|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
ISBN: | 0-7619-8874-2 |
Naslov: | Curriculum for gifted and talented students / Joyce VanTassel-Baska, editor |
Impresum: | Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press , cop. 2004 |
Materijalni opis: | xxxiii, 174 str. ; 26 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Essential readings in gifted education ; 4 |
Napomena: | "A joint publication of Corwin Press and the National Association for Gifted Children.". - Bibliografija. - Kazala |
Ključne riječi: | nadareni |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3575 |
Ostali autori / urednici: | VanTassel-Baska, Joyce |
Signatura: | 3575 2004 CUR |
Inventarni broj: | 171/2005 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 4848 |
|
9 |
|
|
10 |
|
ISBN: | 1-57230-615-7 |
Autor(i): | Browder, Diane M. |
Naslov: | Curriculum and assessment for students with moderate and severe disabilities / Diane M. Browder |
Impresum: | New York : Guildford press , cop. 2001 |
Materijalni opis: | 402 str |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo |
UDK: | 159.9 |
Signatura: | c307 |
Inventarni broj: | 10100 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 4289 |
|
11 |
|
ISBN: | 1-57230-257-7 |
Naslov: | Advanced applications of curriculum-based measurement / edited by Mark R. Shinn |
Impresum: | New York : Guildford press , cop. 1998 |
Materijalni opis: | 315 str |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Guildford school practitioner series |
Napomena: | Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3530 |
Ostali autori / urednici: | Shinn, Mark R. |
Signatura: | c307 |
Inventarni broj: | 10108 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 4282 |
|
12 |
|
ISBN: | 0-89862-231-X |
Naslov: | Curriculum-based measurement : assessing special children / edited by Mark R. Shinn |
Impresum: | New York : Guilford Press , cop. 1989 |
Materijalni opis: | 246 str. : ilustr |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Guilord School Practitioner Series |
Napomena: | Bibliografija iza svakog rada. - Kazalo |
Ključne riječi: | edukacijska psihologija * razvojne teškoće * osobe s posebnim potrebama * kurikulum * mjerenje |
Sažetak: | Curriculum-based measurement and special education services: A fundamental and direct relationship / Stanley L. Deno * A curriculum-based measurement approach to assessing academic performance: What it is and why do it / Douglas B. Marston * Case study of Ann H: From referral to annual review / Mark R. Shinn * Identifying and defining academic problems: CBM screening and eligibility procedures / Mark R. Shinn * Writing CBM IEP objectives / Lynn S. Fuchs and Mark R. Shinn * Evaluating solutions: Monitoring progress and revising intervention plans / Lynn S. Fuchs * Periodic and annual reviews and decision to terminate special education services / Donald Allen * Evaluating the effectiveness of educational programs at the systems level using curriculum-based measurement / Gerald Tindal Appendix Administration and scoring procedures for reading, written expression, spelling, and mathematics |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3570 2227 |
Ostali autori / urednici: | Shinn, Mark R. |
Signatura: | 3570:2227 89 CUR |
Inventarni broj: | 9402, 10110-c307 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1536 |
|
13 |
|
ISBN: | 3-87920-077-7 |
Naslov: | Curriculum Weltgeschichte : Interdisziplinäre Zugänge zu einem global orientierten Geschichtsunterricht / Susanne Popp, Johanna Forster (Hrsg.) |
Impresum: | Schwalbach/Ts. : Wochenschau , 2003 |
Materijalni opis: | XIII, 310 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Wochenschau Geschichte, Forum Historisches Lernen |
Napomena: | Zastupljeni autori: William H. McNeill, Matthias Middell, Imanuel Geiss, Susanne Popp, Johanna Forster, Franz M. Wuketits, Gabriele Herzog-Schröder, Erich Renner, Hanna Schissler, Luigi Cajani, Hiroto Oka, Peter Ziegler, Karl Pellens, Frank Meier, Bernd-Stefan Grewe, Detlev Clemens. - Bibliografija iza svakog rada |
Inventarni broj: | 1283/04 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest |
