Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 42

1
Autor(i):Andrilović, Vlado
Naslov:Kako odrastao čovjek uči / Vlado Andrilović
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1976
Materijalni opis:187 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 177-183: Bibliografija. - Kazalo. - Sažetak na eng. i ger. jeziku
Ključne riječi:pedagoška psihologija * učenje
UDK:37.015.3:159.953
Signatura:PE B 3345
Inventarni broj:11751, 13674, 11750
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1119

2
Naslov:Racionalizacija procesa učenja u školskoj nastavi : (1968-1972) : rezultati naučnoistraživačkog rada / Mihajlo Juhas... [et al.]
Impresum:Beograd : Jugoslavenski zavod za proučavanje školskih i prosvetnih pitanja... [et al.] , 1973
Materijalni opis:291 str. ; 24 cm
Jezik:srpski
Ključne riječi:učenje * nastava
UDK:159.953:37
Signatura:PE C 2805
Inventarni broj:10647, 10648
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:662

3
Autor(i):Vučenov, Nikola
Naslov:Osnovna pitanja organizovanja i izvođenja efektivne školske nastave i učenja / Nikola Vučenov
Impresum:Beograd : Zavod za izdavanje udžbenika SRS , 1971
Materijalni opis:120 str. ; 24 cm
Jezik:srpski
Ključne riječi:nastava * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE C 2751
Inventarni broj:10392
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:633

4
ISBN:953-6101-43-2
Naslov:Uspješno učenje i podučavanje : psihologijski pristupi / uredio Charles Desforges ; [prevele s engleskog: Lidija Arambašić... [et al.]
Impresum:Zagreb : Educa , 2001
Materijalni opis:341 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: An introduction to teaching. - Str. 317-336: Literatura. - Str. 337-341: Kazalo imena
Ključne riječi:pedagogija * pedagoška psihologija * učenje * podučavanje
UDK:37.015.3:159.953:371.3
Signatura:PE 371.3 DES u
Inventarni broj:16363, 16364, 16365
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:17

5
ISBN:953-6101-51-3
Autor(i):Dryden, Gordon ; Vos, Jeannette
Naslov:Revolucija u učenju : kako promijeniti način na koji svijet uči / Gordon Dryden ; Jeannette Vos; [prevela s engleskog: Gordana Kuterovac Jagodić]
Impresum:Zagreb : Educa , 2001
Materijalni opis:537 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns
Ključne riječi:razvoj mentalnih sposobnosti * psihologija * mnemotehnika * učenje
Sažetak:<Budućnost - šesnaest glavnih trendova koji će oblikovati svijet>, <Zašto ne najbolje? - trinaest koraka potrebnih za društvo koje uči u 21. stoljeću>, <Upoznajte svoj čudesni mozak - vi ste vlsanik najsnažnijeg računala na svijetu>, <Priručnik "Sam svoj majstor" - prvih dvadeset koraka da se bilo što nauči puno brže, bolje i lakše>, <Kako smišljati sjajne ideje - novi programi kojima ćete sebe ili učenike poučiti kreativnom razmišljanju>, <Od samog početka - razborit vodič za stvaranje boljih, bistrijih beba>, <Ključne godine - kako unaprijediti inteligenciju djeteta od rođenja do desete godine>, <Tajna bit učenja - kako u obrazovanju planirati uspjeh kao i u poslovanju>, <Istinsko učenje - na brz i zabavan način>, <Učite sa stilom - kako otkriti vlastiti stil učenja i iskoristiti mnogo vrsta svoje inteligencije>, <Međutim, što ako kasno počnete? - najbolji svjetski programi za nadoknadu propuštenog i zašto su učinkoviti>, <Rješavanje problema prekida školovanja - kako se visoko popeti pomoću obrazovanja, a ne pomoću droge, bandi i kriminaliteta>, <Planiranje škole sutrašnjice - dvanaest koraka u preobrazbi nacionalnog školskog sustava>, <Poslovni svijet sutrašnjice - velike prilike za razvoj "organizacija koje uče">, <Učinite to! - kako svaka zemlja može predvoditi revoluciju u učenju - a možete je predvoditi i sami>
UDK:37.037:159.953
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 371.3 DRY r
Inventarni broj:16366, 16367, 16368, 16961, 16962, 16963, 16964, 16965, 17698, 17699, 17700
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7

6
Naslov:Spoznajni aspekt odgoja i obrazovanja : zbornik radova
Impresum:Osijek : Zavod za prosvjetno-pedagošku službu za područje zajednica općine Osijek , 1988
Materijalni opis:89 str. ; 29 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:odgoj * obrazovanje * učenje * zbornik
UDK:37:159.953:(082)
Signatura:PE D 903 3
Inventarni broj:14808
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5599

