Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 3

1
ISSN:1330-0288
Autor:Čengić, Drago
Naslov:Habitus, tržište i proizvodnja tržišnog sudionika
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 16(2007), br. 4-5(90-91), str. 725-749
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2007
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 745-747: Bibliografija. - Summary. - Zusammenfassung
Ključne riječi:habitus * postsocijalizam * tržište * poduzetnici * vinari * Kutjevo
UDK:316.334.2:339.13]:663.2(497.5 Kutjevo)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:8711

2
ISSN:1330-0288
Autor:Kiss, Yudit
Naslov:Paradoksi privatizacije u istočnoj i srednjoj Europi
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavni i odgovorni urednik Siniša Zrinščak], God. 2(1993), br. 1, str. 3-31
Impresum:Zagreb : Institut za primijenjena društvena istraživanja Sveučilišta u Zagrebu, 1993
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Studija daje aktualnu analizu glavnih metoda i institucija te prvih rezultata privatizacije u Mađarskoj, Poljskoj te Češkoj i Slovačkoj.
Ključne riječi:proces privatizacije * poduzetnici * politička moć
UDK:338.242(4-11)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:3724

3
ISSN:1330-0288
Autor:Dragojević, Sanjin
Naslov:Medijska analiza odabranih tiskovina na temu stranih poduzetnika u Hrvatskoj
Matična publikacija:Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [urednica Maja Štambuk], god. 13(2004), br. 1-2(69-70), str. 97-122
Impresum:Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 2004
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung
Sažetak:Rad na primjeru medijske analize četiriju specijaliziranih (Banka, Poslovni tjednik, Privredni vjesnik i Večernji list) i jedne tiskovine namijenjene širokom čitateljstvu (Globus) ispituje zastupljenost tema, sadržaja i stavova vezanih uz poslovanje stranih poduzetnika u Hrvatskoj te oblike njihove medijske prezentacije.
Ključne riječi:poduzetnici * strani poduzetnici * analiza sadržaja * tiskovine * Hrvatska * Banka * Poslovni tjednik * Privredni vjesnik * Večernji list * Globus
UDK:316.774(497.5)
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:1487

Upit: UncontrolledTerms_swish=(poduzetnici )

login