|
1 |
|
|
2 |
|
ISBN: | 953-95195-0-0 |
Autor(i): | Paškvalin, Marija |
Naslov: | Umjetna pužnica : verbotonalni pristup / Marija Paškvalin ; suradnici Adinda Dulčić...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Poliklinika SUVAG , 2005 |
Materijalni opis: | 273 str. : ilustr. u bojama ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Suradnici: Mihovil Pansini, Sanja Vlahović, Darinka Dabić-Munk, Boris Klier, Ivanka Titl, Marija Ćelap, Dubravko Gerl, Jadranka Jambrović, Ivanka Jurjević, Sanja Jusufbegović, Ljiljana Kondić, Vesna Kramarić, Mirjana Kutleša, Renata Pansini, Vesna Pintar, Nađa Runjić, Zoran Sabljar, Branka Šindija, Marija Blanka Šmit, Miroslava Šoštarić-Peklar, Đurđica Vranić, Dunja Zlatarić, Behlul Brestovci, Branko Kekić. - Str. 244-256: Bibliografija. - Kazala |
Ključne riječi: | umjetna pužnica * djeca oštećena sluha * verbotonalna metoda |
UDK: | 376.1-056.263-053.2 |
Signatura: | BF 376.1-056-263-053.2 PAŠ u L-176 L-176a |
Inventarni broj: | 6859, 6860 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 4932 |
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Ivanović, Josip |
Naslov: | Manjinsko obrazovanje u Republici Srbiji : stanje i perspektive |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 244: Bibliografija |
Sažetak: | <manjisnko obrazovanje>, <obrazovanje na jezicima manjina>, <podsustav manjinskog obrazovanja>, <modeli manjinskog obrazovanja> |
Ključne riječi: | obrazovanje nacionalnih manjina * Srbija |
UDK: | 376.1-054(497.11) |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 9008 |
|
8 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Bognar, Ladislav |
Naslov: | Školovanje u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 213: Bibliografija |
Sažetak: | <multietnička područja>, <mediji>, <školstvo>, <manjine>, <rekonstrukcija društva>, <uspostava povjerenja> |
Ključne riječi: | obrazovanje nacionalnih manjina * Hrvatska * Slavonija * Sanja Španja |
UDK: | 376.1-054.57(497.5-11) |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 9007 |
|
9 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Opić, Siniša |
Naslov: | Komorbiditet poremećaja ponašanja učenika |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 119-120: Bibliografija |
Sažetak: | <komorbiditet>, <aktivni oblici poremećaja ponašanja>, <pasivni oblici poremećaja ponašanja>, <pedagoška prevencija>, <ambivalentno ponašanje> |
Ključne riječi: | specijalna pedagogija * obrazovanje osoba s problemima u ponašanju * poremećaji u ponašanju |
UDK: | 376.1-056.49 |
Signatura | PE (050) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 9001 |
|
10 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Ivanović, Josip |
Naslov: | Manjinsko obrazovanje u Republici Srbiji : stanje i perspektive |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 215-246 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 244: Bibliografija |
Sažetak: | <Manjinsko obrazovanje zapravo bi trebalo biti podsustav obrazovnog sustava zemlje u kojoj živi znatan broj pripadnika nacionalnih manjina. Republika Srbija, iako izuzetno bogata nacionalnim manjinama, nema takav podsustav, već se unutar osnova sustava odgoja i obrazovanja prigodnim "dodacima" redovito regulira kako pravo, tako i njegovo ostvarenje putem, također, dodataka u nastavnim planovima i programima. Takva praksa rezultira mnogim problemima, pa se upozorava na potrebu sustavnog rješavanja problematike manjinskog obrazovanja. Stoga se, unatoč evidentnim različitostima obrazovnih tradicija među manjinskim zajednicama (i brojem i strukturom), kao i unutar samih manjina, čini opravdanim uvođenje jednoga dovoljno elastičnog podsustava koji će omogućiti svakoj manjini odgovarajući intenzitet i ekstenzitet odgoja i obrazovanja. Prijedlog mogućih pravaca kreiranja podsustava daje se na temelju detaljne analize aktualnog stanja, utemeljene na egzaktnim statističkim podacima obrazovanosti stanovnika Republike Srbije, s posebnim naglaskom na etnodemografskim, pravnonormativnim i znanstveno-stručnim pretpostavkama takvoga mogućeg podsustava.> |