7
ISSN:1330-0288
Autor:Kolić-Vehovec, Svjetlana
Naslov:Perfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca
Matična publikacija:Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk]
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003
Napomena:Izvorni znanstveni rad; . - Str. 698-701: Bibliografija
Sažetak:Str. 701: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 702: Sažetak na njemačkom jeziku
Ključne riječi:srednje škole * mnemotehnika * učenje * učenik
UDK:373.5:159.953:37.04
SignaturaPE C 464
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:421

8
ISSN:1330-0059
Autor:Bratanić, Marija
Naslov:Relacije između gledišta učenika o nastavniku i uspjeha u učenju
Matična publikacija:Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / [glavni i odgovorni urednik Dubravka Maleš]
Impresum:Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2004
Napomena:Str. 144: Bibliografija; . - Summary
Ključne riječi:nastava * nastavnici * učenici * učenje
UDK:372:371.12:37.04:159.953
SignaturaPE C 52
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:125

9
Autor:Heymann, Karl
Naslov:Heilpaedagogisches Lernen
Matična publikacija:Psychologische Praxis : Schriftenreihe fuer Erziehung und Jugendpflege / herausgegeben von E. Probst. - 56 str
Impresum:Basel ; New York : S. Kargen, 1960
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
SignaturaPE C 2423
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:18

10
ISBN:953-200-860-8
Autor(i):Evano, Chantal
Naslov:Imamo pravo na shvatiti sve odmah : učenički mentalni modeli ; precipiranje, dosjećanje, razumijevanje / Chantal Evano ; ilustrirao Marc Chalvin; [prevela Nataša Desnica- Žerjavić]
Impresum:Zagreb : Profil internacional , 2004
Materijalni opis:204 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Profil akademija
Napomena:Prijevod djela: La Gestion mentale, un autre regard, una autre ecoute en pedagogie
Ključne riječi:psihologija odgoja i obrazovanja * shvaćanje * pamćenje * usvajanje gradiva
UDK:37.015.3:371.322.7:159.953(035)
Signatura:PE 371.3 EVA i
Inventarni broj:18017
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8143

11
ISBN:953-98463-2-6
Autor(i):Jarvis, Peter
Naslov:Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch]
Impresum:Zagreb : Andragoški centar , 2003
Materijalni opis:304 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4
Napomena:Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje
Sažetak:<Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja>
UDK:371.3:37:374.7:159.953:378
Signatura:PE 371.3 JAR p
Inventarni broj:17692, 17693
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7687

12
Autor(i):Babić, Veljko Đ.
Naslov:Humanistički aspekti razvijanja motivacije u procesu rada i učenja / Veljko Đ. Babić
Impresum:Sarajevo : Svjetlost , 1977
Materijalni opis:128 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Nastavna biblioteka ; 81
Napomena:Str. 122-125: Sažetak. - Str. 125: Bibliografija
Ključne riječi:motivacija u učenju * stavovi mladih * učenje
UDK:159.953:37
Signatura:PE k1 BAB h
Inventarni broj:13848
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7060

13
ISBN:953-6101-66-1
Autor(i):Jensen, Eric
Naslov:Poučavanje s mozgom na umu / Eric Jensen ; [preveo s engleskog Dubravko Kužina]
Impresum:Zagreb : Educa , 2005
Materijalni opis:165 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 73
Napomena:Prijevod djela: Teaching with the brain in the mind. - Str. 149-155: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * psihologija učenja * podučavanje
UDK:37:159.953
Signatura:PE 371.3 JEN p
Inventarni broj:17642, 17807, 17808, 17809, 17810
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6607

14
Naslov:Meeting basic learning needs : a vision for the 1990s ; World conference on education for all meeting basic learning notes, Jomtien, Thailand, 5-9 March 1990
Impresum:New York : Inter-Agency Commision , 1990
Materijalni opis:164 str. ; 27 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:obrazovanje * učenje * svijet * konferencijske publikacije
UDK:37:159.953:(100):(063)
Signatura:PE D 967
Inventarni broj:17319
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5787

15
ISBN:3-937333-00-2
Autor(i):Wosnitza, Marold ; Frey, Andreas ; Jaeger, Reinhold S.
Naslov:Lernprozess, Lernumgebung und Lerndiagnostic : Wissenschaftliche Beitraege zum Lernen im 21. Jahrhundert / Marold Wosnitza ; Andreas Frey ; Reinhold S. Jaeger
Impresum:Landau : Empirische Paedagogik , cop. 2004
Materijalni opis:427 str. ; 23 cm
Jezik:njemački
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE C 3746
Inventarni broj:17311
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5778

