|
1 |
|
ISBN: | 953-180-133-9 |
Autor: | Najbar-Agičić, Magdalena |
Naslov: | Nastava povijesti u Republici Hrvatskoj i njezina zlouporaba |
Matična publikacija: | Demokratska tranzicija u Hrvatskoj : transformacije vrijednosti, obrazovanje, mediji / urednice Sabrina P. Ramet, Davorka Matić ; [prijevod tekstova inozemnih autora s engleskog jezika Gordana Visković i Maja Hudoletnjak Grgić], str. 169-191 |
Impresum: | Zagreb : Alinea, 2006 |
Sažetak: | Članak se bavi zloupotrebom povijesti u udžbenicima, ali i u širem području nastave povijesti. Ta područja obuhvaćaju i državnu obrazovnu politiku, Nastavni plan i i program iz povijesti te nastavnu praksu. Kao jedan od osnovnih izvora koriste se rezultati ankete o povijesnoj svijesti učenika. Zbog svoje je prirode školska povijest puna simplifikacija, generalizacija i preuveličavanja. Nemoguće je naučiti "sve" zbog ograničenosti raspoloživog vremena i zbog dobi učenika. Taj nedostataj jedno je od temeljnih pitanja metodike nastave povijesti. |
Ključne riječi: | Hrvatska * povijest * nastava * nastava povijesti * udžbenici * obrazovanje * školovanje |
UDK: | 316.3+371.3+93(497.5) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9419 |
|
2 |
|
ISBN: | 953-180-133-9 |
Autor: | Hoepken, Wolfgang |
Naslov: | Između građanskog identiteta i nacionalizma : udžbenici povijesti u postkomunističkoj Europi |
Matična publikacija: | Demokratska tranzicija u Hrvatskoj : transformacije vrijednosti, obrazovanje, mediji / urednice Sabrina P. Ramet, Davorka Matić ; [prijevod tekstova inozemnih autora s engleskog jezika Gordana Visković i Maja Hudoletnjak Grgić], str. 143-168 |
Impresum: | Zagreb : Alinea, 2006 |
Sažetak: | Kraj komunizma i raspad sovjetskog carstva za obrazovanje i udžbenike predstavljao je jednako temeljnu promjenu kao i za politički sustav ili ekonomiju. "Revolucije" 1990-ih otvorile su mogućnost poskomunističkim državama za reviziju pristranih naracija u udžbenicima punih ideoloških stereotipa, za skidanje tabua i za pluralnije modele povijesnih interpretacija te su omogućile prelazak s tradicionalnog shvaćanja nastave povijesti koje se temeljilo uglavnom na znanju, na suvremenije shvaćanje usmjereno na stjecaje vještina i vrijednosti, zasnovano na interaktivnoj nastavi. |
Ključne riječi: | Hrvatska * povijest * nastava * nastava povijesti * udžbenici * obrazovanje * školovanje * demokracija |
UDK: | 316.3+371.3+93(497.5) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9418 |
|
3 |
|
ISSN: | 1367-5494 |
Autor: | Awan, Akil N. |
Naslov: | Virtual jihadist media : function, legitimacy and radicalizing efficacy |
Matična publikacija: | European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 10(2007), no.3, p. 389-408 |
Impresum: | London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2007 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 404-408. - Bibliografija. - Abstracts. - Special Issue: Security, media and multicultural citizenship: a collaborative etnography |
Sažetak: | Unutar zadnjih deset godina, internet je postao glavno mjesto za širenje i posredovanje kulture i ideologije džihadizma. Mediji džihadizma daleko su od toga da su sami i postoji povećan rast približavanja interesa s ostalim medijima.Članak želi istražiti funkcije novog džihadističkog medija te problem radikalizacije efikasnosti i novačenja. |
Ključne riječi: | mediji * internet * jihad * islam * mediji * terorizam |
UDK: | 316.3+93(410) |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9075 |
|
4 |
|
|
5 |
|
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(316:93 ) |