Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 10

1
Autor(i):Dinkmeyer, Don ; Dreikurs, Rudolf
Naslov:Encouraging children to learn : the encouragement process / Don Dinkmeyer ; Rudolf Dreikurs
Impresum:Englewood Cliffs : Prentice-Hall, Inc. , 1963
Materijalni opis:162 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Prentice-Hall psychology series
Napomena:Str. 157-162: Kazalo
Ključne riječi:odgoj * učenje * djeca
UDK:37:159.953:053.2
Signatura:PE B 1930
Inventarni broj:7875
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4696

2
ISSN:1330-0288
Autor:Štetić, Vesna Vlahović
Naslov:Kognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna]
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999
Napomena:Str. 574-576: Bibliografija; . - Izvorni znanstveni rad
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:159.953-053.2
SignaturaPE C 464
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:869

3
ISSN:1330-0288
Autor:Vlahović Štetić, Vesna
Naslov:Kognitivna reprezentacija brojeva u djece različite dobi
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 8(1999), br. 4(42), str. 563-577
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Cilj ovog rada bio je provjeriti i usporediti kognitivnu reprezentaciju brojeva u tri skupine djece: predškolaca, učenika 1. razreda i učenika 2. razreda osnovne škole.
Ključne riječi:djeca * brojevi * reprezentacija
UDK:159.953-053.2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1293

4
Autor(i):Brogan, Peggy ; Fox, Lorene K.
Naslov:Helping children learn : a concept of elementary-school method / Peggy Brogan ; Lorene K. Fox
Impresum:New York : World book company , cop. 1955
Materijalni opis:380 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 363-373: Bibliografija. - Str. 374-380: Kazalo
Ključne riječi:osnovne škole * učenje * djeca
UDK:373.3:159.953-053.2
Signatura:PE 371.3 BRO h
Inventarni broj:5941
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4907

5
Autor(i):Sluckin, W.
Naslov:Early learning and experience / W. Sluckin
Impresum:, [19??]
Materijalni opis:415 str. ; 18 cm
Jezik:engleski
Napomena:str. 402-403: Bibliografija
Ključne riječi:učenje * djeca
UDK:159.953-053.2
Signatura:PE A 602
Inventarni broj:9959
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4043

6
ISBN:953-6827-23-9
Autor(i):Galić-Jušić, Ines
Naslov:Djeca s teškoćama u učenju : rad na spoznajnom razvoju, vještinama učenja, emocijama i motivaciji / Ines Galić-Jušić ; [ilustracije Tihana Baričević i Krešimir Jušić]
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2004
Materijalni opis:304 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Pomoć u razvoju i učenju
Napomena:Str. 297-298: Bibliografija. - Sažetak
Ključne riječi:odgoj * defektologija * dječja psihologija * učenje - djeca
UDK:37:376:15.922.7:159.953-053.2
Signatura:PE 376 GAL d
Inventarni broj:17293
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5728

7
ISBN:0-7619-7072-X
Autor(i):Whalley, Margy
Naslov:Involving parents in their children's learning / Margy Whalley and the Pen Green Centre Team
Impresum:London : Paul Chapman Publishing , 2004
Materijalni opis:165 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 156-162: Bibliografija. - Str. 163-165: Kazalo
Ključne riječi:odgoj * obrazovanje * učenje * roditelji * djeca
UDK:37:159.953-055.52-053.2
Signatura:PE C 3740
Inventarni broj:17282
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5732

8
ISBN:0-674-51924-8
Autor(i):Farnham-Diggory, Sylvia
Naslov:The learning-disabled child / Sylvia Farnham-Diggory
Impresum:Cambridge, London : Harvard Univrsity Press , cop. 1992
Materijalni opis:208 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The developing child
Napomena:Str. 205-208: Kazalo
Ključne riječi:govor * pismeno izražavanje * učenje * osobe prema mentalnim sposobnostima * djeca
UDK:159.946:159.953-056.3-053.2
Signatura:PE 376 FAR t
Inventarni broj:17516, 17515
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6266

9
Autor(i):Frandsen, Arden N.
Naslov:How children learn : an educational psychology / Arden N. Frandsen
Impresum:New York ; Toronto ; London : Mcgraw-Hill book company , 1957
Materijalni opis:546 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 514-516: Bibliografija. - Str. 533-546: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * psihologija * učenje-djeca
UDK:37:159.9:159.953-053.2
Signatura:PE C 1858
Inventarni broj:6191
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3895

10
ISBN:0-7691-4386-2
Naslov:Early childhood education : society and culture / edited by Angela Anning, Joy Cullen and Marilyn Fleer
Impresum:London, Thousand Oaks, New Delhi : SAGE Publications , 2004
Materijalni opis:226 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 193-215: Bibliografija. - Str. 217-226: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * podučavanje * predškolsko obrazovanje * učenje * djeca
UDK:37:371.3:373.2:159.953-053.2
Ostali autori / urednici:Anning, Angela ; Cullen, Joy ; Fleer, Marilyn
Signatura:PE 371.3 ANN e
Inventarni broj:17281
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5730

Upit: UDC_swish=(159.953-053.2 )

login