Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 11

1
ISBN:978-07456-4002-0
Autor(i):Bauman, Zygmunt
Naslov:Consuming life / Zygmunt Bauman
Impresum:Cambridge ; Malden, MA : Polity Press , 2007
Materijalni opis:160 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. [151]-157: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:konzumiranje -- društveni aspekti * konzumerizam
UDK:316
Namjena :doktorski studij književnosti
Signatura:316 BAUM CO
Inventarni broj:III-3763
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za komparativnu književnost, http://www.knjiznice.ffzg.hr/komparativna
MFN:9283

2
ISSN:0350-154X
Autor:Fox, John
Naslov:Postmodern advertising and consumerism : a paradox
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednica Jelena Zlatković Winter], God. 29(1998), br. 3-4, str. 235-240
Impresum:Zagreb : Hrvatsko sociološko društvo, 1998
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Razmatranje pokazuje da je suvremeno potrošačko društvo naprosto čovjekov osvrt prema prapočetku, tj. nameće se usporedba potrošačkog ponašanja sa zadovoljenjem fizičke želje.
Ključne riječi:postmodernističko oglašavanje * konzumerizam * zahvalnost fizičke želje * Fedar
UDK:316.75:339.186:130.2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:4729

3
ISBN:978-0-19-874271-5
Autor(i):Sturken, Marita ; Cartwright, Lisa
Naslov:Practices of looking : an introduction to visual culture / Marita Sturken and Lisa Cartwright
Impresum:New York : Oxford University Press , 2001
Materijalni opis:385 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz svako poglavlje. - Rječnik. - Kazala
Ključne riječi:sociologija kulture * vizualna kultura * masovni mediji * internet * televizija * globalizacija * javna sfera * konzumerizam * potrošačko društvo * postmodernizam * popularna kultura
UDK:316.7
Namjena :Studij antropologije
Signatura:SOC 316.7 STU p
Inventarni broj:11478A
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6325

4
ISBN:978-07456-4002-0
Autor(i):Bauman, Zygmunt
Naslov:Consuming life / Zygmunt Bauman
Impresum:Cambridge ; Malden, MA : Polity Press , 2007
Materijalni opis:160 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 151-157: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:ekonomska sociologija * konzumerizam * potrošnja * kultura potrošnje
UDK:316.334.2
Signatura:SOC 316.334.2 BAU c
Inventarni broj:11355
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6216

5
ISBN:978-1-4051-3938-0
Autor(i):Heelas, Paul
Naslov:Spiritualities of life : new age romanticism and consumptive capitalism / Paul Heelas
Impresum:Malden, MA ; Oxford : Blackwell Publishing , 2008
Materijalni opis:XII, 282 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Religion and spitituality in the modern world
Napomena:Str. 236-254: Bibliografske bilješke. - Str. 255-275: Bibliografija. - Kazalo
Ključne riječi:sociologija religije * new age * spiritualnost * konzumerizam * potrošačko društvo * potrošački kapitalizam
UDK:316.74:2
Signatura:SOC 316.74:2 HEE s
Inventarni broj:11336
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6197

6
ISBN:0-415-21377-0
Naslov:The consumption reader / edited by David B. Clarke, Marcus A. Doel and Kate M. L. Housiaux
Impresum:London ; New York : Routledge , 2003
Materijalni opis:VII, 288 str. ; 25 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 271-278: Bibliografija. - Bilješke uz tekstove. - Kazalo
Ključne riječi:ekonomska sociologija * potrošnja - socijalni aspekti * konzumerizam * potrošačko društvo * životni stilovi * identitet * subkulture * oglašavanje * reklame * svakodnevni život
UDK:316.334.2
Ostali autori / urednici:Clarke, David B. ; Doel, Marcus A. ; Housiaux, Kate M. L.
Namjena :Doktorski studij sociologije
Signatura:SOC 316.334.2 CON
Inventarni broj:11288
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6172

