Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 15

1
ISBN:1-57230-275-5
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Attention-deficit hyperactivity disorder : a handbook for diagnosis and treatment / Russell A. Barkley
Izdanje:2nd ed.
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1998
Materijalni opis:628 str. : ilustr.
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala
Ključne riječi:ADHD * poremećaj pažnje * hiperaktivnost
UDK:159.9
APA CC:3250
Signatura:3250 98 BAR
Inventarni broj:9386
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1545

2
ISBN:953-6827-47-6
Autor(i):Sommers-Flanagan, Rita ; Sommers-Flanagan, John
Naslov:Kada nas dijete zabrinjava : Uobičajena razdoblja djetinjstva ili ozbiljni problemi? / Rita i John Sommers-Flanagan ; prevele s engleskog: Gordana Horvat i Alemka Mihalić-Hubak
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2006
Materijalni opis:215 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Razvoj djeteta
Napomena:Prijevod djela: Problem child or quirky kid? A Commonsense guide
Ključne riječi:specijalna pedagogija * odgoj djeteta * problemi u ponašanju * ADHD * razvoj djeteta * dječja psihologija * problemi odrastanja * savjetnik za roditelje
UDK:376:159.922.7
Signatura:PE 376 SOM k
Inventarni broj:18180
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8314

3
ISBN:953-6827-36-0
Autor(i):Phelan, Thomas W.
Naslov:Sve o poremećaju pomanjkanja pažnje : Simptomi, dijagnoza i terapija u djece i odraslih / Thomas W. Phelan ; prevela s engleskog Ilona Posokhova
Impresum:Lekenik : Ostvarenje , 2005
Materijalni opis:248 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Biblioteka Pomoć u učenju
Napomena:Prijevod djela: All about attention Deficit Disorder: Symptoms, Diagnosis and Treatment: Children and Adults
Ključne riječi:specijalna pedagogija * poremećaj pažnje * hiperaktivnost * ADHD * priručnik
UDK:376:159.952.6(035)
Signatura:PE 376 PHE s
Inventarni broj:18182
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8305

4
ISBN:953-191-069-3
Autor(i):Kocijan-Hercigonja, Dubravka ; Buljan Flander, Gordana ; Vučković, Dinka
Naslov:Hiperaktivno dijete : Uznemireni roditelji i odgajatelji / Dubravka Kocijan-Hercigonja ; [prilozi Gordana Buljan Flander, Dinka Vučković; crteži Krešimir Skozret]
Impresum:Jastrebarsko : "Naklada Slap" , 1997
Materijalni opis:132 str. : ilustr. ; 22 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 129-130: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * hiperkativnost * ADHD
UDK:376
Signatura:PE 376 KOC h
Inventarni broj:15827, 16507
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:935

5
ISBN:1-57230-478-2
Autor(i):Pliszka, Steven R. ; Carlson, Caryn L. ; Swanson, James M.
Naslov:ADHD with comorbid disorders : clinical assessment and management / Steven R. Pliszka, Caryn L. Carlson, James M. Swanson
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1999
Materijalni opis:X, 325 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: str. 271-316
UDK:159.9
APA CC:3250
Signatura:3250 99 PLI
Inventarni broj:81/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5056

6
ISBN:953-191-092-8
Autor(i):Kocijan Hercigonja, Dubravka
Naslov:Hiperaktivno dijete : Uznemireni roditelji i odgajatelji / Dubravka Kocijan Hercigonja, Gordana Buljan Flander, Dinka Vučković
Izdanje:2. izd
Impresum:Jastrebarsko : "Naklada Slap" , 1999
Materijalni opis:132 str. : ilustr. ; 22 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 129-130: Bibliografija. - Str. 131-133: Kazalo
Ključne riječi:specijalna pedagogija * hiperaktivnost * ADHD * deficit pažnje * hiperaktivni poremećaj
UDK:376:616.88
Signatura:PE 376 KOC h
Inventarni broj:16386
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:846

