Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 50

1
ISBN:978-953-6827-534
Autor(i):Posokhova, Ilona
Naslov:Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju : praktični priručnik / Ilona Posokhova
Izdanje:2. izmijenjeno i dopunjeno izd
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2007
Materijalni opis:182 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Pomoć u učenju
Napomena:Str. 180: Bibliografija
Ključne riječi:logopedija - priručnik * teškoće u čitanju i pisanju - djeca * disleksija * disgrafija
UDK:376.1-056.264(035)
Signatura:BF 376.1-056.264(035) POS k L-182
Inventarni broj:7095
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:5044

2
ISBN:953-95195-0-0
Autor(i):Paškvalin, Marija
Naslov:Umjetna pužnica : verbotonalni pristup / Marija Paškvalin ; suradnici Adinda Dulčić...[et al.]
Impresum:Zagreb : Poliklinika SUVAG , 2005
Materijalni opis:273 str. : ilustr. u bojama ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Suradnici: Mihovil Pansini, Sanja Vlahović, Darinka Dabić-Munk, Boris Klier, Ivanka Titl, Marija Ćelap, Dubravko Gerl, Jadranka Jambrović, Ivanka Jurjević, Sanja Jusufbegović, Ljiljana Kondić, Vesna Kramarić, Mirjana Kutleša, Renata Pansini, Vesna Pintar, Nađa Runjić, Zoran Sabljar, Branka Šindija, Marija Blanka Šmit, Miroslava Šoštarić-Peklar, Đurđica Vranić, Dunja Zlatarić, Behlul Brestovci, Branko Kekić. - Str. 244-256: Bibliografija. - Kazala
Ključne riječi:umjetna pužnica * djeca oštećena sluha * verbotonalna metoda
UDK:376.1-056.263-053.2
Signatura:BF 376.1-056-263-053.2 PAŠ u L-176 L-176a
Inventarni broj:6859, 6860
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:4932

3
Autor(i):Cortelazzo, Manlio ; Zolli, Paolo
Naslov:Dizionario etimologico della lingua italiana / Manlio Cortelazzo, Paolo Zolli
Impresum:Bologna : Zanichelli , 1997
Materijalni opis:5 sv. ; 24 cm
Jezik:talijanski
Ključne riječi:talijanski jezik * etimologija * rječnik * talijanski etimološki rječnik
Podaci o svescima:5 : S-Z. - XX, 356 str.. ISBN 88-08-04966-3
UDK:811.131.1'376(038)
Signatura:SR 811.131.1'373.6 COR D
Inventarni broj:98/22
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica
MFN:159

4
Autor(i):Lehiste, Ilse
Naslov:Some acoustic characteristics of dysarthric speech / Ilse Lehiste
Impresum:Basel ; New York : S. Karger , 1965
Materijalni opis:124 str. : ilustr. ; 26 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Bibliotheca Phonetica ; fasc. 2
Napomena:Str. 115-124: Bibliografija
Ključne riječi:akustička fonetika * logopedija * artikulacija * poremećaji govora * disanje
UDK:81'342.1:376.36
Signatura:BF 81'342.1:376.36 LEH s C-98
Inventarni broj:988
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:1901

5
Autor(i):Vipper, R.Ju.
Naslov:Rim i rano hrišćanstvo / R.J. Viper ; [prevela Milica Milidragović]
Impresum:Sarajevo : "Veselin Masleša" , 1963
Materijalni opis:285 str. ; 20 cm
Jezik:bosanski
Napomena:Prijevod djela: Rim i rannee hristianstvo / R. Ju. Vipper
Ključne riječi:sociologija religije * religija * Rim * kršćanstvo- rano
UDK:376:281.1
Signatura:SOC 316.74:2 VIP r
Inventarni broj:6935
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1152

6
Autor(i):Planinc, Ivančica
Naslov:Knjiga i čitalac s posljedicama cerebralne paralize / Ivančica Planinc
Impresum:Zagreb : Školske novine , 1988
Materijalni opis:150 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Predgovor. - Str. 149-150: Bilješka o piscu. - Str. 141-147: Bibliografija. - Summary
Ključne riječi:defektologija - specijalne škole * obrazovanje - ljudi s posebnim potrebama
UDK:371.3:82:376.1
Signatura:SF 116154
Inventarni broj:58626
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:1070

