Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 11

1
Autor(i):Plenković, Mario
Naslov:Demokratizacija masmedija : mogućnosti i perspektive daljnjeg samoupravnog razvoja / Mario Plenković
Impresum:Zagreb : Centar za informacije i publicitet , 1980
Materijalni opis:247 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka komunikacijske znanosti
Napomena:Str.233-239: Bibliografija
Ključne riječi:masovni medij * mediji * komunikacija * sociologija komunikacije
UDK:316.77:659.3
Signatura:BF 316.77:659.3 PLE d H-77
Inventarni broj:2925
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:32

2
ISSN:0032-3241
Autor:Becker, Joerg
Naslov:Informacijski koncerni i društvena mijena u Zapadnoj Evropi
Matična publikacija:Politička misao : časopis za političke znanosti / [glavni i odgovorni urednik Davor Rodin], God. 24(1987), br. 1, str. 30-37
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih nauka, 1987
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Rad se bavi digitalizacijom prijenosa informacija, velikim kapacitetima memoriranja podataka i razvojem globalnih telekomunikacijskih mreža.
Ključne riječi:sociologija kulture * digitalizacija prijenosa podataka * informacije * informacijska industrija
UDK:659.3/.4:316.77:654.1/.9
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5475

3
ISSN:0032-3241
Autor:Stanković, Mladen
Naslov:Recepcija djelovanja masovnih medija
Matična publikacija:Politička misao : časopis za političke znanosti / [glavni i odgovorni urednik Davor Rodin], God. 24(1987), br. 2, str. 89-100
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih nauka, 1987
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Rad se bavi odgonetanjem sadržaja poruka koje odašilju masovni mediji.
Ključne riječi:sociologija politike * masovni mediji * poruke * komunikacija
UDK:316.77:321.74:659.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5466

4
Autor(i):Matrineau, Pierre
Naslov:Motivation in advertising : motives that make people buy / Pierre Martineau
Impresum:New York [etc.] : McGraw-Hill Book Company , 1957
Materijalni opis:XI, 210 str., [12] str. s tablama : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:McGraw-Hill series in advertising and selling
Napomena:Str. 203-206: Bibliografija. - Summary. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija komunikacija * komunikacija * reklama * propaganda * marketing
UDK:316.77:659:658.8
Signatura:SOC 316.77 MAR m
Inventarni broj:1081
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:542

5
ISBN:0-7619-1147-2
Autor(i):Jowett, Garth ; O'Donnell, Victoria
Naslov:Propaganda and persuasion / Gareth S. Jowett, Victoria O'Donnell
Izdanje:3rd ed
Impresum:Thousand Oaks [etc.] : Sage Publications , 1999
Materijalni opis:XVIII, 430 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 381-399: Bibliografija. - Kazala
Ključne riječi:sociologija komunikacija * propaganda * persuazija * persuazivna komunikacija
UDK:316.77:659
Signatura:SOC 316.77 JOW p
Inventarni broj:8836
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:112

6
Autor:Halonja, Antun
Naslov:Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
Matična publikacija:Teorija i mogućnost primjene pragmalingvistike : zbornik / [urednik Lada Badurina], str. 285-292
Impresum:Zagreb; Rijeka : Hrvatsko društvo za primjenjenu lingistiku, 1999
Napomena:Str. 291: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:659.1:681.324:316.77
SignaturaPE C 3529
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:2987

7
Autor(i):Lenz, Friedrich
Naslov:Einführubg in die Soziologie des Rundfunks / von Friedrich Lenz
Impresum:Emsdetten : Lechte , 1952
Materijalni opis:IX, 100 str. ; 24 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 93-98: Bibliografija
Ključne riječi:sociologija radija
UDK:316.77 * 659.3
Signatura:316 LEN S
Inventarni broj:978
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:3224

8
ISSN:1330-6928
Autor:Tkalac Verčič, Ana
Naslov:Public relations' influence on croatian media : is there a difference between the opinions of journalists and public relations professionals?
Matična publikacija:Medijska istraživanja : znanstveno-stručni časopis za novinarstvo i medije / glavna urednica Nada Zgrabljić Rotar. - 13 (2007), 1; str. 35-49
Impresum:Zagreb : DORON : Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 15 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:hrvatski mediji * stručnjaci za odnose s javnošću * utjecaj odnosa s javnošću
UDK:316.77:659.4
SignaturaBF 31.77 MED inv. br. 5162/23
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:9209

9
ISSN:0351-0840
Autor:Fox, John
Naslov:Analiza TV-dnevnika kao poruke
Matična publikacija:Govor=[Speech] : časopis za fonetiku / [Ivo Škarić glavni i odgovorni urednik]. - 6 (1989), 1 ; str.75-85
Impresum:Zagreb : Sekcija za fonetiku Hrvatskog filološkog društva
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija : 10 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:proceduralna efikasnost * proceduralna efektivnost * TV - dnevnik * analiza
UDK:801.73:659.3:316.77
SignaturaGOV inv.br.178 č-75/6
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:100

10
Autor(i):Mandić, Igor
Naslov:Šok sadašnjosti : pristup medijskoj kulturi / Igor Mandić
Impresum:Zagreb : Centar za informacije i publicitet , 1979
Materijalni opis:297 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Komunikacijske znanosti
Napomena:Str.289-291: Bibliografija
Ključne riječi:informacija * mediji * kultura * televizija
UDK:316.77:659.3
Signatura:BF 316.77:659.3 MAN š H-80
Inventarni broj:2936
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:381

11
ISBN:0-582-29800-8
Autor:Beattie, Liza
Naslov:Race, advertising and the public face of television
Matična publikacija:Message received : Glasgow Media Group research 1993-1998 / edited by Greg Philo, str. 149-170
Impresum:New York : Longman, 1999
Napomena:Str. 170 : Bibliografske bilješke
Sažetak:Članak daje zaključke dviju studija koje su obavljene 1996/7. godine i koje su proučavale profil etničkih manjina na televiziji. Prvi dio proučava prezentaciju televizijskih programa ovisno o tome tko je zaposlen kao "javno lice" televizije dok se drugi dio članka fokusira na ulogu etničkih manjina u televizijskom oglašavanju te se želi istražiti kako se televizija predstavlja u višeetničkim društvima.
Ključne riječi:mediji * televizija * oglašavanje * televizijsko oglašavanje * etničke manjine * publika * javnost * etničnost * društvo * višeetničke zajednice * multietničke zajednice
UDK:316.77+7.073+659.1
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9536

Upit: UDC_swish=(316.77:659 )

login