|
1 |
|
|
2 |
|
Autor(i): | Stammers, Robert ; Patrick, John |
Naslov: | Psihologija obučavanja / Robert Stemers, Džon Patrik ; prevela: Tinde Kovač-Cerović |
Impresum: | Beograd : Nolit , 1980 |
Materijalni opis: | 143 str. : ilustr., graf. prikazi ; 19 cm |
Jezik: | srpski |
Nakladnička cjelina: | Psihološka biblioteka |
Napomena: | Prijevod djela: Essential psychology. - Str. 134-143: Bibliografija |
Ključne riječi: | psihologija podučavanja * priručnik |
UDK: | 159.953.5(035) |
Signatura: | BF 159.953.5(035) STA p F-355 |
Inventarni broj: | 2895 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 1095 |
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
Autor(i): | Mueller, Georg Elias |
Naslov: | Zur Analyse der Gedaechtnistaetigkeit und des Vorstellungsverlaufes / G. E. Mueller |
Impresum: | Leipzig : J. A. Barth , 1913-1917 |
Materijalni opis: | 2 sv. ( XII, 682 ; VIII, 567 str.) ; 23 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Zeitschrift fuer Psychologie und Physiologie der Sinnesorgane |
Napomena: | Na spor. nasl. str.: I. Abteilung. Zeitschrift fuer Psychologie. - Bibliografske bilješke uz tekst |
Ključne riječi: | Djelatnost pamćenja * Tijek predodžbe |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | C 70 |
Inventarni broj: | 299, 395 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 3492 |
|
12 |
|
Autor(i): | Ranschburg, Paul |
Naslov: | Kranke Gedaechtnis : Ergebnisse und Methode der experimentellen Erforschung der alltaeglichen Falschleistungen und der Pathologie des Gedaechtnisses / Paul Ranschburg |
Impresum: | Leipzig : J. A. Barth , 1911 |
Materijalni opis: | IX, 138 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Bibliografija: str. 131-138 |
Ključne riječi: | Bolesno pamćenje |
UDK: | 159.953.7+616.89 |
Signatura: | C 52 |
Inventarni broj: | 205 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 3475 |
|
13 |
|
|
14 |
|
Autor(i): | Offner, Max |
Naslov: | Gedaechtnis : die Ergebnisse der experimentellen Psychologie und ihre Anwendung in Unterricht und Erziehung / Max Offner |
Izdanje: | 2. vermehrte Aufl |
Impresum: | Berlin : Reuther und Reichard , 1911 |
Materijalni opis: | XI, 258 str. ; 23 cm |
Jezik: | njemački |
Ključne riječi: | Pamćenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | C 7 |
Inventarni broj: | 57 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 3437 |
|
15 |
|
ISBN: | 953-191-065-0 |
Autor(i): | Grgin, Tomislav |
Naslov: | Edukacijska psihologija / Tomislav Grgin |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997 |
Materijalni opis: | 293 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis |
Napomena: | Bibliografija: str. 267-275. - Kazala |
Ključne riječi: | psihologija * učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | SR PS 3500 97 GRG 5 |
Inventarni broj: | 8402 (209) |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica |
MFN: | 477 |
|
16 |
|
|
17 |
|
ISBN: | 953-191-041-3 |
Autor(i): | Zarevski, Predrag |
Naslov: | Psihologija pamćenja i učenja / Predrag Zarevski |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1994 |
Materijalni opis: | 321 str. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Psihologijska knjižnica Naklade Slap ; knj. 4 |
Napomena: | Bibliografija: str. 301-320. - Kazalo |
Ključne riječi: | psihologija * učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | SR PS |
Inventarni broj: | U-787L |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica |
MFN: | 458 |
|
18 |
|
ISSN: | 0353-9873 |
Autor: | Dahmer, Helmut |
Naslov: | Derealizacija i ponavljanje |
Matična publikacija: | Treći program hrvatskog radija / glavni urednik Ante Matijašević, (1993), br. 38, str. 100-106 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski radio, 1993 |
Napomena: | Polugodišnjak. - Četvrtgodišnjak, 1990-1994. |
Sažetak: | Govori se o tehnici derealizacije i ponavljanja koja pomaže suočavanju s prošlošću preživjelima iz Drugog svjetskog rata. |
Ključne riječi: | psihoanaliza * derealizacija * Drugi svjetski rat * povijesno sjećanje |
UDK: | 159.953:316.334.3"1944"(94) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 4157 |
|
19 |
|
Autor: | Thorndike, Edvard Lee |
Naslov: | Zakon efekta |
Matična publikacija: | Teorije o društvu : osnovi savremene sociološke teorije / [uredili Talcott Parsons, Edward Shils, Kaspar D. Naegele, Jesse R. Pitts; urednik srpskohrvatskog izdanja i pisac pogovora Dragoljub Mićunović], Knj. 2, str. 726-728 |
Impresum: | Beograd : "Vuk Karadžić", 1969. |
Ključne riječi: | psihologija obrazovanja * socijalna psihologija * psihologija |
