Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 16

1
ISBN:0-02-421350-0
Autor(i):Travers, Robert M. W.
Naslov:Essentials of Learning / Robert M. W. Travers
Izdanje:4. ed
Impresum:New York : Macmillan Publishing Co, Inc. ; London : Collier Macmillan Publishers : , 1977
Materijalni opis:XI, 626 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 565-599: References. - Str. 601-626: Index
Ključne riječi:učenje * usvajanje gradiva * motivacija * načini učenja
UDK:371.322.7
Namjena :PS-Z
Signatura:PE 371.3 TRA e
Inventarni broj:13530
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:407

2
ISBN:953-180-007-3
Autor(i):Miličić, Vjekoslav
Naslov:Smisleno učenje / Vjekoslav Miličić
Impresum:Zagreb : Alinea , 1994
Materijalni opis:73 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 73: Bibliografija
Ključne riječi:shvaćanje * pamćenje * mnemotehnika
UDK:371.322.7
Signatura:PE 371.1 MIL s
Inventarni broj:15290, 15405, 15406, 15407
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:311

3
ISBN:953-6839-13-X
Autor:Mihaljević-Djigunović, Jelena
Naslov:Glasno navođenje misli : metodološki izazov u istraživanju strategija učenja stranog jezika
Matična publikacija:Primijenjena lingvistika - izazovi na početku XXI. stoljeća : zbornik / urednici Diana Stolac, Nada Ivanetić, Boris Pritchard
Impresum:Zagreb, Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku : Graftrade, 2002
Ključne riječi:lingvisitika * primijenjena lingvistika
UDK:81'243 : 371.322.7
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka komparativne književnosti, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:8354

4
ISSN:0547 - 3144
Autor:Maas, Utz
Naslov:Bilješke o bilješkama
Matična publikacija:Naše teme : časopis za društvena pitanja / glavni i odgovorni urednik Veselin Golubović. - God.25 III(1984),11; str.2377-2387
Impresum:Zagreb : Centar CK SKH za idejno-teorijski rad "Vladimir Bakarić", 1984
Ključne riječi:komunikacija * bilješke
UDK:371.322.7:372.41
SignaturaB-599 inv.br.3115
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:1726

5
ISSN:1330-0059
Autor:Koraj, Zvonimir
Naslov:Eksperimentalna primjena kompjutorskih programa za proveru samostalnog učenja
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1995
Napomena:Str. 146: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:371.322.7
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:697

6
ISSN:0351-0840
Autor:Škarić, Olga
Naslov:Kvaliteta bilježaka kao pokazatelj razumijevanja poruke teksta u uvjetima ubrzanog čitanja
Matična publikacija:Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika / glavni urednik Damir Horga. - God.21(1992),1;str.24-32
Impresum:Zagreb : Sekcija za strane jezike Hrvatskog filološkog društva : Školska knjiga, 1992
Napomena:Bibliografija : 6 jed
Sažetak:Bilješke uz čitanje jedan su od mogućih objektivnih pokazatelja razumijevanja teksta.
Ključne riječi:metodika * bilješke * čitanje
UDK:371.322.7:372.41:801.8
Signaturainv.br 2354/53
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:1596

7
ISSN:1330-0059
Autor:Bekavac, Miljenka, Cota
Naslov:Istraživanja suradničkog učenja
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vlatko Previšić], Vol. 142 (2002), br. 1, str. 32-39
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002
Napomena:Str. 39: Bibliografija. - Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:371.322.7
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:210

8
ISBN:953-200-860-8
Autor(i):Evano, Chantal
Naslov:Imamo pravo na shvatiti sve odmah : učenički mentalni modeli ; precipiranje, dosjećanje, razumijevanje / Chantal Evano ; ilustrirao Marc Chalvin; [prevela Nataša Desnica- Žerjavić]
Impresum:Zagreb : Profil internacional , 2004
Materijalni opis:204 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Profil akademija
Napomena:Prijevod djela: La Gestion mentale, un autre regard, una autre ecoute en pedagogie
Ključne riječi:psihologija odgoja i obrazovanja * shvaćanje * pamćenje * usvajanje gradiva
UDK:37.015.3:371.322.7:159.953(035)
Signatura:PE 371.3 EVA i
Inventarni broj:18017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8143

9
ISBN:953-191-067-7
Autor(i):Zarevski, Predrag
Naslov:Psihologija pamćenja i učenja / Predrag Zarevski
Izdanje:3. izd
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 1997
Materijalni opis:320 str. : ilustr. ; 29 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
Napomena:Str. 301-320: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:psihologija pamćenja * pamćenje * učenje * učenje kroz igru
Sažetak:>Prvi dio>: <Tok informacija u ljudskoj svijesti>, <Pamćenje>, <Učenje>, <Metamemorija>, <Drugi dio>: <Kako brže učiti i manje zaboravljati>, <Svakodnevno pamćenje>, <Osnove modifikacije ponašanja>, <Kako biti uspješniji roditelj>, <Pamćenje u sudnici>
UDK:159.953:371.322.7
Namjena :BC
Signatura:PE 371.3 ZAR p
Inventarni broj:15801, 15802, 15803, 15804, 15805
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2647