7
ISSN:1334-7888
Autor:Ivanović, Josip
Naslov:Manjinsko obrazovanje u Republici Srbiji : stanje i perspektive
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 244: Bibliografija
Sažetak:<manjisnko obrazovanje>, <obrazovanje na jezicima manjina>, <podsustav manjinskog obrazovanja>, <modeli manjinskog obrazovanja>
Ključne riječi:obrazovanje nacionalnih manjina * Srbija
UDK:376.1-054(497.11)
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9008

8
ISSN:1334-7888
Autor:Bognar, Ladislav
Naslov:Školovanje u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 213: Bibliografija
Sažetak:<multietnička područja>, <mediji>, <školstvo>, <manjine>, <rekonstrukcija društva>, <uspostava povjerenja>
Ključne riječi:obrazovanje nacionalnih manjina * Hrvatska * Slavonija * Sanja Španja
UDK:376.1-054.57(497.5-11)
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9007

9
ISSN:1334-7888
Autor:Opić, Siniša
Naslov:Komorbiditet poremećaja ponašanja učenika
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 119-120: Bibliografija
Sažetak:<komorbiditet>, <aktivni oblici poremećaja ponašanja>, <pasivni oblici poremećaja ponašanja>, <pedagoška prevencija>, <ambivalentno ponašanje>
Ključne riječi:specijalna pedagogija * obrazovanje osoba s problemima u ponašanju * poremećaji u ponašanju
UDK:376.1-056.49
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9001

10
ISSN:1334-7888
Autor:Ivanović, Josip
Naslov:Manjinsko obrazovanje u Republici Srbiji : stanje i perspektive
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 215-246
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 244: Bibliografija
Sažetak:<Manjinsko obrazovanje zapravo bi trebalo biti podsustav obrazovnog sustava zemlje u kojoj živi znatan broj pripadnika nacionalnih manjina. Republika Srbija, iako izuzetno bogata nacionalnim manjinama, nema takav podsustav, već se unutar osnova sustava odgoja i obrazovanja prigodnim "dodacima" redovito regulira kako pravo, tako i njegovo ostvarenje putem, također, dodataka u nastavnim planovima i programima. Takva praksa rezultira mnogim problemima, pa se upozorava na potrebu sustavnog rješavanja problematike manjinskog obrazovanja. Stoga se, unatoč evidentnim različitostima obrazovnih tradicija među manjinskim zajednicama (i brojem i strukturom), kao i unutar samih manjina, čini opravdanim uvođenje jednoga dovoljno elastičnog podsustava koji će omogućiti svakoj manjini odgovarajući intenzitet i ekstenzitet odgoja i obrazovanja. Prijedlog mogućih pravaca kreiranja podsustava daje se na temelju detaljne analize aktualnog stanja, utemeljene na egzaktnim statističkim podacima obrazovanosti stanovnika Republike Srbije, s posebnim naglaskom na etnodemografskim, pravnonormativnim i znanstveno-stručnim pretpostavkama takvoga mogućeg podsustava.>
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * manjine * Srbija
UDK:376.1-054(497.11)
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7927

11
ISSN:1334-7888
Autor:Bognar, Ladislav
Naslov:Školovanje u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 201-214
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 213: Bibliografija
Sažetak:<U tekstu se analizira pisanje lokalnih medija o problemima školstva u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje. Analizirano je pisanje Glasa Slavonije i Vukovarskih novina. Većina tekstova odnosi se na organizacijske probleme škola i međunacionalne odnose. Često se piše i o nasilju u školama, a znatno manje o pozitivnim inicijativama i uspjesima te o problemima mladih. Struktura tekstova o školama govori o stanju i problemima koji postoje na terenu te o procesima normalizacije koji se postupno ostvaruju, a istodobno govori o samim novinama - koliko su one usmjerene na rekonstrukciju društva u poratnim uvjetima, a koliko su i same u funkciji poticanja sukoba i netolerancije. Analizirani listovi na tom području ne mogu dobiti pozitivnu ocjenu. Stanje bi trebalo mijenjati tako da se ljudi koji rade u novinarstvu bolje educiraju za praćenje te složene problematike, ali i da se ljudi u školama više otvore prema medijima i javnosti.>
Ključne riječi:interkulturalno obrazovanje * multietničke zajednice * Hrvatska * Slavonija * Baranja
UDK:376.1-054.57(497.5-11)
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7926

