Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-415-94523-2
Naslov:The curriculum studies reader / editors David J. Flinders, Stephen J. Thornton ; autori tekstova Franklin Bobbitt ...[et al.]
Izdanje:2nd ed
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer , 2004
Materijalni opis:XIV, 355 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kurikulum * izrada kurikuluma * znanstveni kurikulum * principi kurikuluma * teorija kurikuluma * implementacija kurikuluma * rodni kurikulum * multikulturalno obrazovanje
Sažetak:<I. Looking back: A prologue to curriculum studies>, <II. Curriculum at education's center stage>, <III. Reconceptualizing curriculum theory>, <IV. After a century of curriculum thought: change and continuity>
UDK:371+37.011.33
Namjena :PS-REF
Signatura:PE 371 CUR
Inventarni broj:18435
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8485

2
ISBN:978-953-0-61910-4
Naslov:Kurikulum : teorije - metodologija - sadržaj - struktura / uredio Vlatko Previšić ; ostali autori Marko Palekčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Zavod za pedagogiju : Školska knjiga , 2007
Materijalni opis:425 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Napomena:Projekt Metodologija i struktura nacionalnog kurikuluma. - Bibliografija nakon svakog rada
Ključne riječi:kurikulum * školstvo * obrazovni standard * nacionalni kurikulum * nastavni kurikulum * evaluacija * pedagoška izobrazba učitelja * zbornik * Hrvatska
Sažetak:<Pedagogija i metodologija kurikuluma>, <Od kurikuluma do obrazovnih standarda>, <Obrazovni standardi - didaktički pristup metodologiji izrade kurikuluma>, <Hrvatski nacionalni kurikulum>, <Teorijski okvir sukonstrukcije kurikuluma ranog odgoja>, <Kurikulum suvremene škole>, <Evaluacija u nastavnom kurikulumu škole>, <Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u stvaranju, provedbi i vrednovanju kurikuluma>, <Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja>, <Užbenik u nacionalnom kurikulumu>
UDK:371+37.011.33(082)(497.5)
Ostali autori / urednici:Previšić, Vlatko
Namjena :REF
Signatura:PE 371 KUR
Inventarni broj:18132, 18256, 18257, 18258
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8276

3
Naslov:Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.]
Impresum:Zagreb : Educa , 1992
Materijalni opis:127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 5
Napomena:Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova
Sažetak:<Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava>
UDK:37.02:371.3+37.013/.011.33(082)
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.02 DID
Inventarni broj:15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:994

Upit: UDC_swish=(371 37.011.33 )

login