|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
ISBN: | 953-6101-43-2 |
Naslov: | Uspješno učenje i podučavanje : psihologijski pristupi / uredio Charles Desforges ; [prevele s engleskog: Lidija Arambašić... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 341 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: An introduction to teaching. - Str. 317-336: Literatura. - Str. 337-341: Kazalo imena |
Ključne riječi: | pedagogija * pedagoška psihologija * učenje * podučavanje |
UDK: | 37.015.3:159.953:371.3 |
Signatura: | PE 371.3 DES u |
Inventarni broj: | 16363, 16364, 16365 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 17 |
|
5 |
|
ISBN: | 953-6101-51-3 |
Autor(i): | Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette |
Naslov: | Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden ; Jeannette Vos; [prevela s engleskog: Gordana Kuterovac Jagodić] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2001 |
Materijalni opis: | 537 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns |
Ključne riječi: | razvoj mentalnih sposobnosti * psihologija * mnemotehnika * učenje |
Sažetak: | <Budućnost - šesnaest glavnih trendova koji će oblikovati svijet>, <Zašto ne najbolje? - trinaest koraka potrebnih za društvo koje uči u 21. stoljeću>, <Upoznajte svoj čudesni mozak - vi ste vlsanik najsnažnijeg računala na svijetu>, <Priručnik "Sam svoj majstor" - prvih dvadeset koraka da se bilo što nauči puno brže, bolje i lakše>, <Kako smišljati sjajne ideje - novi programi kojima ćete sebe ili učenike poučiti kreativnom razmišljanju>, <Od samog početka - razborit vodič za stvaranje boljih, bistrijih beba>, <Ključne godine - kako unaprijediti inteligenciju djeteta od rođenja do desete godine>, <Tajna bit učenja - kako u obrazovanju planirati uspjeh kao i u poslovanju>, <Istinsko učenje - na brz i zabavan način>, <Učite sa stilom - kako otkriti vlastiti stil učenja i iskoristiti mnogo vrsta svoje inteligencije>, <Međutim, što ako kasno počnete? - najbolji svjetski programi za nadoknadu propuštenog i zašto su učinkoviti>, <Rješavanje problema prekida školovanja - kako se visoko popeti pomoću obrazovanja, a ne pomoću droge, bandi i kriminaliteta>, <Planiranje škole sutrašnjice - dvanaest koraka u preobrazbi nacionalnog školskog sustava>, <Poslovni svijet sutrašnjice - velike prilike za razvoj "organizacija koje uče">, <Učinite to! - kako svaka zemlja može predvoditi revoluciju u učenju - a možete je predvoditi i sami> |
UDK: | 37.037:159.953 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371.3 DRY r |
Inventarni broj: | 16366, 16367, 16368, 16961, 16962, 16963, 16964, 16965, 17698, 17699, 17700 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7 |
|
6 |
|
|
7 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Kolić-Vehovec, Svjetlana |
Naslov: | Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003 |
Napomena: | Izvorni znanstveni rad; . - Str. 698-701: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 701: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 702: Sažetak na njemačkom jeziku |
Ključne riječi: | srednje škole * mnemotehnika * učenje * učenik |
UDK: | 373.5:159.953:37.04 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 421 |
|
8 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Bratanić, Marija |
Naslov: | Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004 |
Napomena: | Str. 144: Bibliografija; . - Summary |
Ključne riječi: | nastava * nastavnici * učenici * učenje |
UDK: | 372:371.12:37.04:159.953 |
Signatura | PE C 52 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 125 |
|
9 |
|
Autor: | Heymann, Karl |
Naslov: | Heilpaedagogisches Lernen |
Matična publikacija: | Psychologische Praxis : Schriftenreihe fuer Erziehung und Jugendpflege / herausgegeben von E. Probst. - 56 str |
Impresum: | Basel ; New York : S. Kargen, 1960 |
Ključne riječi: | pedagogija * učenje |
UDK: | 37:159.953 |
Signatura | PE C 2423 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 18 |
|
10 |
|
|
11 |
|
ISBN: | 953-98463-2-6 |
Autor(i): | Jarvis, Peter |
Naslov: | Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch] |
Impresum: | Zagreb : Andragoški centar , 2003 |
Materijalni opis: | 304 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4 |
Napomena: | Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje |
Sažetak: | <Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja> |
UDK: | 371.3:37:374.7:159.953:378 |
Signatura: | PE 371.3 JAR p |
Inventarni broj: | 17692, 17693 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7687 |
|
12 |
|
|
13 |
|
ISBN: | 953-6101-66-1 |
Autor(i): | Jensen, Eric |
Naslov: | Poučavanje s mozgom na umu / Eric Jensen ; [preveo s engleskog Dubravko Kužina] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 165 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 73 |
Napomena: | Prijevod djela: Teaching with the brain in the mind. - Str. 149-155: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija * psihologija učenja * podučavanje |
UDK: | 37:159.953 |
Signatura: | PE 371.3 JEN p |
Inventarni broj: | 17642, 17807, 17808, 17809, 17810 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6607 |
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
34 |
|
ISBN: | 953-7092-00-3 |
Autor(i): | Živković, Željka ; Brajković, Sanja |
Naslov: | Spajalica : 100 vježbi, savjeta i igara za poboljšanje koncentracije / Željka Živković, Sanja Brajković ; [urednik biblioteke: Mijo Rečić] |
Impresum: | Đakovo : Tempo , 2003 |
Materijalni opis: | 94 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Pedagoška biblioteka : za učenike ; kolo 1. |
Napomena: | Str. 93-94: Bibliografija |
Ključne riječi: | učenje * pedagogija |
UDK: | 159.953:37 |
Signatura: | PE 371.3 ŽIV s |
Inventarni broj: | 17011 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 2989 |
|
35 |
|
|
36 |
|
Naslov: | Soveršenstvovanie organizacii i upravlenija učebnym processom / A. M. Makoveckij... [et al.] |
Impresum: | Kiev : Višča škola , 1978 |
Materijalni opis: | 119 str. ; 22 cm |
Jezik: | ruski |
Nakladnička cjelina: | Problemy vysšej školy ; 33 |
Ključne riječi: | pedagogija * teorija * učenje |
UDK: | 37.01:159.953 |
Signatura: | PE B 3481 |
Inventarni broj: | 12268 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1338 |
|
37 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Živčić-Bećirević, Ivanka |
Naslov: | Uloga automatskih misli i ispitne anksioznosti u uspjehu studenata |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk] |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003 |
Napomena: | Izvorni znanstveni rad; . - Str. 717-719: Bibliografija |
Sažetak: | Str. 719: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 720: Sažetak na njemačkom jeziku |
Ključne riječi: | učenje * student * emocije * osjećaji |
UDK: | 159.953:37.04:159.942 |
Signatura | PE C 464 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 422 |
|
38 |
|
|
39 |
|
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
ISBN: | 953-196-692-3 |
Autor(i): | Faber, Adele ; ... [et al.] |
Naslov: | Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić |
Impresum: | Zagreb : Mozaik knjiga , 2000 |
Materijalni opis: | 248 str. : ilustr. ; 20 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school |
Ključne riječi: | dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne |
Sažetak: | <Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova> |
UDK: | 159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54 |
Signatura: | PE 371.3 FAB k |
Inventarni broj: | 16802 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8100 |
|
|
1
|
Upit: UDC_swish=(37:159.953 ) |