7
ISBN:1-57230-616-5
Autor(i):Power, Thomas J. ; Karustis, James L. ; Habboushe, Dina F.
Naslov:Homework success for children with ADHD : a family-school intervention program / Thomas J. Power, James L. Karustis, Dina F. Habboushe ; foreword by Susan M. Sheridan
Impresum:New York : Guildford press , cop. 2001
Materijalni opis:232 str
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:The Guildford school practitioner series
Napomena:Str. 219-226: Bibliografija. - Kazalo
UDK:159.9
APA CC:3550 3250
Signatura:PJ02
Inventarni broj:10045, 10143
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4241

8
ISBN:1-57230-391-3
Autor(i):Robin, Arthur L.
Naslov:ADHD in adolescents : diadnosis and treatment / Arthur L. Robin ; foreword by Russell A. Barkley
Impresum:New York : Guildford press , cop. 1998
Materijalni opis:461 str
Jezik:engleski
Napomena:Str. 437-452: Bibliografija. - Kazalo
UDK:159.9
APA CC:3250 3300
Signatura:PJ02
Inventarni broj:10028
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4232

9
ISBN:1-57230-423-5
Naslov:ADHD rating scale--IV : checklists, norms, and clinical interpretation / George J. DuPaul ... [et al.]
Impresum:New York ; London : Guilford , cop. 1998
Materijalni opis:79 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija
Ključne riječi:hiperaktivnost * psihodijagnostika
Sažetak:Introduction to the ADHD Rating Scales Factor analysis Standardization and normative data Reliability and validity Interpretation and use of the scales for diagnostic and screening purposes Interpretation and use of the scales for evaluating treatment outcome Appendix: Rating scales and scoring sheets
UDK:159.9
APA CC:2224 3250
Ostali autori / urednici:DuPaul, George
Signatura:3250:2224 98 DUP
Inventarni broj:9644, 1004-PJ02
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:2015

10
ISBN:0-89862-882-2
Naslov:Preventing antisocial behavior : interventions from birth through adolescence / editors Joan McCord, Richard E. Tremblay
Impresum:New York ; London : Guilford , cop. 1992
Materijalni opis:391 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
Ključne riječi:poremećaji u ponašanju * delinkvencija * antisocijalni poremećaj ličnosti * ADHD
Sažetak:Over the ensuing years, a variety of approaches have been used in an attempt to prevent children from following the path that leads to criminal behavior or to remedy that behavior before they become habitual criminals. The unique contribution of the 20th century, we believe, has been method. By introducing experimental approaches to the study of intervention strategies, enduring results can issue from programs that have failed to achieve their therapeutic goals. The studies we selected for this work vary in the ways in which science has been applied. . . . We hoped that by selecting variety in method, this book would provide readers with the opportunity to consider evaluation techniques while also enabling some readers to develop strategies for evaluating their own programs. Our intention was not only to stimulate clearer consideration of evaluation strategies but also to show some of the imaginative interventions that have been designed to assist children at every age. The chapters include biological, social, emotional, and cognitive approaches. We have included interventions aimed at infants, at children, and at adolescents. The order of presentation follows, roughly, a developmental perspective in which the age of earliest intervention accounts for placement. Experience seems to show, however, that even effective prevention strategies will miss some of the people some of the time. That being the case, we are likely to need a variety of programs in order to help the variety of children in need of assistance. The chapters that follow describe programs that intervene in families, in schools, and in communities. Some target populations at risk, while others focus on individuals
Sadržaj:Part I: Introduction. - The role of prevention experiments in discovering causes of children's antisocial behavior / Lee N. Robins. - Part II: Prevention experiments during infancy and early childhood. - Infants at risk: The role of preventive intervention in deflecting a maladaptive developmental trajectory / Cathryn L. Booth, Susan J. Spieker, Kathryn E. Barnard and Colleen E. Morisset. - The Mother-Child Home Program: Research methodology and the real world / Phyllis Levenstein. - High/Scope Preschool Program outcomes / David P. Weikart and Lawrence J. Schweinhart. - Part III: Prevention experiments during the middle years. - Social interactions of children with attention deficit hyperactivity disorder: Effects of methylphenidate / George J. DuPaul and Russell A. Barkley. - Parent and child training to prevent early onset of delinquency: The Montréal longitudinal-experimental study / Richard E. Tremplay, Frank Vitaro, Lucie Bertrand, Marc LeBlanc, Héle`ne Beauchesne, Héle`ne Boileau and Lucille David. - The Seattle Social Development Project: Effects of the first four years on protective factors and problem behaviors / J. David Hawkins, Richard F. Catalano, Diane M. Morrison, Julie O'Donnell, Robert D. Abbott and L. Edward Day. - Building developmental and etiological theory through epidemiologically based preventive intervention trials / Sheppard G. Kellam and George W. Rebok. - The Cambridge-Somerville Study: A pioneering longitudinal-experimental study of delinquency prevention / Joan McCord. - Part IV: Prevention experiments during adolescence. - The interplay of theory and practice in delinquency prevention: From behavior modification to activity settings / Clifford R. O'Donnell. - The St. Louis Experiment: Effective treatment of antisocial youths in prosocial peer groups / Ronald A. Feldman. - An experimental test of the coercion model: Linking theory, measurement, and intervention / Thomas J. Dishion, Gerald R. Patterson and Kathryn A. Kavanagh. - Sociomoral reasoning in behavior-disordered adolescents: Cognitive and behavioral change / Jack Arbuthnot. - Theory-guided investigation: Three field experiments / Denise C. Gottfredson and Gary D. Gottfredson. - Intensive supervision of status offenders: Evidence on continuity of treatment effects for juveniles and a "Hawthorne effect" for counselors / Kenneth C. Land, Patricia L. McCall and Jay R. Williams. - Part V: Conclusion. - The need for longitudinal-experimental research on offending and antisocial behavior / David P. Farrington
UDK:159.9
APA CC:3230 3300
Ostali autori / urednici:MacCord, Joan ; Tremblay, Richard E.
Signatura:3230 92 PRE
Inventarni broj:9608
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1937