7
ISBN:0-8166-2987-0
Autor(i):Canclini, Nestor Garcia
Naslov:Consumers and citizens : globalization and multicultural conflict / Nestor Garcia Canclini ; translated and with an introduction by George Yudice
Impresum:Minneapolis ; London : University of Minnesota Press , 2001
Materijalni opis:XXXVIII, 200 str ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Cultural Studies of the Americas ; volume 6
Napomena:Prijevod djela: Consumidores y ciudadanos. - Str. 163-182: Bibliografske bilješke. - Kazalo
Ključne riječi:globalizacija * kulturalni studiji * popularna kultura * konzumerizam * potrošnja * potrošačko društvo * urbana kulturna politika * multikulturalizam * multikulturna politika * identitet * multimedijski spektakl * integracija * tržište * Meksiko
UDK:316.42.052
Namjena :Doktorski studij sociologije
Signatura:SOC 316.42.052 CAN c
Inventarni broj:11268
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:6159

8
ISBN:953-220-194-7
Autor(i):Bruckner, Pascal
Naslov:Bijeda blagostanja : tržišna religija i njezini neprijatelji / Pascal Bruckner ; [preveo Oleg Pleše]
Impresum:Zagreb : Algoritam , 2004
Materijalni opis:167 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Facta ; knj. 7
Napomena:Prijevod djela: Misere de la prosperite. - Str. 161-167: Pogovor: Pascal Bruckner, esejist i romanopisac / Jere Tarle. - Bibliografske bilješke uz tekst
Ključne riječi:ekonomska sociologija * ekonomija * potrošačko društvo * sociologija tržišta * liberalizam * konzumerizam * individualizam
UDK:316.334.2:339.19
Signatura:SOC 316.334.2 BRU b
Inventarni broj:9743
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2209

9
ISBN:0-13-699752-X
Autor(i):Hirshleifer, Jack
Naslov:Price theory and applications / Jack Hirshleifer ; with the assistance of Michael Sproul
Izdanje:4th ed
Impresum:Englewood Cliffs, N.J. : Prentice Hall , cop. 1988
Materijalni opis:XII, 563 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary uz svako poglavlje. - Kazalo
Ključne riječi:ekonomska sociologija * ekonomija * ekonomska podsistemi * konzumerizam * poduzeće * industrija * ekvilibrij * monopoli * oligopoli * tržište * štednja * investiranje * ekonomska politika * blagostanje * država blagostanja
UDK:33
Ostali autori / urednici:Sproul, Michael
Signatura:SOC 316.334.2 HIR p
Inventarni broj:6243
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:318

10
ISBN:953-220-194-7
Autor(i):Bruckner, Pascal
Naslov:Bijeda blagostanja : tržišna religija i njezini neprijatelji / Pascal Bruckner ; [preveo s francuskoga Oleg Pleše]
Impresum:Zagreb : Algoritam , 2004
Materijalni opis:167 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Facta
Napomena:Prijevod djela: Misere de la prospérité
Ključne riječi:liberalizam - filozofsko gledište * konzumerizam - filozofsko gledište * individualizam - filozofsko gledište * zapadna kultura - 20. st. - filozofsko gledište
UDK:130.2:366
Ostali autori / urednici:Pleše, Oleg
Signatura:SF 24938
Inventarni broj:69879
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Zavoda za slavensku filologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/slavfilologija
MFN:14941

11
ISSN:1367-5494
Autor:Cronin, Anne M.
Naslov:Consumers rights/cultural rights : a new politics of European belonging
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 5(2002), no.3, p. 307-323
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2002
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 322-323. - Bibliografija. - Abstracts. - Special section: Sexing the nation - the spaces of belonging(s)
Sažetak:Inicijativom Svjetskog povjereništva za kulturu i razvoj, Vijeće Europe utvrdio je niz dokumenata koji teže definifati Europu kroz uobičajenu eruopsku kulturu. Članak istražuje ideje o Europu, kulturi i konzumerizmu koji su korišteni u izvješću kako bi redefinirali eruopsku pripadnost i prava.
Ključne riječi:građanstvo * konzumerizam * pripadnost * Europa * kultura
UDK:316.7
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:8973

Upit: UncontrolledTerms_swish=(konzumerizam )

login