.5">339.138:641>(075.8):316.334.5
Signatura:SOC 316:504 LEK m
Inventarni broj:9434
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3711

3
ISBN:953-0-30317-3
Autor(i):Rocco, Fedor
Naslov:Marketinško upravljanje / Prof. dr. Fedor Rocco
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1994
Materijalni opis:323 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici hrvatskih sveučilišta
Napomena:Bibliografija: str. 319-323
UDK:339.138(075.8) 658.8(075.8)
APA CC:3940
Signatura:3940 94 ROC
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4769

4
ISBN:953-157-487-1
Autor(i):Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana
Naslov:Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti / Jurica Pavičić, Nikša Alfirević, Ljiljana Aleksić
Impresum:Zagreb : Masmedia , 2006
Materijalni opis:352 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala
Ključne riječi:kultura-menadžment * kulturna politika-marketing * marketing
UDK:008:339.138
Signatura:ET 74.14/1 MAR m
Inventarni broj:6016
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za etnologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/etnologija
MFN:4709

Upit: UDC_swish=(138 )

login