11
ISBN:1-57230-391-3
Autor(i):Robin, Arthur L.
Naslov:ADHD in adolescents : diagnosis and treatment / Arthur L. Robin ; foreword by Russell A. Barkley
Impresum:New York : The Guilford Press , cop. 1998
Materijalni opis:461 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 437-452: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:ADHD
UDK:159.9
APA CC:3250
Signatura:3250 98 ROB
Inventarni broj:MFN 4168
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4168

12
ISBN:1-57230-560-6
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Taking charge of ADHD : the complete, authoritative guide for parents / Russell A. Barkley
Izdanje:revised ed.
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 2000
Materijalni opis:321 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:ADHD vodič za roditelje * poremećaj pažnje * hiperaktivnost
UDK:159.9
APA CC:3250
Signatura:3250 2000 BAR
Inventarni broj:82/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4949

13
ISBN:1-57230-560-6
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Taking charge of ADHD : the complete, authoritative guide for parents / Russell A. Barkley
Izdanje:Revised ed
Impresum:New York ; London : The Guilford Press , 2000
Materijalni opis:321 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 309-311: Bibliografija
Ključne riječi:specijalna pedagogija * ADHD * roditeljstvo
UDK:376:37.018.1
Signatura:PE 376 BAR t
Inventarni broj:18267
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8344

14
ISBN:0-89862-099-6
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:Taking charge of ADHD : the complete, authoritative guide for parents / Russell A. Barkley
Impresum:New York : Guilford Press , cop. 1995
Materijalni opis:294 str.
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:ADHD -- vodić za roditelje * poremećaj pažnje * hiperaktivnost
UDK:159.9
APA CC:3250 3350
Signatura:3250 95 BAR
Inventarni broj:9378
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1528

15
ISBN:1-57230-250-X
Autor(i):Barkley, Russell A.
Naslov:ADHD and the nature of self-control / Russell A. Barkley
Impresum:New York : Guilford press , cop. 1997
Materijalni opis:410 str
Jezik:engleski
Napomena:Str. 351-357: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:ADHD
UDK:159.9
APA CC:3250
Signatura:3250 97 BAR
Inventarni broj:9904
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:4169

Upit: UncontrolledTerms_swish=(ADHD )

login