Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 12

1
ISBN:978-953-99167-3-0
Autor:Andevski, Milica
Naslov:Novi model menadžmenta škole kao temelj za reformu škole
Matična publikacija:Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Sv. 2, str. 1-11 / urednici Vlatko Previšić, Nikša Nikola Šoljan, Neven Hrvatić
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007
Ključne riječi:menadžment škole * rukovođenje školom * reforma * upravljanje
UDK:371.11:37.014
SignaturaPE REF PED
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:23914

2
ISSN:0351-0840
Autor:Budišin, Milka
Naslov:Metodologija stvaranja udžbenika u SR Srbiji (bez pokrajina) od početka reforme obrazovanja 1977. godine
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Kalogjera. - 14 (1985), 1-2 ; str. 45-47
Impresum:Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:obrazovanje * udžbenici * stvaranje udžbenika
UDK:371.671.1:372.8.014.3:800(497.11)
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/32
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5854

3
ISSN:1846-5277
Autor:Kovač, Vesna
Naslov:Trendovi i izazovi teorije i prakse upravljanja sveučilištima
Matična publikacija:Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 55-68
Impresum:Zagreb : Educa, 2007
Napomena:Str. 68: Bibliografija
Sažetak:<U radu se prikazuju rezultati istraživanja upravljanja hrvatskim sveučilištima. Temeljni ciljevi tog istraživanja bili su ispitati kako sveučilišni nastavnici percipiraju praksu upravljanja svojim institucijama te utvrditi koje promjene sveučilišta moraju poduzeti da bi se uspješnije uklopila u ključne tokove akademske politike. Ispitanici su procjenjivali zastupljenost kolegijalnoga, birokratskoga, političkoga i menadžerijalističkoga tipa upravljanja, ali i dodatna obilježja upravljanja koja oslikavaju ulogu nastavnika u tom procesu. Rezultati istraživanja pokazuju da ispitanici pozitivno procjenjuju zastupljenost onih tipova upravljanja koji osiguravaju sudjelovanje i osobni utjecaj u tom procesu, dok naznake menadžerijalističkih trendova upravljanja nisu naišle na odobravanje. Uspoređujući rezultate tog istraživanja s rezultatima novijih srodnih istraživanja provedenih u inozemstvu, autori zaključuju da se očekivane negativne posljedice menadžerijalizma mogu ublažiti kontinuiranim uključivanjem sveučilišnih nastavnika u procese odlučivanja.>
Ključne riječi:visoko obrazovanje * sveučilišta * upravljanje * vođenje * Hrvatska
UDK:378/371.11(497.5)
SignaturaPE 56540
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6821

4
ISSN:1330-0059
Autor:Staničić, Stjepan
Naslov:Školski menadžment
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš], Vol. 144 (2003), br. 3, str. 286-301
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003
Napomena:Str. 300-301: Bibliografija. - Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:371.11
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:165

5
ISBN:978-953-7445-05-4
Autor(i):Rosić, Vladimir
Naslov:Domska pedagogija / Vladimir Rosić
Impresum:Zadar : Naklada d.o.o. , 2007
Materijalni opis:343 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Edicija Magna
Napomena:Str. 268-276: Bibliografija
Ključne riječi:domska pedagogija * domski odgoj * učenički domovi * dječji domovi * stručni suradnici * metode rada * upravljanje domovima
Sažetak:<Znanost i pedagogija>, <Znanost o odgoju>, <Fenomen odgoja>, <Pogled na odgoj>, <Cilj i zadaće odgojnog rada u učeničkim domovima>, <Domska pedagogija>, <Domska pedagogija u strukturi polja pedagogije>, <Učenički domovi u sustavu odgoja i obrazovanja Republike Hrvatske>, <Dječji domovi>, <Uvjeti za ostvarivanje cilja i zadaća odgojno-obrazovnog rada>, <Upravljanje učeničkim domom>, <Stručni suradnici>, <Organizacija učeničkog doma>, <Planiranje i programiranje rada učeničkog doma>, <Odgojni sadržaji u učeničkim domovima>, <Stvaramo novi kurikulum>, <Odgojno-obrazovni rad u učeničkim domovima>, <Oblici odgojno-obrazovnog rada u domovima>, <Odgajatelji u učeničkom domu>, <Upoznavanje, praćenje i vrednovanje odgojnog rada>, <Odgajatelj i komunikacija>, <Analiza odgojnog rada>, <Odgajatelj i metodika odgojnog rada>, <Načela odgojnog rada>, <Metode odgojnog rada>, <Metoda uvjeravanja>, <Metoda navikavanja>, <Metoda sprečavanja>, <Sredstva odgojnog rada>, <Kako dalje? - prema suglasju teorije i odgojne prakse>
UDK:37.018.3:371.11
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.018.3 ROS d
Inventarni broj:18236, 18237, 18238, 18239, 18240, 18241, 18242, 18243, 18244, 18245
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8319