UDK: | 159.953 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1672 |
|
20 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Živčić-Bećirević, Ivanka |
Naslov: | Uloga automatskih misli i ispitne anksioznosti u uspjehu studenata |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 12(2003), br. 5(67), str. 703-720 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | U radu se provjerava doprinos automatskih misli i ispitne anksioznosti u objašnjenju uspjeha studenata na specifičnom ispitu. |
Ključne riječi: | anksioznost * studenti * automatske misli * psihologija * Hrvatska |
UDK: | 159.953-057.875(497.5) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1463 |
|
21 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Kolić-Vehovec, Svjetlana |
Naslov: | Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 12(2003), br. 5(67), str. 679-702 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike između intelektualno darovitih i nedarovitih gimnazijalaca u školskom uspjehu, perfekcionizmu, ispitnoj anksioznosti i akademskom samopoimanju te utvrditi prediktore školske uspješnosti. |
Ključne riječi: | samopoimanje * perfekcionizam * anksioznost * gimnazijalci * Hrvatska |
UDK: | 159.953-057.874(497.5) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1462 |
|
22 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Nikčević-Milković, Anela |
Naslov: | Kvalitativna i kvantitativna analiza uratka na Bentonovom testu vidnog pamćenja kod bolesnika s mozgovnim oštećenjem |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 9(2000), br. 1(45), str. 157-168 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2000 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Cilj ovog rada bio je provjeriti može li Bentonov test vidnog pamćenja, uz dijagnosticiranje vidnoperceptivnog, mnestičkog i konstrukcijskog deficita, poslužiti i u svrhu diferencijalne dijagnostike bolesnika s oštećenjima različite etiologije i različite lateralizacije lezije te postoje li razlike u uratku na ovom testu s obzirom na spol. |
Ključne riječi: | Bentonov test * pamćenje * vidno pamćenje * oštećenje mozga * mozak |
UDK: | 159.953.2.072 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1315 |
|
23 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Kardum, Igor |
Naslov: | Efekti evaluacije i aktivacije na pamćenje afektivnih podražaja |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 9(2000), br. 1(45), str. 115-136 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2000 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Na uzorku od 45 ispitanika ispitani su efekti evaluacije i aktivacije na neposredno i odgođeno slobodno dosjećanje, prepoznavanje i inicijalnu fazu obrade afektivnih podražaja. |
Ključne riječi: | afektivni podražaji * podražaji * pamćenje |
UDK: | 159.953.072 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1313 |
|
24 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Vlahović Štetić, Vesna |
Naslov: | Kognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 8(1999), br. 4(42), str. 563-577 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Cilj ovog rada bio je provjeriti i usporediti kognitivnu reprezentaciju brojeva u tri skupine djece: predškolaca, učenika 1. razreda i učenika 2. razreda osnovne škole. |
Ključne riječi: | djeca * brojevi * reprezentacija |
UDK: | 159.953-053.2 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1293 |
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
ISBN: | 953-6101-51-3 |
Autor(i): | Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette |
Naslov: | Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden i Jeannette Vos ; [s engleskog prevela Gordana Kuterovac Jagodić] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 537 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 58 |
Napomena: | Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns. - Str. [514]-525: Bilješke. - Str.[534]-537: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje * psihološki savjetnik |
UDK: | 159.953.5 |
Inventarni broj: | 1299/04, 1300/04 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest |
MFN: | 3587 |
|
34 |
|
ISBN: | 953-6101-53-X |
Autor(i): | Jensen, Eric |
Naslov: | Super-nastava : nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje / Eric Jensen ; prevele Iris Marušić, Nina Morana Šoljan |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2003 |
Materijalni opis: | IX, 342 str. : ilustr. ; 28 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 60 |