16
Autor(i):Andrilović, Vlado
Naslov:Ispitivanje razvoja kritičnosti u procesu ljudskog učenja : (izvještaji o znanstveno-istraživačkom projektu) / Vlado Andrilović i suradnici
Impresum:Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja , 1985
Materijalni opis:260 str. ; 29 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Studije i izvještaji ; 1
Napomena:Str. 259-260: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE D 900 1
Inventarni broj:14615, 14614, 14613
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5761

17
ISBN:0-7619-7072-X
Autor(i):Whalley, Margy
Naslov:Involving parents in their children's learning / Margy Whalley and the Pen Green Centre Team
Impresum:London : Paul Chapman Publishing , 2004
Materijalni opis:165 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 156-162: Bibliografija. - Str. 163-165: Kazalo
Ključne riječi:odgoj * obrazovanje * učenje * roditelji * djeca
UDK:37:159.953-055.52-053.2
Signatura:PE C 3740
Inventarni broj:17282
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5732

18
ISBN:0-7691-4386-2
Naslov:Early childhood education : society and culture / edited by Angela Anning, Joy Cullen and Marilyn Fleer
Impresum:London, Thousand Oaks, New Delhi : SAGE Publications , 2004
Materijalni opis:226 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 193-215: Bibliografija. - Str. 217-226: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * podučavanje * predškolsko obrazovanje * učenje * djeca
UDK:37:371.3:373.2:159.953-053.2
Ostali autori / urednici:Anning, Angela ; Cullen, Joy ; Fleer, Marilyn
Signatura:PE 371.3 ANN e
Inventarni broj:17281
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5730

19
ISBN:953-6827-23-9
Autor(i):Galić-Jušić, Ines
Naslov:Djeca s teškoćama u učenju : rad na spoznajnom razvoju, vještinama učenja, emocijama i motivaciji / Ines Galić-Jušić ; [ilustracije Tihana Baričević i Krešimir Jušić]
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2004
Materijalni opis:304 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Pomoć u razvoju i učenju
Napomena:Str. 297-298: Bibliografija. - Sažetak
Ključne riječi:odgoj * defektologija * dječja psihologija * učenje - djeca
UDK:37:376:15.922.7:159.953-053.2
Signatura:PE 376 GAL d
Inventarni broj:17293
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5728

20
ISBN:86-03-00084-0
Autor(i):Furlan, Ivan
Naslov:Psihologija podučavanja / Ivan Furlan
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1990
Materijalni opis:151 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str.150-151: Bibliografija. - Summary. - Kazalo
Ključne riječi:psihologija * podučavanje * intelektualne sposobnosti * pamćenje * pažnja * motivacija * komunikacija u podučavanju
UDK:159.953:37
Signatura:BF 159.953:37 FUR p S-36
Inventarni broj:4527
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:728

21
Autor(i):Schreiner, H.
Naslov:Analiza duševnega obzorja otroškega in dušeslovni proces učenja : nauk o formalnih stopnjah / H. Schreiner
Impresum:[Ljubljana?] : Slov. Šolska Matica , [19??]
Materijalni opis:107 str. ; 23 cm
Jezik:slovenski
Ključne riječi:pedagoška psihologija * učenje
UDK:37.015.3:159.953
Signatura:PE C 1601
Inventarni broj:5053
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5284

22
Autor(i):Bush, Robert R. ; Mosteller, Frederic
Naslov:Stochastic models for learning / Robert R. Bush ; Frederic Mosteller
Impresum:New York ; London : John Wiley and Sons ; Chapman and Hall, limited , cop. 1955
Materijalni opis:365 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Wiley publication in statistics
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Str. 359-365: Kazalo
Ključne riječi:metodologija * statistika * metode podučavanja * učenje
UDK:37.012:371.3:159.953
Signatura:PE 37.012 BUS s
Inventarni broj:5354
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5262

23
Autor(i):Kidd, J. R.
Naslov:How adults learn / J. R. Kidd
Impresum:New York : Association Press , cop. 1959
Materijalni opis:324 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 316-318: Bibliografija. - Str. 319-324: Kazalo
Ključne riječi:pedagogija * učenje * odrasle osobe
UDK:37:159.953:053.8
Signatura:PE B 2720
Inventarni broj:9886
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4861

24
Autor(i):Mann, John
Naslov:Learning to be : the education of human potential / John Mann
Impresum:New York ; London : The free press ; Collier - Macmillan limited , cop. 1972
Materijalni opis:269 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 256-260: Bibliografija i bilješke. - Str. 261-269: Kazalo
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE B 2787
Inventarni broj:10032
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4858

