|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 2-01-007807-1 |
Autor(i): | Richterich, René |
Naslov: | Besoins langagiers et objectifs d'apprentissage / par René Richterich |
Impresum: | Paris : Hachette , 1985 |
Materijalni opis: | 175 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | francuski |
Nakladnička cjelina: | Collection F. Recherches/ Application |
Napomena: | Str. 166-175: Bibliografija |
Ključne riječi: | metodika * didaktika * strani jezik |
UDK: | 371.3:37.02 |
Signatura: | RO 37 RICH b |
Inventarni broj: | 19655 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za romanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/romanistika |
MFN: | 6681 |
|
4 |
|
ISBN: | 953-6101-50-5 |
Autor(i): | Meyer, Hilbert |
Naslov: | Didaktika razredne kvake : Rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole / Hilbert Meyer ; [preveo s njemačkog: Vladimir Adamček] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2002 |
Materijalni opis: | 237 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 57 |
Napomena: | Prijevod djela: Turklinkendidaktik: Aufsatze fur Didaktik, Methodik und Schulenwicklung. - Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 235-237: Kazalo |
Ključne riječi: | didaktika * metode podučavanja |
Sažetak: | <Didaktika i metodika>, <Što je didaktika>, <Nekritička uporaba pojma preuranjenosti kao didaktički problem>, <Teškoće u usvajanju didaktičkog teorijskog znanja>, <Pledoaje za ponovno oživljavanje frontalne nastave>, <Didaktika razredne kvake>, <Razvitak škole i profesionalizacija>, <Što je škola koja uči>, <Razvitak nastave kao temelj razvitka škole>, <Profesionalizacija u izobrazbi nastavnika> |
UDK: | 37.02:371.3 |
Signatura: | PE 37.02 MEY d |
Inventarni broj: | 16795, 16796, 16797, 16798, 16799, 18171, 18172, 18409, 18410 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 226 |
|
5 |
|
ISBN: | 953-6101-69-6 |
Autor(i): | Marzano, Robert J. ; Pickering, Debra J. ; Pollock, Jane E. |
Naslov: | Nastavne strategije : kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija / Robert J. Marzano, Debra J. Pickering, Jane E. Pollock ; s engleskog prevela Tihana Jakovčević |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2006 |
Materijalni opis: | 185 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: Classroom instruction that work. - Str. 165-179: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | nastavne metode * istraživanje u nastavi * didaktika * priručnik * metodika |
UDK: | 371.3:37.02(035) |
Inventarni broj: | 3851/08, 3852/08, 3853/08, 3854/08 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest |
MFN: | 12769 |
|
6 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Lersch, Rainer |
Naslov: | Nastava kao čin ravnoteže : Didaktičko-metodička razmatranja o novoj kulturi učenja prema idućem uvođenju obrazovnih standarda |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005 |
Napomena: | Tema broja: Profesionalne kompetencije pedagoga; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 98-99: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 85: Summary; . -Str. 99: Zusammenfassung |
Ključne riječi: | didaktika * metode podučavanja |
UDK: | 37.02:371.3 |
Signatura | PE C 466 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 413 |
|
7 |
|
ISSN: | 1330-1020 |
Autor: | Pivac, Josip |
Naslov: | Rekonceptualizacija bića škole : temeljna karakteristika (i preokupacija) didktičkih promišljanja XX. stoljeća |
Matična publikacija: | Anali za povijest odgoja : školstvo u XX. stoljeću / [glavna urednica Vesna Rapo], Vol. 2(2003), str. 34-48 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski školski muzej, 2003 |
Napomena: | Str. 46-47: Bibliografija. - Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.02"19" 371.3"19" |
Signatura | PE C 470 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 234 |
|
8 |
|
ISBN: | 3-407-18274-0 |
Naslov: | Unterricht mit Lehr- und Lernmitteln / Hrsg. Klaus W. Doering |
Izdanje: | 2. Auf |
Impresum: | Weinheim : Basel : Beltz , 1973 |
Materijalni opis: | XIII, 371 str. : ilustr. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Beltz Studienbuch ; 18 |
Napomena: | Bibliografija nakon svakog rada |
Ključne riječi: | podučavanje * upotreba tehnologije u nastavi * didaktika |
UDK: | 371.3:37.02 |
Signatura: | PE 371.3 UNT |
Inventarni broj: | 9965, 16499 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8377 |
|
9 |
|
|
10 |
|
ISBN: | 953-6101-69-6 |
Autor(i): | Marzano, Robert J. ; Pickering, Debra J. ; Pollock, Jane E. |
Naslov: | Nastavne strategije : kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija / Robert J. Marzano, Debra J. Pickering, Jane E. Pollock ; s engleskog prevela Tihana Jakovčević |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2006 |
Materijalni opis: | 185 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 76 |
Napomena: | Prijevod djela: Classroom instruction that work. - Str. 165-179: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | nastavne metode i postupci * istraživanje u nastavi * kooperativno učenje * vrste znanja * didaktika * devet strategija u nastavi * priručnik |
Sažetak: | <Nastavne strategije temeljene na istraživanju>, <Specifične primjene> |
UDK: | 371.3:37.02(035) |
Signatura: | PE 371.3 MAR n |
Inventarni broj: | 17825, 17826, 17827, 17828, 17829, 18170 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8076 |
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
ISBN: | 3-407-25255-2 |
Naslov: | Kerncurriculum : Was Kinder in der Grundschule lernen sollen. Eine streitschrift / Wolfgang Boettcher, Peter E. Kalb (Hrsg.) |
Impresum: | Weinheim ; Basel : Beltz Verlag , 2002 |
Materijalni opis: | 238 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Paedagogik |
Ključne riječi: | didaktika * osnovne škole * kurikulum |
UDK: | 37.02:373.3:371 |
Signatura: | PE 37.02 KER |
Inventarni broj: | 16883 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2677 |
|
16 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 5 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova |
Sažetak: | <Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava> |
UDK: | 37.02:371.3+37.013/.011.33(082) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.02 DID |
Inventarni broj: | 15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 994 |
|
17 |
|
|
18 |
|
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(371.3 37.02 ) |