Napomena: | Prijevod djela: Super teaching. - Str. 338-339: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | nastava * metodika nastave * pedagogija * nastavne metode |
UDK: | 371.3:159.953.5 |
Inventarni broj: | 1331/04, 1332/04, 1333/04, 1334/04, 1335/04, 1336/04, 1337/04, 1338/04, 1339/04, 1340/04 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest |
MFN: | 3583 |
|
35 |
|
ISSN: | 0353-765X |
Autor: | Milat, Josip |
Naslov: | Redefiniranje osnovnih pojmova - pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije |
Matična publikacija: | Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja / [glavni i odgovorni urednik, editor-in-chief Milan Polić], God. 8(2001), br. 1, str. 45-64 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001 |
Napomena: | Bibliografija. - . - Izlazi polugodišnje. - . - Od vol.1(1990) urednik: Milan Polić; od vol.6(1995)-vol.7(2000): Kruno Zakarija. - . - Ne izlazi 1996-1999. - . - Dvostruka numeracija brojeva od vol.2,no.1=2(1991); druga teče od početka izlaženja publikacije. - . - Summaries ; Zusammenfassungen |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 161.1:159.953.5 |
Signatura | PE C 458 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 13033 |
|
36 |
|
ISSN: | 0353-765X |
Autor: | Živković, Mladen |
Naslov: | Nastava etike i etika u nastavi |
Matična publikacija: | Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja / [glavni i odgovorni urednik, editor-in-chief Milan Polić], God. 9(2002), br. 1, str. 85-90 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2002 |
Napomena: | Bibliografija. - . - Izlazi polugodišnje. - . - Od vol.1(1990) urednik: Milan Polić; od vol.6(1995)-vol.7(2000): Kruno Zakarija. - . - Ne izlazi 1996-1999. - . - Dvostruka numeracija brojeva od vol.2,no.1=2(1991); druga teče od početka izlaženja publikacije. - . - Summaries ; Zusammenfassungen |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953.3 |
Signatura | PE C 458 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12999 |
|
37 |
|
ISSN: | 0353-765X |
Autor: | Uzelac, Maja |
Naslov: | Univerzalističke moralne teorije i ženski identitet : (uz Kohlberg-Gilligan kontraverzu o moralnom razvoju osobe) |
Matična publikacija: | Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja / [glavni i odgovorni urednik, editor-in-chief Milan Polić], God. 9(2002), br. 1, str. 69-84 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2002 |
Napomena: | Bibliografija. - . - Izlazi polugodišnje. - . - Od vol.1(1990) urednik: Milan Polić; od vol.6(1995)-vol.7(2000): Kruno Zakarija. - . - Ne izlazi 1996-1999. - . - Dvostruka numeracija brojeva od vol.2,no.1=2(1991); druga teče od početka izlaženja publikacije. - . - Summaries ; Zusammenfassungen |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953.3 |
Signatura | PE C 458 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 12996 |
|
38 |
|
ISBN: | 953-99121-2-1 |
Autor: | Basta, Sanja |
Naslov: | Mind maping u nastavnom procesu |
Matična publikacija: | Škola i razvoj : Peti dani Mate Demarina : Međunarodni znanstveno stručni skup : zbornik radova = School and development / glavni urednik Ivan Prskalo, str. 324-330. - ilustr |
Impresum: | Petrinja : Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004 |
Napomena: | Str. 330: Bibliografija |
Sažetak: | Abstract |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953:371.3 |
Signatura | PE 37.01 ŠKO z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6161 |
|
39 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Štetić, Vesna Vlahović |
Naslov: | Kognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999 |
Napomena: | Str. 574-576: Bibliografija; . - Izvorni znanstveni rad |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953-053.2 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 869 |
|
40 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Nikčević-Milković, Anela |
Naslov: | Kvalitativna i kvantitativna analiza uratka na Bentonovom testu vidnog pamćenja kod bolesnika s mozgovnim oštećenjima |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2000 |
Napomena: | Str. 166: Bibliografija; . - Stručni rad |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953.2.072 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 853 |
|
41 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Kardum, Igor |
Naslov: | Efekti evaluacije i aktivacije na pamćenje afektivnih podražaja |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2000 |
Napomena: | Str. 134-135: Bibliografija; . - Izvorni znanstveni rad |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 159.953.072 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 852 |