25
Naslov:Intensiv lernen und produktiv arbeiten : Referate und Berichte vom II. Internationalen Polytechnischen Seminar Halle 1962
Impresum:Berlin : Volk und Wissen Volkseigener , 1963
Materijalni opis:445 str. ; 22 cm
Jezik:njemački
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE B 2133
Inventarni broj:8479
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4733

26
Autor(i):Dinkmeyer, Don ; Dreikurs, Rudolf
Naslov:Encouraging children to learn : the encouragement process / Don Dinkmeyer ; Rudolf Dreikurs
Impresum:Englewood Cliffs : Prentice-Hall, Inc. , 1963
Materijalni opis:162 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Prentice-Hall psychology series
Napomena:Str. 157-162: Kazalo
Ključne riječi:odgoj * učenje * djeca
UDK:37:159.953:053.2
Signatura:PE B 1930
Inventarni broj:7875
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4696

27
Autor(i):Matthews, Herbert L.
Naslov:The education of a correspondent / Herbert L. Matthews
Impresum:New York : Harcourt, Brace and Company , 1946
Materijalni opis:550 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 539-550: Abecedno kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * vanškolsko obrazovanje * jezici * učenje
UDK:37:374:81:159.953
Signatura:PE B 386
Inventarni broj:2201
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4470

28
Autor(i):Mursell, James L.
Naslov:Using your mind effectively / James L. Mursell
Izdanje:1. izd
Impresum:New York [etc.] : McGraw-Hill book Co. , 1951
Materijalni opis:264 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str.261-264: Abecedno kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE B 723
Inventarni broj:4148
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4348

29
Autor(i):Guyer, Walter
Naslov:Wie wir lernen : versuch einer Grundlegung / Walter Guyer
Izdanje:2. izd
Impresum:Zuerich ; Stuttgart : Eugen Rentsch , 1956
Materijalni opis:427 str. ; 22 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 419-427: Kazalo
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE B 1457
Inventarni broj:6222
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4103

30
Autor(i):Stošić, Milja
Naslov:Početak učenja stranih jezika kod dece kao pedagoški problem / Milja Stošić
Izdanje:1. izd
Impresum:Beograd : Institut za eksperimentalnu fonetiku i patologiju govora , 1963
Materijalni opis:249. str. ; 24 cm
Jezik:srpski
Napomena:str. 241-249: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE C 2129
Inventarni broj:7289
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3641

31
Autor(i):Smith, Karl U. ; Foltz Smith, Margaret
Naslov:Cybernetic Principles of Learning and Educational Design / Karl U. Smith
Izdanje:1. izd
Impresum:New York : Holt, Rinehart and Winston, Inc. , 1966
Materijalni opis:529 str. : ilustr. ; 23.5 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 481-516: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE C 2507
Inventarni broj:9140
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3394

32
ISBN:0-8077-2810-1
Autor(i):Jackson, Philip W.
Naslov:The practice of teaching / Philip W. Jackson
Impresum:New York : Teachers College, Columbia University , 1986
Materijalni opis:158 str. ; 21 cm
Jezik:engleski
Napomena:str. 147-158: abecedno kazalo
Ključne riječi:učenje * pedagogija
UDK:159.953:37
Signatura:PE A 771
Inventarni broj:17078
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3140

33
Autor(i):de Belgique, Royaume
Naslov:Bourses d'etudes : Encouragements aux etudes, bourses, fondations, prix / Royaume de Belgique
Impresum:Bruxelles : En vente au Minestere de l'Instruction publique , [19??]
Materijalni opis:151 str. ; 24 cm
Jezik:francuski
Ključne riječi:pedagogija * učenje
UDK:37:159.953
Signatura:PE C 2248
Inventarni broj:8024
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3097

34
ISBN:953-7092-00-3
Autor(i):Živković, Željka ; Brajković, Sanja
Naslov:Spajalica : 100 vježbi, savjeta i igara za poboljšanje koncentracije / Željka Živković, Sanja Brajković ; [urednik biblioteke: Mijo Rečić]
Impresum:Đakovo : Tempo , 2003
Materijalni opis:94 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Pedagoška biblioteka : za učenike ; kolo 1.
Napomena:Str. 93-94: Bibliografija
Ključne riječi:učenje * pedagogija
UDK:159.953:37
Signatura:PE 371.3 ŽIV s
Inventarni broj:17011
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2989