12
ISSN:1334-7888
Autor:Opić, Siniša
Naslov:Komorbiditet poremećaja ponašanja učenika
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 109-122
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 119-120: Bibliografija
Sažetak:<Fenomenologija poremećaja ponašanja pokazuje da postoji široka lepeza manifestacijskih oblika. Tako su neki učenici fizički ili verbalno agresivni, prkosni, nametljivi, nezainteresirani ili su pak povučeni, potišteni i sl. Najčešće se učenik ističe određenim ponašanjem koje je dominantno i čini najveći problem u radu s njim i u odnosima sa zajednicom. Međutim, često se uz to ponašanje očituju i određena druga ponašanja istog učenika. Navedeni pojam preuzet je iz srodnih znanosti koje proučavaju utjecaj i posljedice tog fenomena. Proučavanje komorbiditeta oblika poremećaja ponašanja unutar pedagogije ima ulogu u izučavanju pedagoške trihotomije (fenomenologije, etiologije i pedagoške prevencije). Komorbiditet oblika poremećaja ponašanja posebice je važan sa stajališta provedbe specifičnih mjera pedagoške prevencije za određeni oblik/oblike ponašanja. tako se često pod manifestiranim oblikom ponašanja krije cijela lepeza ostalih oblika koji podrazumijevaju određeni preventivni specifikum. Upravo izračunavanje komorbiditeta oblika poremećaja ponašanja fenomenološki opisuje problem u cjelini, daje etiološki uvid te usmjerava pedagošku prevenciju na manifestacijske oblike ponašanja. Rezultati ovog rada idu u prilog tomu.>
Ključne riječi:komorbiditet * poremećaji u ponašanju * prevencija
UDK:376.1-056.49
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7920

13
ISBN:953-6104-00-8
Autor:Milković, Dušanka
Naslov:Suradnja s roditeljima mentalno retardirane djece
Matična publikacija:Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 453-459
Impresum:Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995
Napomena:Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.018.1:376.4
SignaturaPE 37.018.1 PED z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6853

14
ISBN:953-6104-00-8
Autor:Bezuk, Jasna
Naslov:Evaluacija programa "Grupni rad s roditeljima" na osnovi procjene adaptivnog ponašanja i spremnosti za učenje učenika usporena kognitivnog razvoja
Matična publikacija:Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 403-433
Impresum:Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995
Napomena:Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 426: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.018.1:376
SignaturaPE 37.018.1 PED z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6851

15
ISBN:953-6104-00-8
Autor:Stančić, Zrinjka
Naslov:Nepoželjni oblici ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u procjenama njihovih roditelja i nastavnika
Matična publikacija:Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 379-402
Impresum:Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995
Napomena:Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 400: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.018.1:376
SignaturaPE 37.018.1 PED z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6850

16
ISBN:953-6104-00-8
Autor:Teodorović, Borka
Naslov:Obitelj djece s posebnim potrebama - pretpostavke suradnje između roditelja i stručnjaka
Matična publikacija:Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 357-378
Impresum:Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995
Napomena:Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 376: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.018.1:376
SignaturaPE 37.018.1 PED z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6849

17
ISBN:953-6104-00-8
Autor:Pinoza-Kukurin, Zorina
Naslov:Model rada s roditeljima djece s teškoćama u razvoju u programu rane intervencije
Matična publikacija:Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 347-355
Impresum:Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995
Napomena:Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 355: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37.018.1:376
SignaturaPE 37.018.1 PED z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6848

18
ISSN:0031-384 X
Autor:Kolić, Svjetlana
Naslov:Stabilnost sovcijalnog sistema s teškoćama u razvoju u redovnim školama
Matična publikacija:Pedagoški rad : časopis za pedagoška i prosvjetna pitanja / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]
Impresum:Zagreb : Pedagoško-književni zbor, savez pedagoških društava Hrvatske, 1989
Napomena:Tema broja: Unapređivanje nastavnog procesa ;. - Str. 71-72: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:376.1
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:1464