MFN: | 3620 |
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
Naslov: | What the high schools ought to teach : The report of a special committee on the secondary school curriculum |
Impresum: | Washington : American council on education , 1940 |
Materijalni opis: | 36 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE C 883 DEP |
Inventarni broj: | 2368 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7529 |
|
21 |
|
|
22 |
|
Naslov: | Curriculum revision and research |
Impresum: | Paris : Unesco , 1958 |
Materijalni opis: | 32 str. ; 28 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Educational studies and documents ; 28 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE D 373 28 DEP |
Inventarni broj: | 5742 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6751 |
|
23 |
|
Autor(i): | Olson, Willard C. |
Naslov: | Psychological foundations of the curriculum / by Willard C. Olson |
Impresum: | Paris : Unesco , 1957 |
Materijalni opis: | 67 str. ; 28 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Educational studies and documents ; 26 |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE D 373 26 DEP |
Inventarni broj: | 5498 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6749 |
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
Autor(i): | Wilson, John |
Naslov: | Moral education and the curriculum : a guide for teachers and research workers / John Wilson |
Impresum: | Oxford ; London ; Edinburgh ; New York ; Toronto ; Sydney ; Paris ; Braunschweig : Pergamon Press , cop. 1969 |
Materijalni opis: | 37 str. ; 30 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | The Commonwealth and International Library |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE D 735 |
Inventarni broj: | 9139 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5396 |
|
28 |
|
Autor(i): | Commission on secondary school curriculum |
Naslov: | The visual arts in general education : a report of the Committee on the function of art in general education / Commission on secondary school curriculum |
Impresum: | New York ; London : D. Appleton-century Company , cop. 1940 |
Materijalni opis: | 166 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Progressive education Association publications |
Napomena: | Str. 157-159: Bibliografija. - Str. 161-166: Kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * umjetnost |
UDK: | 37:7 |
Signatura: | PE C 816 |
Inventarni broj: | 2355 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5121 |
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
Autor(i): | Krug, Edward A. |
Naslov: | Curriculum planning / Edward A. Krug |
Izdanje: | revised edition |
Impresum: | NewYork : Harper and Brothers , cop. 1957 |
Materijalni opis: | 336 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Education for living series |
Napomena: | Str. 329: Bibliografija. - Str. 331-336: Kazalo |
Ključne riječi: | školstvo * kurikulum |
UDK: | 371 |
Signatura: | PE 371 KRU p |
Inventarni broj: | 6300 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3981 |
|
34 |
|
|
35 |
|
|
36 |
|
|
37 |
|
|
38 |
|
ISBN: | 3-466-30112-2 |
Autor(i): | Meyer, Hilbert L. |
Naslov: | Einfuehrung in die Curriculum-Methodologie / Hilbert L. Meyer |
Impresum: | Muenchen : Koesel-Verlag gmbH , 1972 |
Materijalni opis: | 256 str. ; 21cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | str. 241-253: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE A 777 |
Inventarni broj: | 17084 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3134 |
|
39 |
|
ISBN: | 3-471-55047-3 |
Autor(i): | Robinsohn, Saul B. |
Naslov: | Bildungsreform als Reision des Curriculum : Ein Strukturkonzept fuer Curriculumentwicklung / Saul B. Robinsohn |
Izdanje: | 5. izd. |
Impresum: | Darmstadt : Druck und Verlags-Gesellschaft mbH , 1981 |
Materijalni opis: | 99 str. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Nakladnička cjelina: | Arbeitsmittel fuer Studium und Unterricht |
Napomena: | str. 55-75: Bibliografija i napomene za svako poglavlje |
Ključne riječi: | nastava * fakulteti |
UDK: | 372:378.096 |