35
Autor(i):Tkalčić, Marijan
Naslov:Pedagogija i tehnika učenja / Marijan Tkalčić
Impresum:Zagreb : Minerva , 1934
Materijalni opis:57 str. ; 18.5 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 57: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija * tehnika * učenje
UDK:37:62:159.953
Signatura:PE A 57
Inventarni broj:16981, 6926
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2975

36
Naslov:Soveršenstvovanie organizacii i upravlenija učebnym processom / A. M. Makoveckij... [et al.]
Impresum:Kiev : Višča škola , 1978
Materijalni opis:119 str. ; 22 cm
Jezik:ruski
Nakladnička cjelina:Problemy vysšej školy ; 33
Ključne riječi:pedagogija * teorija * učenje
UDK:37.01:159.953
Signatura:PE B 3481
Inventarni broj:12268
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:1338

37
ISSN:1330-0288
Autor:Živčić-Bećirević, Ivanka
Naslov:Uloga automatskih misli i ispitne anksioznosti u uspjehu studenata
Matična publikacija:Društvena istraživanja : Časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica: Maja Štambuk]
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2003
Napomena:Izvorni znanstveni rad; . - Str. 717-719: Bibliografija
Sažetak:Str. 719: Sažetak na engleskom jeziku; . -Str. 720: Sažetak na njemačkom jeziku
Ključne riječi:učenje * student * emocije * osjećaji
UDK:159.953:37.04:159.942
SignaturaPE C 464
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:422

38
Autor(i):Thorndike, Edward L.
Naslov:The psychology of learning / Edward L. Thorndike
Impresum:New York : Columbia University , 1930
Materijalni opis:452 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Educational psychology ; vol. 2
Napomena:Str. 434-442: Bibliografija. - Str. 444-452: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * psihologija * učenje
UDK:37:159.9:159.953
Signatura:PE 37.015.3 THO t
Inventarni broj:2817
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:5141

39
Autor(i):Frandsen, Arden N.
Naslov:How children learn : an educational psychology / Arden N. Frandsen
Impresum:New York ; Toronto ; London : Mcgraw-Hill book company , 1957
Materijalni opis:546 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 514-516: Bibliografija. - Str. 533-546: Kazalo
Ključne riječi:obrazovanje * psihologija * učenje-djeca
UDK:37:159.9:159.953-053.2
Signatura:PE C 1858
Inventarni broj:6191
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3895

40
Autor(i):Book, William Frederick
Naslov:Learning to Typewrite : A discussion of the Psychology and Pedagogy of Skill / William Frederick Book
Impresum:New York [etc] : The Gregg Publishing Company , 1945
Materijalni opis:463 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 452-455: Rječnik pojmova. - Str. [VII-XVII]: Kazalo. - Str. 457-463: Abecedno kazalo
Ključne riječi:pedagogija * psihologija * učenje
UDK:37:159.9:159.953
Signatura:PE B 370
Inventarni broj:2332
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4451

41
ISBN:0-7236-0287-5
Autor(i):Rubin, F.
Naslov:Learning and sleep : the theory and practice of hypnopaedia / F. Rubin
Impresum:Bristol : John Wright and Sons , 1971
Materijalni opis:138 str. ; 22 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 134-136: Bibliografija. - Str. 137-138: Kazalo
Ključne riječi:pedagogija * učenje * spavanje
UDK:37:159.953:159.963
Signatura:PE B 2671
Inventarni broj:9688
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4850

42
ISBN:953-196-692-3
Autor(i):Faber, Adele ; ... [et al.]
Naslov:Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila : kod kuće i u školi / Adele Faber ...[et al.] ; prevela s engleskog Daria Cindrić
Impresum:Zagreb : Mozaik knjiga , 2000
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: How to talk so kids can learn - at home and in school
Ključne riječi:dječja psihologija * učenje * razgovor * suradnja roditelja i nastvanika * pamćenje * usvajanje gradiva * pohvale * kazne
Sažetak:<Kako je nastala ova knjiga>, <Tko je "ja">, <Kako izići na kraj s osjećajima koji ometaju učenje>, <Sedam vještina koje potiču djecu na suradnju>, <Zamke kažnjavanja - alternativa koja vodi samodisciplini>, <Zajedničko rješavanje problema - šest koraka za poticanje dječje kreativnosti i posvećenosti radu>, <Pohvala koja ne ponižava, kritika koja ne vrijeđa>, <Kako osloboditi dijete uloge koja mu je nametnuta?>, <Partnerstvo između roditelja i nastavnika>, <Čuvar snova>
UDK:159.953.5:159.922.7:37.064.1:371.322.7:371.53/.54
Signatura:PE 371.3 FAB k
Inventarni broj:16802
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8100

Upit: UDC_swish=(37:159.953 )

login