19
ISSN:1330-0059
Autor:Slaviček, Irena
Naslov:Model pripreme za vođenje rehabilitacijskog programa i ostalih aktivnosti u produženom stručnom postupku
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]. - ilustr
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1995
Napomena:Str. 436-437: Bibliografija
Sažetak:Summary
Ključne riječi:pedagogija
UDK:376.1
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:678

20
ISBN:953-191-172-X
Autor(i):Glascoe, Frances Page
Naslov:Suradnja s roditeljima : upotreba roditeljske procjene dječjeg razvojnog statusa - PEDS u otkrivanju razvojnih problema i problema ponašanja te bavljenju tim problemima / Frances Page Glascoe ; prevela s engleskog Gordana Keresteš
Impresum:Jastrebarsko : Naklada Slap , 2002 + PEDS obrazac za ocjenjivanje, PEDS obrazac za odgovore
Materijalni opis:189 str. : graf. prikazi ; 28 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Psihodijagnostika ; knjiga 3
Napomena:Prijevod djela: Collaborating with parents. - Str. 175-189: Bibliografija
Ključne riječi:obiteljska pedagogija * obiteljski odgoj * suradnja s roditeljima * djeca s posebnim potrebama * socijalna pedagogija
UDK:37.018.1/.013.42:376-053.2
Signatura:PE 37.018.1 GLA s
Inventarni broj:18195
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8420

21
ISBN:1-57230-615-7
Autor(i):Browder, Diane M.
Naslov:Curriculum and Assessment for students with moderate and severe disabilities / Diane M. Browder
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2001
Materijalni opis:402 str. : graf. prikazi, tabele ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 389-390: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * kurikulum * obrazovanje * SAD * hendikepirane osobe * djeca
UDK:376.1-056.26(73)
Signatura:PE 376 BRO c
Inventarni broj:18279
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8348

22
ISBN:1-57230-560-6
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Taking charge of ADHD : the complete, authoritative guide for parents / Russell A. Barkley
Izdanje:Revised ed
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2000
Materijalni opis:321 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 309-311: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * ADHD * roditeljstvo
UDK:376:37.018.1
Signatura:PE 376 BAR t
Inventarni broj:18267
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8344

23
ISBN:1-57230-544-4
Autor(i):Szatmari, Peter
Naslov:A mind apart : Undrestanding children with autism and asperger syndrome / Peter Szatmari
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2004
Materijalni opis:210 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 199-203: Bibliografija
Ključne riječi:Aspergerov sindrom * autizam * roditeljstvo
UDK:376:37.018.1
Signatura:PE 376 SZA m
Inventarni broj:18262
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8339

24
ISBN:0-87705-039-2
Autor(i):Taichert, Louise C.
Naslov:Childhood learning, behavior, and the family / Louise C. Taichert
Impresum:New York : Human Science Press , 1973
Materijalni opis:112 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 103-108: Bibliografija
Ključne riječi:pamćenje * problematična djeca * problematične obitelji * poremećaji u ponašanju * problemi u učenju * odnos roditelja i djece
Sažetak:<Critical Issues of Childhood Learning and Behavior>, <Specific Learning problems>, <Natural History of Specific Learning Disorders>, <The Family and Communication>, <Approach used in the treatment and management of childhood learning and behavior problems>, <Gestalt-oriented conjoint family therapy>
UDK:37.018.1:376
Signatura:PE 37.018.1 TAI c
Inventarni broj:16488
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8328

25
ISBN:1-85346-974-2
Autor(i):Farrell, Michael
Naslov:The Special Education Handbook / Michael Farrell ; with a foreword by Maria Landy
Izdanje:3. Ed
Impresum:London : David Fulton Publishers , 2003
Materijalni opis:226 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:specijalna pedagogija * obrazovanje osoba s posebnim potrebama * priručnik
Sažetak:<Tematska pokrivenost: osnovni pojmovi, ideje i vrijednosti; organizacija obrazovanja; obrazovna politika; kurikulum; pedagogija>
UDK:376.1(035)
Namjena :PS-REF
Signatura:PE 376 FAR s
Inventarni broj:18228
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8315