|
42 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Kolić-Vehovec, Svjetlana |
Naslov: | Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003 |
Napomena: | Izvorni znanstveni rad; . - Str. 698-701: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 701: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 702: Sažetak na njemačkom jeziku |
Ključne riječi: | srednje škole * mnemotehnika * učenje * učenik |
UDK: | 373.5:159.953:37.04 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 421 |
|
43 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Tabak, Željka, Nenadić |
Naslov: | Mogu li osobe starije životne dobi uspješno učiti? : intelektualni i sociološko-psihološki aspekt treće životne dobi |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004 |
Napomena: | Str. 212: Bibliografija; . - Summary |
Ključne riječi: | obrazovanje odraslih * učenje |
UDK: | 374.7:159.953 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 132 |
|
44 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Bratanić, Marija |
Naslov: | Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004 |
Napomena: | Str. 144: Bibliografija; . - Summary |
Ključne riječi: | nastava * nastavnici * učenici * učenje |
UDK: | 372:371.12:37.04:159.953 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 125 |
|
45 |
|
Autor: | Heymann, Karl |
Naslov: | Heilpaedagogisches Lernen |
Matična publikacija: | Psychologische Praxis : Schriftenreihe fuer Erziehung und Jugendpflege / herausgegeben von E. Probst. - 56 str |
Impresum: | Basel ; New York : S. Kargen, 1960 |
Ključne riječi: | pedagogija * učenje |
UDK: | 37:159.953 |
Signatura | PE C 2423 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 18 |
|
46 |
|
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
ISBN: | 953-98463-2-6 |
Autor(i): | Jarvis, Peter |
Naslov: | Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch] |
Impresum: | Zagreb : Andragoški centar , 2003 |
Materijalni opis: | 304 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4 |
Napomena: | Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje |
Sažetak: | <Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja> |
UDK: | 371.3:37:374.7:159.953:378 |
Signatura: | PE 371.3 JAR p |
Inventarni broj: | 17692, 17693 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7687 |
|
50 |
|
|
51 |
|
ISBN: | 953-6101-66-1 |
Autor(i): | Jensen, Eric |
Naslov: | Poučavanje s mozgom na umu / Eric Jensen ; [preveo s engleskog Dubravko Kužina] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 165 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 73 |
Napomena: | Prijevod djela: Teaching with the brain in the mind. - Str. 149-155: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * psihologija učenja * podučavanje |
UDK: | 37:159.953 |
Signatura: | PE 371.3 JEN p |
Inventarni broj: | 17642, 17807, 17808, 17809, 17810 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6607 |
|
52 |
|
ISBN: | 0-309-07036-8 |
Naslov: | How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice |
Izdanje: | Expanded ed |
Impresum: | Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000 |
Materijalni opis: | 374 str. : ilustr. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo |
Ključne riječi: | učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe |
Sažetak: | <Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning> |
UDK: | 371.322.7:159.953:371.2:371.12-05 |
Signatura: | PE 371.3 HOW |
Inventarni broj: | 17505 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6344 |
|
53 |
|
|
54 |
|
|
55 |
|
|
56 |
|
|
57 |
|
|
58 |
|
|
59 |
|
|
60 |
|
|
61 |
|
|
62 |
|
|
63 |
|
|
64 |
|
|
65 |
|
|
66 |
|
|
67 |
|
|
68 |
|
Autor(i): | Laird, Donald A. ; Laird, Eleanor C. |
Naslov: | Tehnike uspješnog zapamćivanja / Donald A. Laird ; Eleanor C. Laird |
Impresum: | Zagreb : Panorama , 1966 |
Materijalni opis: | 200 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Psihologija rada |
Napomena: | Prijevod djela: Texhniques for efficient remembering . - Str. 191-195: Bibliografija |
Ključne riječi: | mnemotehnika |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 1999 |
Inventarni broj: | 8112 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 4738 |
|
69 |
|
|
70 |
|
|
71 |
|
|
72 |
|
|
73 |
|
|
74 |
|
|
75 |
|
|
76 |
|
|
77 |
|
|
78 |
|
|
79 |
|
|
80 |
|
Autor(i): | Furlan, Ivan |
Naslov: | Moderna nastava i intenzivnije učenje / Ivan Furlan |
Impresum: | Zagreb : Školska knjiga , 1966 |