Ključne riječi: | interkulturalno obrazovanje * manjine * Srbija |
UDK: | 376.1-054(497.11) |
Signatura | PE (051) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 7927 |
|
11 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Bognar, Ladislav |
Naslov: | Školovanje u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 201-214 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 213: Bibliografija |
Sažetak: | <U tekstu se analizira pisanje lokalnih medija o problemima školstva u multietničkim područjima istočne Slavonije i Baranje. Analizirano je pisanje Glasa Slavonije i Vukovarskih novina. Većina tekstova odnosi se na organizacijske probleme škola i međunacionalne odnose. Često se piše i o nasilju u školama, a znatno manje o pozitivnim inicijativama i uspjesima te o problemima mladih. Struktura tekstova o školama govori o stanju i problemima koji postoje na terenu te o procesima normalizacije koji se postupno ostvaruju, a istodobno govori o samim novinama - koliko su one usmjerene na rekonstrukciju društva u poratnim uvjetima, a koliko su i same u funkciji poticanja sukoba i netolerancije. Analizirani listovi na tom području ne mogu dobiti pozitivnu ocjenu. Stanje bi trebalo mijenjati tako da se ljudi koji rade u novinarstvu bolje educiraju za praćenje te složene problematike, ali i da se ljudi u školama više otvore prema medijima i javnosti.> |
Ključne riječi: | interkulturalno obrazovanje * multietničke zajednice * Hrvatska * Slavonija * Baranja |
UDK: | 376.1-054.57(497.5-11) |
Signatura | PE (051) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 7926 |
|
12 |
|
ISSN: | 1334-7888 |
Autor: | Opić, Siniša |
Naslov: | Komorbiditet poremećaja ponašanja učenika |
Matična publikacija: | Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 109-122 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006 |
Napomena: | Str. 119-120: Bibliografija |
Sažetak: | <Fenomenologija poremećaja ponašanja pokazuje da postoji široka lepeza manifestacijskih oblika. Tako su neki učenici fizički ili verbalno agresivni, prkosni, nametljivi, nezainteresirani ili su pak povučeni, potišteni i sl. Najčešće se učenik ističe određenim ponašanjem koje je dominantno i čini najveći problem u radu s njim i u odnosima sa zajednicom. Međutim, često se uz to ponašanje očituju i određena druga ponašanja istog učenika. Navedeni pojam preuzet je iz srodnih znanosti koje proučavaju utjecaj i posljedice tog fenomena. Proučavanje komorbiditeta oblika poremećaja ponašanja unutar pedagogije ima ulogu u izučavanju pedagoške trihotomije (fenomenologije, etiologije i pedagoške prevencije). Komorbiditet oblika poremećaja ponašanja posebice je važan sa stajališta provedbe specifičnih mjera pedagoške prevencije za određeni oblik/oblike ponašanja. tako se često pod manifestiranim oblikom ponašanja krije cijela lepeza ostalih oblika koji podrazumijevaju određeni preventivni specifikum. Upravo izračunavanje komorbiditeta oblika poremećaja ponašanja fenomenološki opisuje problem u cjelini, daje etiološki uvid te usmjerava pedagošku prevenciju na manifestacijske oblike ponašanja. Rezultati ovog rada idu u prilog tomu.> |
Ključne riječi: | komorbiditet * poremećaji u ponašanju * prevencija |
UDK: | 376.1-056.49 |
Signatura | PE (051) PI |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 7920 |
|
13 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Milković, Dušanka |
Naslov: | Suradnja s roditeljima mentalno retardirane djece |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 453-459 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:376.4 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6853 |
|
14 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Bezuk, Jasna |