26
ISBN:0-534-00629-9
Autor(i):Cartwright, Carol A. ; Forsberg, Sara J.
Naslov:Exceptional previews : a self-evaluation handbook for special education students / Carol A. Cartwright ; Sara J. Forsberg
Impresum:Belmont, California : Wadsworth Publishing Company , cop. 1979
Materijalni opis:145 str. ; 28 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 133-135: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * odgajatelji u specijalnim školama
UDK:376.1.011.3-051
Signatura:PE 376 CAR e
Inventarni broj:18108
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8172

27
ISBN:1-56750-516-3
Naslov:Policy as practice : toward a comparative sociokultural analysis of educational policy / edited by Margaret Sutton and Bradley A.U. Levinson
Impresum:Stamford, Conn. : Ablex Pub. , 2001
Materijalni opis:327 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Sociocultural studies in educational policy formation and appropriation ; 1
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 317-321: Kazalo
Ključne riječi:komparativna pedagogija * obrazovna politika * pedagoška antropologija * interkulturalnost * multikulturalnost * kurikulum * obrazovanje imigranata * pismenost * interkuluralna studija * Australija * Brazil * Gvatemala * Gvineja * Meksiko * Nepal * SAD
Sažetak:<I. Global and Nation-state policy process: sociocultural studies>, <II. Local educators appropriating and forming educational policy>, <III. Comunity-educator negotiations of policy meanings and practice>
UDK:37.013.74/.014/.015.2+376.7(94+728.1+665.2+72+541.35+73)
Signatura:PE 37.013.74 POL z
Inventarni broj:17994
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8134

28
ISBN:953-6218-25-9
Naslov:Daroviti učenici : teorijski pristup i primjena u školi / urednica Vesna Vlahović-Štetić
Impresum:Zagreb : Institut za društvena istraživanja , 2005
Materijalni opis:142 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Znanost i društvo ; 16
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:daroviti učenici * djeca s posebnim potrebama
Sažetak:<Teorijski pristupi darovitosti>, <Osobine darovite djece>, <Psihološko savjetovanje u području darovitosti>, <Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovtitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu>, <Seminar "Unapređivanje identifikacije i rada s darovitim učenicima"
UDK:376.1-056-45
Signatura:PE 376 DAR
Inventarni broj:17842
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8101

29
Autor(i):Neijs, Karel
Naslov:Literacy primers : construction, evaluation and use / Karel Neijs
Impresum:UNESCO , 1961
Materijalni opis:113 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Manuals on adult and youth education ; 2
Napomena:Str. 112-113: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje odraslih * pismenost * obrazovanje nepismenih
UDK:374.7+376.1-057.81
Signatura:PE 374.7 MANU 2
Inventarni broj:6613
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4666

30
Naslov:Simple reading material for adults:its preparation and use
Impresum:UNESCO , 1963
Materijalni opis:95 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Manuals on adult and youth education ; 3
Napomena:Str. 93-95: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje odraslih * obrazovanje nepismenih
UDK:374.7+376.1-057.81
Signatura:PE 374.7 MANU 3
Inventarni broj:7193
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4665

31
Autor(i):Sautoy, Peter du
Naslov:The planning and organization of adult literacy programmes in Africa / Peter du Sautoy
Impresum:UNESCO , 1966
Materijalni opis:127 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Manuals on adult and youth education ; 4
Napomena:Str. 125-127: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje odraslih * obrazovanje nepismenih * Afrika
UDK:374.7+376.1-057.81(6)
Signatura:PE 374.7 MANU 4
Inventarni broj:7923
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4664

32
Autor(i):Hely, A. S. M.
Naslov:School-teachers and the education of adults / A. S. M. Hely
Impresum:UNESCO , 1966
Materijalni opis:50 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Manuals on adult and youth education ; 5
Ključne riječi:obrazovanje odraslih * obrazovanje nepismenih * obrazovanje nastavnika
UDK:374.7/376.1-057.81+377.8
Signatura:PE 374.7 MANU 5
Inventarni broj:8013
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4663