Materijalni opis: | 127 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Problemi suvremene nastave |
Napomena: | Na glav. nasl. str. : Zavod za unapređivanje osnovnog obrazovanja SR Hrvatske. - Str. 125: Bibliografija |
Ključne riječi: | nastava * učenje |
UDK: | 372:159.953 |
Signatura: | PE B 1408 7 |
Inventarni broj: | 8101 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 4077 |
|
81 |
|
|
82 |
|
Autor(i): | Sluckin, W. |
Naslov: | Early learning and experience / W. Sluckin |
Impresum: | , [19??] |
Materijalni opis: | 415 str. ; 18 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | str. 402-403: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje * djeca |
UDK: | 159.953-053.2 |
Signatura: | PE A 602 |
Inventarni broj: | 9959 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 4043 |
|
83 |
|
|
84 |
|
|
85 |
|
|
86 |
|
|
87 |
|
|
88 |
|
|
89 |
|
Autor(i): | Furlan, Ivo |
Naslov: | Osnove procesa učenja : Priručnik za nastavnike i studente nastavničkih škola / Ivo Furlan |
Impresum: | Zagreb : Školska knjiga , 1969 |
Materijalni opis: | 78 str. : ilustr. ; 23.5 cm |
Jezik: | hrvatski |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 2494 |
Inventarni broj: | 10978 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3176 |
|
90 |
|
|
91 |
|
|
92 |
|
ISBN: | 953-7092-00-3 |
Autor(i): | Živković, Željka ; Brajković, Sanja |
Naslov: | Spajalica : 100 vježbi, savjeta i igara za poboljšanje koncentracije / Željka Živković, Sanja Brajković ; [urednik biblioteke: Mijo Rečić] |
Impresum: | Đakovo : Tempo , 2003 |
Materijalni opis: | 94 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Pedagoška biblioteka : za učenike ; kolo 1. |
Napomena: | Str. 93-94: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje * pedagogija |
UDK: | 159.953:37 |
Signatura: | PE 371.3 ŽIV s |
Inventarni broj: | 17011 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2989 |
|
93 |
|
|
94 |
|
|
95 |
|
|
96 |
|
|
97 |
|
|
98 |
|
|
99 |
|
ISBN: | 953-191-067-7 |
Autor(i): | Zarevski, Predrag |
Naslov: | Psihologija pamćenja i učenja / Predrag Zarevski |
Izdanje: | 3. izd |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997 |
Materijalni opis: | 320 str. : ilustr. ; 29 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis |
Napomena: | Str. 301-320: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | psihologija pamćenja * pamćenje * učenje * učenje kroz igru |
Sažetak: | >Prvi dio>: <Tok informacija u ljudskoj svijesti>, <Pamćenje>, <Učenje>, <Metamemorija>, <Drugi dio>: <Kako brže učiti i manje zaboravljati>, <Svakodnevno pamćenje>, <Osnove modifikacije ponašanja>, <Kako biti uspješniji roditelj>, <Pamćenje u sudnici> |
UDK: | 159.953:371.322.7 |
Namjena : | BC |
Signatura: | PE 371.3 ZAR p |
Inventarni broj: | 15801, 15802, 15803, 15804, 15805 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2647 |
|
100 |
|
ISBN: | 953-6101-18-1 |
Autor(i): | Schachl, Hans |
Naslov: | Učenje bez straha: više radosti i uspjeha u školi / Hans Schachl ; prevela s njemačkog Vitarnja Lee Janković |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1999 |
Materijalni opis: | 53 str. : ilustr. ; 30 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 25 |
Napomena: | Prijevod djela: Lernen ohne Angst: mehr freude und erfolg in der schule! |
Ključne riječi: | ispitivanje * učenje |
UDK: | 371.279.1:159.953 |
Ostali autori / urednici: | Lee Janković, Vitarnja |
Signatura: | PE 371.2 SCH u |
Inventarni broj: | 16331, 16332, 16333 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2628 |
|
101 |
|
|
102 |
|
|
103 |
|
|
104 |
|
|
105 |
|
|
106 |
|
|
107 |
|
|
108 |
|
Autor(i): | Pines, Maya |
Naslov: | Revolution in Learning : the years from birth to six / Maya Pines |
Impresum: | [?] : , [19??] |
Materijalni opis: | 286 str. ; 18 cm |
Jezik: | engleski |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE A 592 |
Inventarni broj: | 9751 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1868 |
|
109 |
|
|
110 |
|
|
111 |
|
Autor(i): | Weingardt, E. |
Naslov: | Sinnvoll lernen statt gedankenlos pauken / E. Weingardt |
Impresum: | Ratingen ; Kastellaun ; Duesseldorf : A. Henn Verlag , 1972 |
Materijalni opis: | 70 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 70: Literatur |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 2991 |
Inventarni broj: | 10802 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1690 |
|
112 |
|
|
113 |
|
|
114 |
|
|
115 |
|
|
116 |
|
|
117 |
|
|
118 |
|
Autor(i): | Heidt, Erhard U. |