10
ISBN:0-16-048870-2
Naslov:The Uses of Time for Teaching and Learning / project director Nancy E. Adelman
Impresum:Washington : U. S. Department of Education , 1996
Materijalni opis:VIII, 98 str. ; 28 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Studies of education Reform ; 5
Napomena:Str. 95-98: Bibliografija
Ključne riječi:reforma obrazovanja * učenje * podučavanje
UDK:37.014:371.322.7(047)
Signatura:PE 37(047) STU 5
Inventarni broj:15825, 16878
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2638

11
ISBN:3-545-39507-3
Autor(i):Manis, Melvin
Naslov:Lernen und Denken : eine Darstellung kognitiver Prozesse / Melvin Manis ; aus dem amerikanischen von Urs Haeberlin
Impresum:Zuerich ; Koeln : Benziger AG , 1974
Materijalni opis:143 str. ; 23 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Bildungswesen aktuell : Ein Band der Reihe
Napomena:Str. 130-134: Literaturverzeichnis. - Str. 135-139: Register
Ključne riječi:shvaćanje i pamćenje * obrazovanje * mišljenje
Sažetak:<učenje>, <zaboravljanje>, <stvaranje pojma>, <govor>, <logičko razmišljanje>, <rješavanje problema>, <kreativnost>
UDK:371.322.7:159.955
Signatura:PE 371.3 MAN l
Inventarni broj:11135
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:547

12
ISBN:0-7879-7588-5
Autor(i):Merriam, Sharan B. ; Caffarella, Rosemary S. ; Baumgartner, Lisa M.
Naslov:Learning in adulthood : a comprehensive guide / Sharan B. Merriam, Rosemary S. Caffarella, Lisa M. Baumgartner
Izdanje:3rd ed
Impresum:San Francisco : John Wiley & sons, Inc. ; Jossey-Bass , 2007
Materijalni opis:XVI, 533 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 439-533: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo
Ključne riječi:obrazovanje odraslih * andragogija * modeli obrazovanja odraslih * teorija obrazovanja odraslih * kritička teorija * postmodernizam * feminizam * pamćenje * učenje
Sažetak:<Part one: Adult learning in conteporary socitey>, <Part two: Adult learning theory and models>, <Part three: Newer approaches to adult learning>, <Part four: Learning and development>
UDK:374.7/37.013.83+371.322.7
Signatura:PE 374.7 MER l
Inventarni broj:18119
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8478

13
ISBN:0-205-38927-9
Autor(i):Joyce, Bruce ; Weil, Marsha ; Calhoun, Emily
Naslov:Models of teaching / Bruce Joyce, Marsha Weil, Emily Calhoun
Izdanje:7. ed
Impresum:Boston : Pearson , 2004
Materijalni opis:532 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 479-517: Bibliografija
Ključne riječi:podučavanje * učenje
UDK:371.3:371.322.7
Signatura:PE 371.3 JOY m
Inventarni broj:18035
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8154

14
Naslov:Die Gruppe im Lehr-und Lernprozess / [urednik] Ernst Meyer
Impresum:Frankfurt am Main : Akademische Verlagsgessellschaft , 1970
Materijalni opis:196 str. ; 22 cm
Jezik:njemački
Nakladnička cjelina:Erziehungswissenschaftliche Reihe ; band 2
Napomena:Str. 181-184: Bibliografija
Ključne riječi:timski rad * učenje * podučavanje
UDK:371.311.4:371.322.7
Signatura:PE 371.3 ERZ-2 d
Inventarni broj:10800, 10181
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1712

15
ISBN:0-309-07036-8
Naslov:How people learn : brain, mind, experience, and school / editors John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking ; Committee on developments in the science of learning ; Committee on learning research and educational practice
Izdanje:Expanded ed
Impresum:Washington, D. C. : National Academy Press , cop. 2000
Materijalni opis:374 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 285-348:Bibliografija. - Str. 363-374: Kazalo
Ključne riječi:učenje * podučavanje * obrazovna tehnologija * kurikulum * nastavnici * osobe
Sažetak:<Part I: Introduction>, <Part II: Learners and learning>, <Part III: Teachers and teaching>, <Part IV: Future directions for the science of learning>
UDK:371.322.7:159.953:371.2:371.12-05
Signatura:PE 371.3 HOW
Inventarni broj:17505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6344

16
ISBN:953-196-692-3
Autor(i):Faber, Adele ; ... [et al.]
Naslov:Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić
Impresum:Zagreb : Mozaik knjiga , 2000
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
Ključne riječi:dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne
Sažetak:<Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova>
UDK:159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
Signatura:PE 371.3 FAB k
Inventarni broj:16802
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8100

Upit: UDC_swish=(371.322.7 )

login