Naslov: | Evaluacija programa "Grupni rad s roditeljima" na osnovi procjene adaptivnog ponašanja i spremnosti za učenje učenika usporena kognitivnog razvoja |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 403-433 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 426: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:376 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6851 |
|
15 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Stančić, Zrinjka |
Naslov: | Nepoželjni oblici ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u procjenama njihovih roditelja i nastavnika |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 379-402 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 400: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:376 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6850 |
|
16 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Teodorović, Borka |
Naslov: | Obitelj djece s posebnim potrebama - pretpostavke suradnje između roditelja i stručnjaka |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 357-378 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 376: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:376 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6849 |
|
17 |
|
ISBN: | 953-6104-00-8 |
Autor: | Pinoza-Kukurin, Zorina |
Naslov: | Model rada s roditeljima djece s teškoćama u razvoju u programu rane intervencije |
Matična publikacija: | Pedagoško obrazovanje roditelja : zbornik radova / Međunarodni znanstveni kolokvij, Rijeka, 1995. ; [urednik Vladimir Rosić], str. 347-355 |
Impresum: | Rijeka : Pedagoški fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 1995 |
Napomena: | Tekst na hrv. ili slov. jeziku i usporedo na engl. jeziku; . - Str. 355: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37.018.1:376 |
Signatura | PE 37.018.1 PED z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6848 |
|
18 |
|
ISSN: | 0031-384 X |
Autor: | Kolić, Svjetlana |
Naslov: | Stabilnost sovcijalnog sistema s teškoćama u razvoju u redovnim školama |
Matična publikacija: | Pedagoški rad : časopis za pedagoška i prosvjetna pitanja / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić] |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor, savez pedagoških društava Hrvatske, 1989 |
Napomena: | Tema broja: Unapređivanje nastavnog procesa ;. - Str. 71-72: Bibliografija |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 376.1 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 1464 |
|
19 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Slaviček, Irena |
Naslov: | Model pripreme za vođenje rehabilitacijskog programa i ostalih aktivnosti u produženom stručnom postupku |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Vladimir Jurić]. - ilustr |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1995 |
Napomena: | Str. 436-437: Bibliografija |
Sažetak: | Summary |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 376.1 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 678 |
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
ISBN: | 0-87705-039-2 |
Autor(i): | Taichert, Louise C. |
Naslov: | Childhood learning, behavior, and the family / Louise C. Taichert |
Impresum: | New York : Human Science Press , 1973 |
Materijalni opis: | 112 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 103-108: Bibliografija |
Ključne riječi: | pamćenje * problematična djeca * problematične obitelji * poremećaji u ponašanju * problemi u učenju * odnos roditelja i djece |
Sažetak: | <Critical Issues of Childhood Learning and Behavior>, <Specific Learning problems>, <Natural History of Specific Learning Disorders>, <The Family and Communication>, <Approach used in the treatment and management of childhood learning and behavior problems>, <Gestalt-oriented conjoint family therapy> |
UDK: | 37.018.1:376 |
Signatura: | PE 37.018.1 TAI c |
Inventarni broj: | 16488 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8328 |
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
ISBN: | 953-6218-25-9 |
Naslov: | Daroviti učenici : teorijski pristup i primjena u školi / urednica Vesna Vlahović-Štetić |
