Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISBN:953-200-860-8
Autor(i):Evano, Chantal
Naslov:Imamo pravo na shvatiti sve odmah : učenički mentalni modeli ; precipiranje, dosjećanje, razumijevanje / Chantal Evano ; ilustrirao Marc Chalvin; [prevela Nataša Desnica- Žerjavić]
Impresum:Zagreb : Profil internacional , 2004
Materijalni opis:204 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Profil akademija
Napomena:Prijevod djela: La Gestion mentale, un autre regard, una autre ecoute en pedagogie
Ključne riječi:psihologija odgoja i obrazovanja * shvaćanje * pamćenje * usvajanje gradiva
UDK:37.015.3:371.322.7:159.953(035)
Signatura:PE 371.3 EVA i
Inventarni broj:18017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8143

2
ISBN:953-6101-43-2
Naslov:Uspješno učenje i podučavanje : psihologijski pristupi / uredio Charles Desforges ; [prevele s engleskog: Lidija Arambašić... [et al.]
Impresum:Zagreb : Educa , 2001
Materijalni opis:341 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: An introduction to teaching. - Str. 317-336: Literatura. - Str. 337-341: Kazalo imena
Ključne riječi:pedagogija * pedagoška psihologija * učenje * podučavanje
UDK:37.015.3:159.953:371.3
Signatura:PE 371.3 DES u
Inventarni broj:16363, 16364, 16365
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:17

Upit: UDC_swish=(37.015.3:159.953:371.3 )

login