6
ISBN:978-3-89670-547-1
Autor(i):Simon, Fritz B.
Naslov:Einfuehrung in Systemtheorie und Konstruktivismus / Fritz B. Simon
Izdanje:2. Auf
Impresum:Heidelberg : Carl-Auer Verlag , 2007
Materijalni opis:120 str. : ilustr. ; 19 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 117-119: Bibliografija
Ključne riječi:sistemska pedagogija * konstruktivizam * teroija odgoja i obrazovanja * obrazovna politika * upravljanje obrazovnom ustanovom
UDK:37.01:37.014:371.11
Signatura:PE 37.01 SIM e
Inventarni broj:18137
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8278

7
ISBN:978-1-891792-24-3
Autor(i):Elmore, Richard F.
Naslov:School reform from the inside out : Policy, Practice, and Performance / Richard F. Elmore
Izdanje:4. Print
Impresum:Cambridge, MA : Harvard Education Press , 2007
Materijalni opis:277 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:školska reforma * reforma obrazovanja * upravljanje školom
UDK:37.014:371.11
Namjena :PS-poslijediplomski studij
Signatura:PE 37.014 ELM s
Inventarni broj:18031
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8153

8
ISBN:0-7432-4630-6
Autor(i):Ouchi, William G. ; Segal, Lydia G.
Naslov:Making Schools Work : a revolutionary plan to get your children the education they need / William G. Ouchi, Lydia G. Segal
Impresum:New York : Simon & Schuster , 2003
Materijalni opis:284 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:upravljanje školom * školski program * SAD
UDK:371.11
Namjena :PS-poslijediplomski studij
Signatura:PE 371.1 OUC m
Inventarni broj:18032
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8152

9
ISBN:0-7879-6838-2
Autor(i):Hargreaves, Andy ; Fink, Dean
Naslov:Sustainable Leadership / Andy Hargreaves, Dean Fink
Impresum:San Francisco : Jossey-Bass , 2006
Materijalni opis:325 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Jossey-Bass Leadership Library in Education
Ključne riječi:upravljanje školom * školski menadžment * organizacija škole
UDK:371.11
Namjena :PS-poslijediplomski studij
Signatura:PE 371.1 HAR s
Inventarni broj:18033
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8151

10
Autor(i):Brew, J. Macalister
Naslov:Informal education : adventures and reflections / J. Macalister Brew
Impresum:London : Faber and Faber Ltd. , [19??]
Materijalni opis:383 str. ; 19 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:neformalno obrazovanje * formiranje i razvoj ličnosti * učenje putem osjetila
UDK:371.214.11/.315.1+37.018.7/.032
Signatura:PE 371.2 BREW i
Inventarni broj:2408
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2226

11
ISSN:0351-0840
Autor:Nakić, Anuška
Naslov:Nova generacija udžbenika za strane jezike u izdanju Školske knjige
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Kalogjera. - 14 (1985), 1-2 ; str. 48-50
Impresum:Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:strani jezici * udžbenici
UDK:371.671.1:372.8.014.3:800(497.11)
SignaturaBF 811:37 STR inv. br. 2354/32
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5855

12
ISBN:0-415-14882-0
Autor(i):Perry, Rosemary
Naslov:Teaching practice : a guide for early childhood students / Rosemary Perry
Impresum:London ; New York : Routledge , 1997
Materijalni opis:184 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 176-180: Bibliografija
Ključne riječi:predškolska pedagogija * kurikulum * metode * rukovođenje * odgajatelji
UDK:373.2:371:371.11
Signatura:PE 373.2 PER t
Inventarni broj:18138
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8282

Upit: UDC_swish=(371.11 )

login