Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISSN:1330-0059
Autor:Bratanić, Marija
Naslov:Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš]
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004
Napomena:Str. 144: Bibliografija; . - Summary
Ključne riječi:nastava * nastavnici * učenici * učenje
UDK:372:371.12:37.04:159.953
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:125

2
Autor(i):Association for supervision and curriculum development
Naslov:Learning and the teacher : 1959 Yearbook / Association for supervision and curriculum development
Impresum:Washington : Association for supervision and curriculum development , cop. 1959
Materijalni opis:222 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 199-219: Bibliografija
Ključne riječi:učenje * učitelji
UDK:159.953:371.12
Signatura:PE C 1946
Inventarni broj:6566
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3855

3
Autor(i):Hillebrand, M. J.
Naslov:Psychologie des Lernens und Lehrens : eine anthropologisch-psychologische Grundlegung / M. J. Hillebrand
Impresum:Bern ; Stuttgart : Hans Huber ; Ernst Klett , cop. 1958
Materijalni opis:172 str. ; 23 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Abhandlungen zur paedagogischen Psychologie ; Bd. 2
Napomena:Str. 171-172: Autorsko kazalo
Ključne riječi:antropologija * psihologija * učitelji * učenje
UDK:572:159.9:371.12:159.953
Signatura:PE C 1847
Inventarni broj:6120
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3900

4
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice
Izdanje:Expanded ed
Impresum:Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:374 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe
Sažetak:<Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning>
UDK:371.322.7:159.953:371.2:371.12-05
Signatura:PE 371.3 HOW
Inventarni broj:17505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6344

Upit: UDC_swish=(159.953:371.12 )

login