Naslov: | Medien und Lernprozesse : das problem einer medienklassifikation im zusammenhang didaktischer modelle und lernpsychologischer forschung / Erhard U. Heidt |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Basel : Beltz Verlag , 1976 |
Materijalni opis: | 219 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Ključne riječi: | komunikacija * učenje |
UDK: | 007:159.953 |
Signatura: | PE B 3441 |
Inventarni broj: | 12223 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1457 |
|
119 |
|
ISBN: | 3-407-51056-x |
Autor(i): | Neber, Heinz |
Naslov: | Entdeckendes Lernen : die Beitraege dem Amerikanischen wurden uebersetzt von Heinz Neber und Norbert Thol / Heinz Neber |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Weinheim und Basel : Beltz Verlag , 1973 |
Materijalni opis: | 301 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3113 |
Inventarni broj: | 11136 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1413 |
|
120 |
|
|
121 |
|
|
122 |
|
|
123 |
|
|
124 |
|
Naslov: | Soveršenstvovanie organizacii i upravlenija učebnym processom / A. M. Makoveckij... [et al.] |
Impresum: | Kiev : Višča škola , 1978 |
Materijalni opis: | 119 str. ; 22 cm |
Jezik: | ruski |
Nakladnička cjelina: | Problemy vysšej školy ; 33 |
Ključne riječi: | pedagogija * teorija * učenje |
UDK: | 37.01:159.953 |
Signatura: | PE B 3481 |
Inventarni broj: | 12268 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1338 |
|
125 |
|
ISBN: | 3-7815-0243-0 |
Autor(i): | Krueger, Rudolf |
Naslov: | Projekt Lernen durch Lehren : Schueler als Tutoren von Mitschuelern / Rudolf Krueger |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Bad Heilbrunn/Obb. : Verlag Julius Klinkhardt , 1975 |
Materijalni opis: | 120 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 113-116: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3267 |
Inventarni broj: | 11708, 11570 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1282 |
|
126 |
|
|
127 |
|
ISBN: | 3-7815-0250-3 |
Autor(i): | Glogauer, Werner |
Naslov: | Neue Konzeptionen fuer individualisierendes Lehren und Lernen / Werner Glogauer |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Bad Heilbrunn : Verlag julius Klinkhardt , 1976 |
Materijalni opis: | 160 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Klinkhardts Paedagogische Quellentexte |
Napomena: | Str. 158-160: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3463 |
Inventarni broj: | 12246 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1253 |
|
128 |
|
ISBN: | 3-407-54515-0 |
Autor(i): | Portele, Gerhard |
Naslov: | Lernen und Motivation : ansaetze zu einer Theorie intrinsisch motivierten Lernens / Gerhard Portele |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Weinheim und Basel : Bletz Verlag , 1975 |
Materijalni opis: | 281 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 240-266: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3469 |
Inventarni broj: | 12255 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1245 |
|
129 |
|
ISBN: | 3-407-51085-3 |
Autor(i): | Krathwohl, David R. ; Bloom, Benjamin S. ; Masia, Bertram B. |
Naslov: | Taxonomie von Lernzielen im affektiven Bereich / David R. Krathwohl, Benjamin S. Bloom, Bertram B. Masia ; uebersetzt von Helmut Dreesmann |
Izdanje: | 2. Aufl |
Impresum: | Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 1964 |
Materijalni opis: | 184 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Prijevod djela: Taxonomy of Educational Objectives. - Str. 182-184: Literaturverzeichnis |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3495 |
Inventarni broj: | 13221 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1231 |
|
130 |
|
ISBN: | 3-431-01651-0 |
Autor(i): | Schiefele, Hans |
Naslov: | Lernenmotivation und Motivlernen : Grundzuege einer erziehungs-wissenschaftlichen Motivationslehre / Hans Schiefele |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Muenchen : Franz Ehrenwirth Verlag , 1974 |
Materijalni opis: | 491 str. : 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 460-483: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3279 |
Inventarni broj: | 11587 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1215 |
|
131 |
|
ISBN: | 3-456-80187-4 |
Autor(i): | Spada, Hans |
Naslov: | Modelle des Denkens und Lernens : Ihre Theorie, empirische Untersuchung und Anwendung in der Unterrichtsforschung / Hans Spada |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Bern : Verlag Hans Huber , 1976 |
Materijalni opis: | 343 str. ; 22 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 323-333: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3452 |
