Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 7

1
ISSN:0350-154X
Autor:Čengić, Drago
Naslov:Management i poduzetništvo : odabir iz raspoložive literature : bibliografija
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić], God. 23(1992), br. 1-2, str. 65-73
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1992
Napomena:Summary
Sažetak:Pojmovi managementa i poduzetništva u svjetskim su relacijama već ustaljeni i relativno poznati. Kod nas su tek na pragu teorijskog i praktičkog usvajanja u široj i užoj stručnoj i znanstvenoj javnosti. Ovaj izbor literature ukazuje na novu produkciju, raznolikost literature u ovom području i na siromaštvo domaće literature o managementu i poduzetništvu.
Ključne riječi:management * menadžment * poduzetništvo * bibliografija
UDK:658.6/.8
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:391

2
Naslov:Rječnik marketinga / glavni urednik Fedor Rocco ; [suradnici Vlasta Andrić...[et al.]]
Impresum:Zagreb : Masmedia , 1993
Materijalni opis:585 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski, njemački, engleski
Napomena:Sadrži i: Englesko-hrvatski rječnik marketinškog nazivlja; Njemačko hrvatski rječnik marketinškog nazivlja
Ključne riječi:marketing * rječnik
UDK:658.8(038)
Ostali autori / urednici:Rocco, Fedor
Signatura:SR 658.8(038) RJE M
Inventarni broj:98/56
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Središnja čitaonica, http://www.knjiznice.ffzg.hr/citaonica
MFN:70

3
ISSN:0352-3101
Autor:Haramija, Predrag
Naslov:Marketing usmenom predajom : fenomen i mogućnosti
Matična publikacija:Bogoslovska smotra : ephemerides theologicae Zagrabienses / [glavni i odgovorni urednik Tomislav Zdenko Tenšek], God. 77(2007), br. 4, str. 881-900
Impresum:Zagreb : Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007
Napomena:Tromjesečnik. - Str. 898-900: Bibliografija. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Članak obrađuje fenomen usmene predaje u marketinškom kontekstu. Autor opisuje dosadašnja istraživanja, daje kratak povijesni prikaz uloge usmene predaje u marketingu te raščlanjuje moguće uzroke današnjeg rasta važnosti marketinga usmenom predajom.
Ključne riječi:usmena predaja * marketing * oglašavanje * etičnost u oglašavanju
UDK:658.8:659.144+659.186:2-425:17.036.2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9494

4
ISSN:0032-3241
Autor:Sudar-Kulčar, Mirna
Naslov:Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing
Matična publikacija:Politička misao : croatian political science review / [glavni i odgovorni urednik Damir Grubiša], God. 42(2005), br. 4, str. 97-114
Impresum:Zagreb : Fakultet političkih znanosti, 2005
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary
Sažetak:Raspravlja se o novim zakonima u području zaštite privatnosti i sigurnosti podataka u komunikaciji između marketinških agencija i mase potrošača.
Ključne riječi:sociologija politike * zaštita privatnosti * sigurnost podataka * izravni marketing
UDK:658.8:342.738
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:5588

5
ISBN:953-97820-8-2
Autor(i):Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda
Naslov:Psihologija prodaje / Dubravka Miljković, Majda Rijavec
Impresum:Zagreb : IEP ; Karlovac : D2 : , 2001
Materijalni opis:84 str. ; 17 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Edicija Obelisk : Menadžerske vještine 2 ; knj. 4
Napomena:Str. 79-80: Bibliografija
Ključne riječi:marketing * prodaja
UDK:658.8
Signatura:PE 37.005 MILJ p
Inventarni broj:16923
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:2778

6
Autor(i):Matrineau, Pierre
Naslov:Motivation in advertising : motives that make people buy / Pierre Martineau
Impresum:New York [etc.] : McGraw-Hill Book Company , 1957
Materijalni opis:XI, 210 str., [12] str. s tablama : ilustr. ; 24 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:McGraw-Hill series in advertising and selling
Napomena:Str. 203-206: Bibliografija. - Summary. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija komunikacija * komunikacija * reklama * propaganda * marketing
UDK:316.77:659:658.8
Signatura:SOC 316.77 MAR m
Inventarni broj:1081
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:542

7
ISBN:953-0-30317-3
Autor(i):Rocco, Fedor
Naslov:Marketinško upravljanje / Prof. dr. Fedor Rocco
Impresum:Zagreb : Školska knjiga , 1994
Materijalni opis:323 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Udžbenici hrvatskih sveučilišta
Napomena:Bibliografija: str. 319-323
UDK:339.138(075.8) 658.8(075.8)
APA CC:3940
Signatura:3940 94 ROC
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4769

Upit: UDC_swish=(658.8 )

login