33
ISBN:953-97353-0-0
Naslov:Novi prijatelji : kako pomoći djeci predškolske dobi i mlađe školske dobi u razumijevanju i prihvaćanju individualnih razlika : priručnik za odgajatelje i učitrelje / urednici Shelley Heekin, Patricia Mengel ; prevela s engleskog Tanja Turudić-Čuljak
Impresum:Zagreb : Mali profesor , 1997
Materijalni opis:160 str. : ilustr. ; 30 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: New friends. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:integracija djece s posebnim potrebama * predškolska pedagogija * osnovnoškolska pedagogija * priručnik
UDK:376.1:374:373.2:373.3
Ostali autori / urednici:Turudić-Čuljak, Tanja
Signatura:PE 376 NOV
Inventarni broj:15875, 15876
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2631

34
Autor(i):Planinc, Ivančica
Naslov:Knjiga i čitalac s posljedicama cerebralne paralize / Ivančica Planinc
Impresum:Zagreb : Školske novine , 1988
Materijalni opis:151 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:specijalna pedagogija * specijalne škole * obrazovanje osoba s posebnim potrebama
UDK:376.1
Signatura:PE 376 PLA k
Inventarni broj:14819
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1156

35
ISBN:953-6101-23-8
Autor(i):Prekop, Jirina
Naslov:Mali tiranin : kakav oslonac djeca traže? / Jirina Prekop ; prevela Vitarnja Lee Janković
Impresum:Zagreb : Educa , 1997
Materijalni opis:211 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 30
Napomena:Prijevod djela: Der kleine Tyrann: Welchen Halt brauchen Kinder?. - Str. 204-210: Bibliografija
Ključne riječi:obiteljska pedagogija * djeca s posebnim potrebama * psihologija tipova * individualna psihologija
UDK:37.018.1:376:159.923
Signatura:PE 37.018.1 PRE m
Inventarni broj:15721, 15722, 15723, 16187, 16773
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:928

36
ISBN:353-6101-15-7
Autor(i):Miller, Alice
Naslov:Drama djetinjstva : u početku bijaše odgoj: u potrazi za samim sobom / Alice Miller ; prevela s engleskog Radmila Rudež-Babac
Impresum:Zagreb : Educa , 1995
Materijalni opis:159 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 22
Napomena:Prijevod djela: The Drama of Being a Child
Ključne riječi:obiteljska pedagogija * zlostavljanje djece * darovita djeca
Sažetak:<Drama darovitog djeteta te kako smo postali terapeutima>, <Depresija i grandioznost: dva povezana oblika poricanja>, <Začarani krug omalovažavanja>
UDK:37.018.1:37.06:376
Signatura:PE 37.018.1 MIL d
Inventarni broj:15361, 15363, 15365, 16791
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:882

37
ISBN:0-87705-281-6
Autor(i):Gruber, Alan R.
Naslov:Children in foster care : destitute, neglected ... betrayed / Alan R. Gruber
Impresum:New York : Human Science press , 1978
Materijalni opis:226 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:obiteljski odgoj * pomajka * poočim * posvojena djeca * djeca s posebnim potrebama * socijalni rad
UDK:37.018.1:376
Signatura:PE 37.018.1 GRU c
Inventarni broj:17853
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:757

38
ISBN:953-6101-61-0
Autor(i):George, David
Naslov:Obrazovanje darovitih : Kako identificirati i obrazovati darovite i talentirane učenike / David George ; s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 2005
Materijalni opis:156 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 68
Napomena:Str. 151-154: Rječnik obrazovanja darovitih i talentiranih - definicije. - Str. 155-156: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje nadarenih * darovitost * djeca
Sažetak:<Definicije>, <Identifikacija>, <Mozak, um i mišljenje>, <Višestruke inteligencije>, <Obogaćivanje kurikuluma>, <Diferencijacija>, <Afektivno učenje>, <Školske politike prema vrlo sposobnoj djeci>
UDK:376.1-056.45:159.928-053.5
Signatura:PE 376 GEO o
Inventarni broj:17638, 17639, 17640, 17641, 18153, 18154, 18155
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:366