Inventarni broj: | 12236 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1212 |
|
132 |
|
ISBN: | 3-407-51096-9 |
Autor(i): | Knoerzer, Wolfgang |
Naslov: | Lernmotivation : Ein interdisziplinaerer Ansatz zur Theorie der Lernmotivation / Wolfgang Knoerzer |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Weinheim und Basel : Beltz Verlag , 1976 |
Materijalni opis: | 348 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 323-348: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE B 3465 |
Inventarni broj: | 12251 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1211 |
|
133 |
|
Autor(i): | Ilić, Mile |
Naslov: | Učenje i nastava različith nivoa težine : prilog teorijskom zasnivanju i eksperimentalnom provjeravanju nastave i učenja različitih nivoa težine / Mile Ilić |
Impresum: | Sarajevo : Svjetlost ; Beograd : Zavod za udžbenike i nastavna sredstva : , 1984 |
Materijalni opis: | 199 str. ; 21 cm |
Jezik: | srpski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Pedagoško-andragoške i psihološke literature "Kreativnost" |
Ključne riječi: | učenje * nastava |
UDK: | 159.953:372 |
Signatura: | PE B 3687 |
Inventarni broj: | 14514, 14515 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1169 |
|
134 |
|
|
135 |
|
Naslov: | Einfuehrung in die Programmierung von Lehr- und Lernprozessen : eine Anleitung fuer Lehrende an Hoch- und Fachschulen / Guenter Clauss... [et al.] |
Impresum: | Berlin : VEB Deutscher Verlag der Wissenschaften , 1974 |
Materijalni opis: | 335 str. ; 24 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 327-335: Literaturverzeichnis |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 2757 |
Inventarni broj: | 10420 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1003 |
|
136 |
|
|
137 |
|
Naslov: | The Nature of Reinforcement / edited by Robert Glaser |
Impresum: | New York ; London : Academic Press , 1971 |
Materijalni opis: | X, 379 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 355-379: Index |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 2687 |
Inventarni broj: | 10043 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 807 |
|
138 |
|
|
139 |
|
|
140 |
|
ISBN: | 3-12-925470-6 |
Autor(i): | Lunzer, E. A. ; Morris, J. F. |
Naslov: | Das menschliche Lernen und seine Entwicklung / E. A. Lunzer, J. F. Morris ; mit einer Einfuehrung von Hans Aebli |
Impresum: | Stuttgart : Ernst Klett Verlag , 1971 |
Materijalni opis: | 500 str. ; 24 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 493-500: Sachregister. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE 2924 |
Inventarni broj: | 11341 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 593 |
|
141 |
|
ISBN: | 3-466-30183-1 |
Autor(i): | Hardoerfer, Ludwig |
Naslov: | Denkenlernen und Gesamtorientierung : ein integratives Bildungskonzept / Ludwig Hardoerfer |
Impresum: | Muenchen : Koesel-Verlag , 1978 |
Materijalni opis: | 147 str. ; 22 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Str. 132-[148]: Literatur |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 3045 |
Inventarni broj: | 13248 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 591 |
|
142 |
|
ISBN: | 0-470-13585-9 |
Naslov: | Language Comprehension and the Acquisition of Knowledge / edited by Roy O. Freedle, John B. Carrol |
Impresum: | New York... [et al.] : John Wiley & Sons , 1972 |
Materijalni opis: | XIII, 380 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 369-380: Index. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 2925 |
Inventarni broj: | 11342 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 559 |
|
143 |
|
Autor(i): | Jovanović-Ilić, Magdalena |
Naslov: | Razvoj sposobnosti i učenja : navike i tehnike čitanja i samostalnog učenja / Magdalena Jovanović-Ilić |
Impresum: | Beograd : Prosveta , 1977 |
Materijalni opis: | 181 str. ; 24 cm |
Jezik: | srpski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" ; 4 |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE 371.3 JOV r |
Inventarni broj: | 12020 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 521 |
|
144 |
|
Autor(i): | Kvaščev, Radivoj |
Naslov: | Modeliranje procesa učenja / Radivoj Kvaščev |
Impresum: | Beograd : Prosveta , 1977 |
Materijalni opis: | 301 str. ; 24 cm |
Jezik: | srpski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Istraživački radovi ; 29, Metodologija ; 3 |
Napomena: | Str. 287-301: Index imena |
Ključne riječi: | učenje |
UDK: | 159.953 |
Signatura: | PE C 3017 |
Inventarni broj: | 11999 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 519 |