Signatura: | PE A 779 |
Inventarni broj: | 17086 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3126 |
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
|
43 |
|
|
44 |
|
Naslov: | Curriculum Handbuch / herausgegeber Karl Frey... [et al.] |
Impresum: | Muenchen ; Zuerich : R. Piper & Co. Verlag , 1975 |
Materijalni opis: | 3 sv. ; 21 cm |
Jezik: | njemački |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | nastava * kurikulum |
Podaci o svescima: | Bd. 1. - 642 str.. ISBN 3-492-02161-1 Bd. 2. - 865 str.. ISBN 3-492-02162-x Bd. 3. - 571 str.. ISBN 3-492-02163-8 |
UDK: | 372/371 |
Signatura: | PE 371 CUR |
Inventarni broj: | 11702, 11703, 11704 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1329 |
|
45 |
|
ISBN: | 3-466-30134-3 |
Autor(i): | Kuenzli, Rudolf |
Naslov: | Curriculum entwicklung : Begruendung und Legitimation / Rudolf Kuenzli |
Izdanje: | 1. izd |
Impresum: | Muenchen : Koesel-Verlag , 1975 |
Materijalni opis: | 264 str. ; 22 cm |
Jezik: | njemački |
Ključne riječi: | nastava |
UDK: | 372 |
Signatura: | PE B 3338 |
Inventarni broj: | 11712 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 1210 |
|
46 |
|
ISBN: | 0-02-376010-9 |
Autor(i): | Margolin, Edythe |
Naslov: | Young Children : their curriculum and learning processes / Edythe Margolin |
Impresum: | New York : Macmillan Publishing Co., Inc. ; London : Collier Macmillan Publishers : , 1976 |
Materijalni opis: | XVI, 361 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | predškolsko obrazovanje |
UDK: | 373.2 |
Signatura: | PE 372 MAR y |
Inventarni broj: | 13113 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 441 |
|
47 |
|
ISBN: | 0-335-19429-x |
Autor(i): | Elliott, John |
Naslov: | The Curriculum Experiment : meeting the challenge of social change / John Elliott |
Impresum: | Buckingham : Open University Press , 1998 |
Materijalni opis: | XIV, 202 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 190-194: References. - Str. 195-202: Index |
Ključne riječi: | pedagogija * nastavni plan |
UDK: | 372 |
Signatura: | PE 37.014 ELL t |
Inventarni broj: | 16747 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 258 |
|
48 |
|
|
49 |
|
|
50 |
|
Autor(i): | Pitts, Lilla Belle |
Naslov: | Music curriculum in a changing world / Lilla Belle Pitts |
Impresum: | New York ; Chicago ; San Francisco : S. Burdett , cop. 1944 |
Materijalni opis: | IV, 165 str. ; 21 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst |
UDK: | 1 |
Signatura: | G 121 |
Inventarni broj: | 2662 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za filozofiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/filozofija |
MFN: | 4749 |
|
51 |
|
|
52 |
|
|
53 |
|
Autor(i): | Palmer, Harold E. |
Naslov: | This Language-Learning Business : a compilation containing conversation considerable correspondence and still more considerable thought on questions of language and the learning thereof for the guidance of all those engaged in teaching or learning that unique subject in the curriculum a language / Harold E. Palmer and H. Vere Redman ; with a biographical essay on Harold E. Palmer by Dorothee Anderson |
Impresum: | London : Oxford University Press , 1969 |
Materijalni opis: | x, 166 str. ; 22 cm |
Jezik: | engleski |
Nakladnička cjelina: | Language and Language Learning ; No. 22 |
Napomena: | Str. 132, 161-166: Bibliografija |
Ključne riječi: | engleski jezik * metodika |
UDK: | 811.111:371.3 |
Signatura: | AN 371.3:80 PAL T |
Inventarni broj: | 10158 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika |
MFN: | 9860 |
|
54 |
|
ISBN: | 0-07-050620-5 |
Autor(i): | Posner, George |
Naslov: | Analyzing the curriculum / George J. Posner |
Impresum: | New York [etc.] : McGraw-Hill , cop. 1992 |
Materijalni opis: | XII, 290 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 265-276: Biblografija. - Kazala |
Ključne riječi: | obrazovanje * curriculum |
UDK: | 3530 |
APA CC: | 3530 |
Signatura: | 3530 92 POS |
Inventarni broj: | 8422 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 156 |
|
55 |
|
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(curriculum ) |