Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISBN:0-582-29800-8
Autor:Philo, Greg
Naslov:Why go to casualty? : health fears and fictional television
Matična publikacija:Message received : Glasgow Media Group research 1993-1998 / edited by Greg Philo, str. 93-105
Impresum:New York : Longman, 1999
Sažetak:Članak istražuje kako je publika reagirala na poruku emisije Paracetamol Overdose o neprimjerenoj njezi te želi uvidjeti da li popularnost medicinskih sapunica može poboljšati njegu, a bazira se na prethodnom članku "Audience responses to suicide in a a television drama" o odazivu publike na prikaz slučajnog ozlijeđivanja čovjeka koji je udario glavom. Obavljen je niz intervjua s fokusnim grupama kojima su postavljena pitanja vezana uz problem njege u Hitnoj pomoći.
Ključne riječi:televizija * mediji * njega * odaziv publike * publika * ozlijeđivanje * neprimjerenost
UDK:316.77+7.033
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9533

2
ISSN:1367-5494
Autor:Syversten, Trine
Naslov:Citizens, audiences, customers and players : a conceptual discussion of the relationship between broadcasters and their publics
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 7(2004), no.3, p. 363-380
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 377-380. - Bibliografija. - Abstracts. - Special Issue: Popular qualities in poblic broadcasting
Sažetak:Članak raspravlja o odnosu između javne televizije i njezine publike u svjetlu promjena povezanih s natjecanjem, približavanjem i digitalizacijom. Konceptualno, članak suprotstavlja četiri ideala shvaćanja toga kako bi televizija moga poslužiti svojoj publici: "građanstvu", "gledateljima", "korisnicima" i "igračima".
Ključne riječi:televizija * javna televizija * publika * odaziv
UDK:316.3:621.39
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9025

3
ISBN:0-582-29800-8
Autor:Philo, Greg
Naslov:Audience responses to suicide in a a television drama
Matična publikacija:Message received : Glasgow Media Group research 1993-1998 / edited by Greg Philo, str. 82-89
Impresum:New York : Longman, 1999
Sažetak:Članak istražuje odaziv publike na priču Paracetamol Overdose iz programa Casualty televizije BBC. Rezultati su izvučeni iz kvalitativne studije fokusnih grupa kako bi se analizirali faktori koji utječu na negiranje, shvaćanje, prihvaćanje ili odbijanje poruke o predoziranju. Članak također identificira izvore informacija o Paracetamolu i uvjete u kojima će vjerojatno imati velik utjecaj na uvjerenja i ponašenje publike. Također je poduzeta druga studija o stavovima o slučajnim ozljedama.
Ključne riječi:mediji * publika * predoziranje * samoubojstvo * overdose * odaziv * odaziv publike * paracetamol * ozlijede
UDK:316.77+7.073+364.27
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9532

Upit: UncontrolledTerms_swish=(odaziv )

login