|
145 |
|
Autor(i): | Jurić, Vladimir |
Naslov: | Učenikovo pitanje u suvremenoj nastavi / Vladimir Jurić |
Impresum: | Zagreb : Školska knjiga , 1974 |
Materijalni opis: | 185 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Pedagoška biblioteka |
Napomena: | Str. 175-181: Bibliografija. - Str. 183-185: Kazalo |
Ključne riječi: | učenje * nastava |
UDK: | 159.953:372 |
Signatura: | PE 371.3 JUR u |
Inventarni broj: | 11153, 11154, 11426 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 459 |
|
146 |
|
ISBN: | 953-6101-43-2 |
Naslov: | Uspješno učenje i podučavanje : psihologijski pristupi / uredio Charles Desforges ; [prevele s engleskog: Lidija Arambašić... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 341 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: An introduction to teaching. - Str. 317-336: Literatura. - Str. 337-341: Kazalo imena |
Ključne riječi: | pedagogija * pedagoška psihologija * učenje * podučavanje |
UDK: | 37.015.3:159.953:371.3 |
Signatura: | PE 371.3 DES u |
Inventarni broj: | 16363, 16364, 16365 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 17 |
|
147 |
|
ISBN: | 953-6101-51-3 |
Autor(i): | Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette |
Naslov: | Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden ; Jeannette Vos; [prevela s engleskog: Gordana Kuterovac Jagodić] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 537 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns |
Ključne riječi: | razvoj mentalnih sposobnosti * psihologija * mnemotehnika * učenje |
Sažetak: | <Budućnost - šesnaest glavnih trendova koji će oblikovati svijet>, <Zašto ne najbolje? - trinaest koraka potrebnih za društvo koje uči u 21. stoljeću>, <Upoznajte svoj čudesni mozak - vi ste vlsanik najsnažnijeg računala na svijetu>, <Priručnik "Sam svoj majstor" - prvih dvadeset koraka da se bilo što nauči puno brže, bolje i lakše>, <Kako smišljati sjajne ideje - novi programi kojima ćete sebe ili učenike poučiti kreativnom razmišljanju>, <Od samog početka - razborit vodič za stvaranje boljih, bistrijih beba>, <Ključne godine - kako unaprijediti inteligenciju djeteta od rođenja do desete godine>, <Tajna bit učenja - kako u obrazovanju planirati uspjeh kao i u poslovanju>, <Istinsko učenje - na brz i zabavan način>, <Učite sa stilom - kako otkriti vlastiti stil učenja i iskoristiti mnogo vrsta svoje inteligencije>, <Međutim, što ako kasno počnete? - najbolji svjetski programi za nadoknadu propuštenog i zašto su učinkoviti>, <Rješavanje problema prekida školovanja - kako se visoko popeti pomoću obrazovanja, a ne pomoću droge, bandi i kriminaliteta>, <Planiranje škole sutrašnjice - dvanaest koraka u preobrazbi nacionalnog školskog sustava>, <Poslovni svijet sutrašnjice - velike prilike za razvoj "organizacija koje uče">, <Učinite to! - kako svaka zemlja može predvoditi revoluciju u učenju - a možete je predvoditi i sami> |
UDK: | 37.037:159.953 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371.3 DRY r |
Inventarni broj: | 16366, 16367, 16368, 16961, 16962, 16963, 16964, 16965, 17698, 17699, 17700 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7 |
|
148 |
|
ISBN: | 3-518-00675-4 |
Naslov: | Projektarbeit als Lernprozess / Projektgruppe "Textinterpretation und Unterrichtspraxis": Egon Becker ... [et al.] |
Izdanje: | [1. Aufl] |
Impresum: | Frankfurt am Main : Suhrkamp Verlag , 1974 |
Materijalni opis: | 439 str. ; 18 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Edition Suhrkamp ; 675 |
Ključne riječi: | njemački jezik * učenje |
UDK: | 811.112.2* 159.953 |
Ostali autori / urednici: | Becker, Egon |
Signatura: | GE J-75 |
Inventarni broj: | 17515 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika |
MFN: | 9416 |
|
149 |
|
|
150 |
|
ISSN: | 0351-0840 |
Autor: | Jelić, Andrea-Beata |
Naslov: | Nenamjerno usvajanje vokabulara kroz čitanje : čimbenici, strategije i rezultat |
Matična publikacija: | Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku / glavna urednica Neda Pintarić. - 36 (2007), 2; str. 123-137 |
Impresum: | Zagreb : Odjel za strane jezike Hrvatskoga filološkog društva : Školska knjiga |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija: 24 jed. - Sažetak. - Summary. - Résumé |
Ključne riječi: | nenamjerno usvajanje vokabulara * čitanje * strategije zaključivanja značenja u kontekstu * strani jezik |
UDK: | 81'243:81'373:028.02:159.953 |
Signatura | BF 811:37 STR inv. br. 2354/96 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 9228 |
|
|
1 2
>>
|
Upit: UDC_swish=(159.953 ) |