Impresum: | Zagreb : Institut za društvena istraživanja , 2005 |
Materijalni opis: | 142 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Znanost i društvo ; 16 |
Napomena: | Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | daroviti učenici * djeca s posebnim potrebama |
Sažetak: | <Teorijski pristupi darovitosti>, <Osobine darovite djece>, <Psihološko savjetovanje u području darovitosti>, <Stanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovtitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu>, <Seminar "Unapređivanje identifikacije i rada s darovitim učenicima" |
UDK: | 376.1-056-45 |
Signatura: | PE 376 DAR |
Inventarni broj: | 17842 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8101 |
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
|
35 |
|
|
36 |
|
ISBN: | 353-6101-15-7 |
Autor(i): | Miller, Alice |
Naslov: | Drama djetinjstva : u početku bijaše odgoj: u potrazi za samim sobom / Alice Miller ; prevela s engleskog Radmila Rudež-Babac |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1995 |
Materijalni opis: | 159 str. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 22 |
Napomena: | Prijevod djela: The Drama of Being a Child |
Ključne riječi: | obiteljska pedagogija * zlostavljanje djece * darovita djeca |
Sažetak: | <Drama darovitog djeteta te kako smo postali terapeutima>, <Depresija i grandioznost: dva povezana oblika poricanja>, <Začarani krug omalovažavanja> |
UDK: | 37.018.1:37.06:376 |
Signatura: | PE 37.018.1 MIL d |
Inventarni broj: | 15361, 15363, 15365, 16791 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 882 |
|
37 |
|
|
38 |
|
ISBN: | 953-6101-61-0 |
Autor(i): | George, David |
Naslov: | Obrazovanje darovitih : Kako identificirati i obrazovati darovite i talentirane učenike / David George ; s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 156 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 68 |
Napomena: | Str. 151-154: Rječnik obrazovanja darovitih i talentiranih - definicije. - Str. 155-156: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovanje nadarenih * darovitost * djeca |
Sažetak: | <Definicije>, <Identifikacija>, <Mozak, um i mišljenje>, <Višestruke inteligencije>, <Obogaćivanje kurikuluma>, <Diferencijacija>, <Afektivno učenje>, <Školske politike prema vrlo sposobnoj djeci> |
UDK: | 376.1-056.45:159.928-053.5 |
Signatura: | PE 376 GEO o |
Inventarni broj: | 17638, 17639, 17640, 17641, 18153, 18154, 18155 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 366 |
|
39 |
|
ISBN: | 86-03-99009-3 |
Autor(i): | Sekulić-Majurec, Ana |
Naslov: | Djeca s teškoćama u razvoju u vrtiću i školi / Ana Sekulić-Majurec |
Impresum: | Zagreb : Školska knjiga , 1988 |
Materijalni opis: | 78 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Pedagoška biblioteka |
Napomena: | Str. 78: Bibliografija |
Ključne riječi: | specijalne škole * dječji vrtići * osnovne škole * osobe s posebnim potrebama |
Sažetak: | <Nova terminološka određenja>, <Tko su djeca s teškoćama u razvoju>, <Somatopsihička oštećenja koja uvjetuju teškoće u razvoju djece>, <Povijesni pregled pristupa djeci s teškoćama u razvoju>, <Osnovna polazišta ideje integracije>, <Što integracija jest, a što nije>, <Pretpostavke provođenja integracije>, <Djeca s oštećenjima vida>, <Djeca s oštećenjima sluha>, <Djeca s oštećenjima glasa i govora>, <Djeca s tjelesnom invalidnošću i kroničnim bolestima>, <Djeca sa usporenim spoznajnim razvojem>, <Djeca sa poremećajima u ponašanju>, <Prepreke uspješnom provođenju integracije> |
UDK: | 376.1:373.2/.3-056.26 |
Signatura: | PE 376 SEK d |
Inventarni broj: | 14860, 14861, 14862, 14863, 14864, 14865, 14866, 14867, 14868, 14869 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 237 |
|
40 |
|
ISSN: | 1330-917X |
Autor: | Frleta, Tomislav |
Naslov: | Izrazi ima - il y a c'é : kontrastivna analiza |
Matična publikacija: | Riječ : časopis za filologiju / glavni i odgovorni urednik Milan Nosić. - 10 (2004), 2 ; str. 42-48 |
