Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
Autor(i):Moor, Elizabeth
Naslov:Branded spaces : the scope of 'new marketing' / Elizabeth Moor
Materijalni opis:22 str
Jezik:engleski
Napomena:Fotokopija iz čas. 'Journal of consumer culture', Vol. 3, no. 1, 2003, pp 39-60
Ključne riječi:branding * robna marka * iskustvo * ekonomija * marketing * materijalna kultura
UDK:316.77
Signatura:316.77 MOO B
Inventarni broj:F-2099
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:7456

Upit: UncontrolledTerms_swish=(branding )

login