|
1 |
|
ISBN: | 0-02-421350-0 |
Autor(i): | Travers, Robert M. W. |
Naslov: | Essentials of Learning / Robert M. W. Travers |
Izdanje: | 4. ed |
Impresum: | New York : Macmillan Publishing Co, Inc. ; London : Collier Macmillan Publishers : , 1977 |
Materijalni opis: | XI, 626 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 565-599: References. - Str. 601-626: Index |
Ključne riječi: | učenje * usvajanje gradiva * motivacija * načini učenja |
UDK: | 371.322.7 |
Namjena : | PS-Z |
Signatura: | PE 371.3 TRA e |
Inventarni broj: | 13530 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 407 |
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 953-6839-13-X |
Autor: | Mihaljević-Djigunović, Jelena |
Naslov: | Glasno navođenje misli : metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika |
Matična publikacija: | Primijenjena lingvistika - izazovi na početku XXI. stoljeća : zbornik / urednici Diana Stolac, Nada Ivanetić, Boris Pritchard |
Impresum: | Zagreb, Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku : Graftrade, 2002 |
Ključne riječi: | lingvisitika * primijenjena lingvistika |
UDK: | 81'243 : 371.322.7 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna |
MFN: | 8354 |
|
4 |
|
ISSN: | 0547 - 3144 |
Autor: | Maas, Utz |
Naslov: | Bilješke o bilješkama |
Matična publikacija: | Naše teme : časopis za društvena pitanja / glavni i odgovorni urednik Veselin Golubović. - God.25 III(1984),11; str.2377-2387 |
Impresum: | Zagreb : Centar CK SKH za idejno-teorijski rad "Vladimir Bakarić", 1984 |
Ključne riječi: | komunikacija * bilješke |
UDK: | 371.322.7:372.41 |
Signatura | B-599 inv.br.3115 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 1726 |
|
5 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Koraj, Zvonimir |
Naslov: | Eksperimentalna primjena kompjutorskih programa za proveru samostalnog učenja |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1995 |
Napomena: | Str. 146: Bibliografija |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 371.322.7 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 697 |
|
6 |
|
ISSN: | 0351-0840 |
Autor: | Škarić, Olga |
Naslov: | Kvaliteta bilježaka kao pokazatelj razumijevanja poruke teksta u uvjetima ubrzanog čitanja |
Matična publikacija: | Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Horga. - God.21(1992),1;str.24-32 |
Impresum: | Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga, 1992 |
Napomena: | Bibliografija : 6 jed |
Sažetak: | Bilješke uz čitanje jedan su od mogućih objektivnih pokazatelja razumijevanja teksta. |
Ključne riječi: | metodika * bilješke * čitanje |
UDK: | 371.322.7:372.41:801.8 |
Signatura | inv.br 2354/53 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 1596 |
|
7 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Bekavac, Miljenka, Cota |
Naslov: | Istraživanja suradničkog učenja |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vlatko Previšić], Vol. 142 (2002), br. 1, str. 32-39 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002 |
Napomena: | Str. 39: Bibliografija. - Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 371.322.7 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 210 |
|
8 |
|
|
9 |
|
ISBN: | 953-191-067-7 |
Autor(i): | Zarevski, Predrag |
Naslov: | Psihologija pamćenja i učenja / Predrag Zarevski |
Izdanje: | 3. izd |
Impresum: | Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997 |
Materijalni opis: | 320 str. : ilustr. ; 29 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis |
Napomena: | Str. 301-320: Bibliografija. - Kazalo |
Ključne riječi: | psihologija pamćenja * pamćenje * učenje * učenje kroz igru |
Sažetak: | >Prvi dio>: <Tok informacija u ljudskoj svijesti>, <Pamćenje>, <Učenje>, <Metamemorija>, <Drugi dio>: <Kako brže učiti i manje zaboravljati>, <Svakodnevno pamćenje>, <Osnove modifikacije ponašanja>, <Kako biti uspješniji roditelj>, <Pamćenje u sudnici> |
UDK: | 159.953:371.322.7 |
Namjena : | BC |
Signatura: | PE 371.3 ZAR p |
Inventarni broj: | 15801, 15802, 15803, 15804, 15805 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2647 |
|
10 |
|
|
11 |
|
ISBN: | 3-545-39507-3 |
Autor(i): | Manis, Melvin |
Naslov: | Lernen und Denken : eine Darstellung kognitiver Prozesse / Melvin Manis ; aus dem amerikanischen von Urs Haeberlin |
Impresum: | Zuerich ; Koeln : Benziger AG , 1974 |
Materijalni opis: | 143 str. ; 23 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Bildungswesen aktuell : Ein Band der Reihe |
Napomena: | Str. 130-134: Literaturverzeichnis. - Str. 135-139: Register |
Ključne riječi: | shvaćanje i pamćenje * obrazovanje * mišljenje |
Sažetak: | <učenje>, <zaboravljanje>, <stvaranje pojma>, <govor>, <logičko razmišljanje>, <rješavanje problema>, <kreativnost> |
UDK: | 371.322.7:159.955 |
Signatura: | PE 371.3 MAN l |
Inventarni broj: | 11135 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 547 |
|
12 |
|
ISBN: | 0-7879-7588-5 |
Autor(i): | Merriam, Sharan B. ; Caffarella, Rosemary S. ; Baumgartner, Lisa M. |
Naslov: | Learning in adulthood : a comprehensive guide / Sharan B. Merriam, Rosemary S. Caffarella, Lisa M. Baumgartner |
Izdanje: | 3rd ed |
Impresum: | San Francisco : John Wiley & sons, Inc. ; Jossey-Bass , 2007 |
Materijalni opis: | XVI, 533 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 439-533: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje odraslih * andragogija * modeli obrazovanja odraslih * teorija obrazovanja odraslih * kritička teorija * postmodernizam * feminizam * pamćenje * učenje |
Sažetak: | <Part one: Adult learning in conteporary socitey>, <Part two: Adult learning theory and models>, <Part three: Newer approaches to adult learning>, <Part four: Learning and development> |
UDK: | 374.7/37.013.83+371.322.7 |
Signatura: | PE 374.7 MER l |
Inventarni broj: | 18119 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8478 |
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
ISBN: | 0-309-07036-8 |
Naslov: | How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice |
Izdanje: | Expanded ed |
Impresum: | Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000 |
Materijalni opis: | 374 str. : ilustr. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo |
Ključne riječi: | učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe |
Sažetak: | <Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning> |
UDK: | 371.322.7:159.953:371.2:371.12-05 |
Signatura: | PE 371.3 HOW |
Inventarni broj: | 17505 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6344 |
|
16 |
|
ISBN: | 953-196-692-3 |
Autor(i): | Faber, Adele ; ... [et al.] |
Naslov: | Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić |
Impresum: | Zagreb : Mozaik knjiga , 2000 |
Materijalni opis: | 248 str. : ilustr. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school |
Ključne riječi: | dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne |
Sažetak: | <Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova> |
UDK: | 159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54 |
Signatura: | PE 371.3 FAB k |
Inventarni broj: | 16802 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8100 |
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(371.322.7 ) |