Impresum: | Rijeka : Hrvatsko filološko društvo |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija: 7 jed. - Sažetak. - Résumé. - Riassunto |
Ključne riječi: | hrvatski jezik * francuski jezik * kontrastivna analiza |
UDK: | 811.163.42:811.131.1:81'376 |
Signatura | BF 80 (05) RIJ inv. br. 6595/2 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 5376 |
|
41 |
|
ISSN: | 0353-2704 |
Autor: | Zlatarić, Dunja |
Naslov: | Roditelji kao dijagnostičari i rehabilitatori slušno oštećenog djeteta do treće godine života |
Matična publikacija: | SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema / glavni urednik Petar Guberina. - 7 (1994), 2 ; str. 109-114 |
Impresum: | Zagreb : Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija: 3 jed. - Sažetak. - Summary |
Ključne riječi: | slušno oštećena djeca * uloga roditelja * rehabilitacija |
UDK: | 376.33.018.1 |
Signatura | BF 801:37:612.8(05) SUV inv. br. 5537-5546 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 4971 |
|
42 |
|
Autor: | Horvat, Tomislav |
Naslov: | Prehrana kao važan faktor u defektološkom sindromu |
Matična publikacija: | Radovi sa znanstvenog skupa Istraživanja na području defektologije, Zagreb, 30. i 31. ožujka 1978. godine / urednik Sujleman Mašović. - str. 395-402 |
Impresum: | Zagreb : Fakultet za defektologiju, 1978 |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija: 14 jed |
Ključne riječi: | prehrana * defektologija |
UDK: | 591.1:376 |
Signatura | BF 376.2/.5(063)(082) ZNAN F-309 inv. br. 2524 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 2636 |
|
43 |
|
ISBN: | 1 865156 122 9 |
Autor: | Merk, Michael |
Naslov: | MoDiaS - A PC-based system for routine acoustic analysis of neurogenic speech disorders |
Matična publikacija: | Pathologies of speech and language : advences in clinical phonetics and linguistics / edited by Ben Maassen and Paul Groenen ; str.315-321 |
Impresum: | London : Whurr Publishers, 1999 |
Materijalni opis: | XIX, 371 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | The papers published in this volume were presented at the Sixth Annual Conference of the International Clinical Phonetics and Lingusitics Association (ICPLA) in Nijmegen...13.- 15. October 1997. - Includes bibliographical references and index. - Bibliografija : 11 jed |
Ključne riječi: | neurogenic speech disorders * acoustic analysis * speech recordin * signal analysis |
UDK: | 81'342.1 : 376.36 |
Signatura | BF 81'234 MAA P L-133 |
Inventarni broj: | 5796 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 2112 |
|
44 |
|
ISBN: | 953-6522-36-5 |
Autor: | Guberina, Petar |
Naslov: | Philosophie du Systeme Verbo-tonal |
Matična publikacija: | Rétrospection / Petar Guberina ; redacteur en chef et editeur Claude Roberge ; str. 525-537 |
Impresum: | Zagreb : ArTresor naklada, 2003 |
Napomena: | In: Bulletin de liaison, 19i94, 34-35, pp. 3-14 |
Ključne riječi: | verbo-tonalna metoda * filozofija |
UDK: | 376.33 : 1 |
Signatura | BF GUB R C-840 inv.br.6450 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 2021 |
|
45 |
|
|
46 |
|
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
ISBN: | 953-6815-31-1 |
Autor: | Barjaktarević, Alma Okrugli stol "Odgoj, obrazovanje i rehabilitacija djece i mladih s posebnim potrebama" ; 2002 ; Zagreb) |
Naslov: | Rekreacija i iskustvo učenja u prirodi |
Matična publikacija: | Odgoj obrazovanje i rehabilitacija djece i mladih s posebnim potrebama : zbornik radova sa okruglog stola, Zagreb, 8. svibnja 2002. / [urednik Miroslav Pospiš] ; str.49-51 |
Impresum: | Zagreb : Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 2003 |
Materijalni opis: | 108 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | rekreacija * učenje |
UDK: | 796.1:376.1 |
Signatura | BF 376(063) ODG L-145 inv.br.6506 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 2141 |
|
50 |
|
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(376.1 ) |