39
ISBN:86-03-99009-3
Autor(i):Sekulić-Majurec, Ana
Naslov:Djeca s teškoćama u razvoju u vrtiću i školi / Ana Sekulić-Majurec
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1988
Materijalni opis:78 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Pedagoška biblioteka
Napomena:Str. 78: Bibliografija
Ključne riječi:specijalne škole * dječji vrtići * osnovne škole * osobe s posebnim potrebama
Sažetak:<Nova terminološka određenja>, <Tko su djeca s teškoćama u razvoju>, <Somatopsihička oštećenja koja uvjetuju teškoće u razvoju djece>, <Povijesni pregled pristupa djeci s teškoćama u razvoju>, <Osnovna polazišta ideje integracije>, <Što integracija jest, a što nije>, <Pretpostavke provođenja integracije>, <Djeca s oštećenjima vida>, <Djeca s oštećenjima sluha>, <Djeca s oštećenjima glasa i govora>, <Djeca s tjelesnom invalidnošću i kroničnim bolestima>, <Djeca sa usporenim spoznajnim razvojem>, <Djeca sa poremećajima u ponašanju>, <Prepreke uspješnom provođenju integracije>
UDK:376.1:373.2/.3-056.26
Signatura:PE 376 SEK d
Inventarni broj:14860, 14861, 14862, 14863, 14864, 14865, 14866, 14867, 14868, 14869
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:237

40
ISSN:1330-917X
Autor:Frleta, Tomislav
Naslov:Izrazi ima - il y a c'é : kontrastivna analiza
Matična publikacija:Riječ : časopis za filologiju / glavni i odgovorni urednik Milan Nosić. - 10 (2004), 2 ; str. 42-48
Impresum:Rijeka : Hrvatsko filološko društvo
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 7 jed. - Sažetak. - Résumé. - Riassunto
Ključne riječi:hrvatski jezik * francuski jezik * kontrastivna analiza
UDK:811.163.42:811.131.1:81'376
SignaturaBF 80 (05) RIJ inv. br. 6595/2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:5376

41
ISSN:0353-2704
Autor:Zlatarić, Dunja
Naslov:Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života
Matična publikacija:SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema / glavni urednik Petar Guberina. - 7 (1994), 2 ; str. 109-114
Impresum:Zagreb : Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 3 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:slušno oštećena djeca * uloga roditelja * rehabilitacija
UDK:376.33.018.1
SignaturaBF 801:37:612.8(05) SUV inv. br. 5537-5546
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:4971

42
Autor:Horvat, Tomislav
Naslov:Prehrana kao važan faktor u defektološkom sindromu
Matična publikacija:Radovi sa znanstvenog skupa Istraživanja na području defektologije, Zagreb, 30. i 31. ožujka 1978. godine / urednik Sujleman Mašović. - str. 395-402
Impresum:Zagreb : Fakultet za defektologiju, 1978
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija: 14 jed
Ključne riječi:prehrana * defektologija
UDK:591.1:376
SignaturaBF 376.2/.5(063)(082) ZNAN F-309 inv. br. 2524
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2636

43
ISBN:1 865156 122 9
Autor:Merk, Michael
Naslov:MoDiaS - A PC-based system for routine acoustic analysis of neurogenic speech disorders
Matična publikacija:Pathologies of speech and language : advences in clinical phonetics and linguistics / edited by Ben Maassen and Paul Groenen ; str.315-321
Impresum:London : Whurr Publishers, 1999
Materijalni opis:XIX, 371 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:The papers published in this volume were presented at the Sixth Annual Conference of the International Clinical Phonetics and Lingusitics Association (ICPLA) in Nijmegen...13.- 15. October 1997. - Includes bibliographical references and index. - Bibliografija : 11 jed
Ključne riječi:neurogenic speech disorders * acoustic analysis * speech recordin * signal analysis
UDK:81'342.1 : 376.36
SignaturaBF 81'234 MAA P L-133
Inventarni broj:5796
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2112

44
ISBN:953-6522-36-5
Autor:Guberina, Petar
Naslov:Philosophie du Systeme Verbo-tonal
Matična publikacija:Rétrospection / Petar Guberina ; redacteur en chef et editeur Claude Roberge ; str. 525-537
Impresum:Zagreb : ArTresor naklada, 2003
Napomena:In: Bulletin de liaison, 19i94, 34-35, pp. 3-14
Ključne riječi:verbo-tonalna metoda * filozofija
UDK:376.33 : 1
SignaturaBF GUB R C-840 inv.br.6450
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2021

45
ISBN:978-953-95195-1-1
Naslov:SUVAG / urednica Višnja Crnković ; [fotografije Damil Kalogjera ... et al.]
Impresum:Zagreb : Poliklinika Suvag , 2007
Materijalni opis:301 str. : ilustr. (pretežno u bojama), graf. prikazi u bojama ; 29 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG - monografija * verbotonalni sistem - osnovni pojmovi
UDK:376.1-056.263/.264(497.5 Zagreb)"196/200"
Ostali autori / urednici:Crnković, Višnja
Signatura:BF SUV L-194 L-194/1
Inventarni broj:7304, 7305
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:5140

46
ISBN:978-953-180-149-2
Autor(i):Zorić, Ana ; Pavičić Dokoza, Katarina
Naslov:Kako d postaje r : logopedski priručnik / Ana Zorić, Katarina Pavičić Dokoza
Impresum:Zagreb : Alinea , 2007
Materijalni opis:87 str. : ilustr., graf. prikazi ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Pedagogija - Logopedija. Kolo 1; knj. 3
Napomena:Str. 85-86: Bibliografija
Ključne riječi:glas r * izgovor - djeca * verbotonalna metoda * korekcija izgovora
UDK:376.1-056.264(035)
Signatura:BF 376.1-056.264(035) ZOR k L-186
Inventarni broj:7277
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:5121

47
ISBN:978-953-6827-510
Autor(i):Hannaford, Carla
Naslov:Pametni pokreti : zašto ne učimo samo glavom : gimnastika za mozak / Carla Hannaford ; [prijevod Davor Stančić]
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2007
Materijalni opis:255 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Razvoj djeteta
Napomena:Prijevod djela: Smart moves: why learning is not all in your head. - Bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:učenje * djeca * djeca s teškoćama u razvoju * mozak * vestibularni sustav
UDK:376.1-056.3
Signatura:BF 376.1-056.3 HAN p U-40
Inventarni broj:7100
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:5049

48
ISBN:953-98972-1-1
Naslov:Moje dijete u školi : priručnik za roditelje djece s posebnim potrebama / [autorice Ljjiljana Igrić ... et al.] ; urednica Ljiljana Igrić
Impresum:Zagreb : Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama "IDEM" , 2004
Materijalni opis:96 str. : ilustr. (pretežno u bojama) ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Na nasl. str.: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti. - Nakl. 1000 primj. - Bibliografija: str. 86-88; preporučena bibliografija: str. 88-90
Ključne riječi:djeca s posebnim potrebama * roditelji * škola * deficit pažnje * hiperaktivnost
UDK:376.4.018.1(035) 376.4:373](035)
APA CC:3250 3500
Ostali autori / urednici:Igrić, Ljiljana ; Ivančić, Đurđica ; Sekušak-Galešev, Snježana ; Stančić, Zrinjka
Signatura:3250 2004 MOJ
Inventarni broj:28/2006
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5335

49
ISBN:953-6815-31-1
Autor:Barjaktarević, Alma
Okrugli stol "Odgoj, obrazovanje i rehabilitacija djece i mladih s posebnim potrebama" ; 2002 ; Zagreb)
Naslov:Rekreacija i iskustvo učenja u prirodi
Matična publikacija:Odgoj obrazovanje i rehabilitacija djece i mladih s posebnim potrebama : zbornik radova sa okruglog stola, Zagreb, 8. svibnja 2002. / [urednik Miroslav Pospiš] ; str.49-51
Impresum:Zagreb : Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 2003
Materijalni opis:108 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:rekreacija * učenje
UDK:796.1:376.1
SignaturaBF 376(063) ODG L-145 inv.br.6506
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:2141

50
ISBN:953-0-50113-7
Autor(i):Mustać, Vinka ; Vicić, Miroslav
Naslov:Rad s učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi : Priručnik za prosvjetne djelatnike / Vinka Mustać, Miroslav Vicić
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1996
Materijalni opis:168 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:specijalna pedagogija * djeca s posebnim potrebama * integracija * osnovna škola * metoda rada * nastavnici * stručni suradnici * prijelaz u srednju školu * profesionalna orijentacija * suradnja s roditeljima
UDK:376-053.2:37.043:373.3:371.3:371.1:373.4:37.048.4:37.064.1
Signatura:PE 376 MUS r
Inventarni broj:15480, 15481, 15482, 15483, 15484
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:206

Upit: UDC_swish=(376.1 )

login